סיכם מחזור ליגה א' דרום: יפו ונס ציונה דרסו

חניכיו של אופיר חיים התאוששו מההפסד לעמישב עם 0:3 אדיר על כפר שלם. נס ציונה לא השאירה לאילת כל סיכוי, בית"ר כפ"ס סוף סוף טעמה ניצחון. קריית גת ניצחה את מחנה "רק" 0:1.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 31-01-2014
  • 16:11

המחזור ה-17 בליגה א' דרום יושלם ביום ראשון עם שני משחקים מותחים, אך היום נערכו ששת המשחקים הנותרים, והם היו מרתקים לא פחות. מכבי יפו הוכיחה לכולם שהיא עדיים נושמת ובועטת, נס ציונה עשתה ניצחון ענק ובית"ר כפ"ס חזרה לעניינים. עמישב סיפקה הפתעה כשהמשיכה במסע שלה לעבר הפלייאוף העליון וגברה 1:2 על שעריים בחוץ. סיכום המחזור לפניכם.

 

נפתח עם המשחק המרכזי של היום, בין מכבי קביליו יפו להפועל כפר שלם. חניכיו של אופיר חיים רצו להוכיח לכולם שכוחם עדיין במותניהם והביסו ללא רחם את שחקניו של שוקי סדיס 0:3. שער חצי עצמי של גיא עיני והרבה יאיר כהן צדק שבדקה ה-19 העלה את יפו ליתרון, אורי קרגולה הנפלא כבש את שערו התשיעי העונה בדקה ה-79 לאחר טעות של טל משען ואסף לוי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82 לאחר הקפצה מעל דור דוידי שוער הכפר. ללא ספק ניצחון מרשים ליפו, שעלתה זמנית למקום השלישי בטבלה. שוערה של יפו, אסף רז, שהציג יכולת גבוהה כהרגלו, אמר בסיום: "חזרנו לליגה, והוכחנו היום שיפו עדיין לא אמרה את המילה האחרונה". גיא אבן שמר על פאסון: "היה משחק קשה נגג קבוצה מאוד חזקה. אני שמח על הניצחון כל הכבוד לכל השחקנים. הפנים כבר קדימה למשחק הבא".

 

אופיר חיים. תרים את הראש, שיחקת אותה

 

מאמנה לשעבר של יפו, ליאור זדה, פגש עם קבוצתו עירוני קריית גת את הפועל מחנה יהודה המסוכנת, והצליח לגבור עליה 0:1. שלומי משה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-38 מפנדל, כשארנטו טמיר ודור אלקבץ הורחקו בתוספת הזמן של המשחק. קריית גת נצמדה למרמורק בראש הטבלה, כשלשתי הקבוצות אותו הפרש שערים ואותו מספר נקודות. שירן היימן ממחנה אמר: "היה משחק מאוזן. סתם הם קיבלו פנדל וניצחו". כובש שער הניצחון, שלומי משה אמר: "היה משחק קשה. הם קבוצה טובה והיינו עם שני אדומים ופסלו פנדל וגול ובכל זאת ניצחנו ברוך ה׳. מקווה שנמשיך ככה". ליאור זדה הוסיף: "לא חשבנו שיהיו לנו חיים קלים, היה משחק סופר קשה מול קבוצה מאומנת ואגרסיבית, בכל מקרה השלוש נקודות הם אותם שלוש נקודות והפנים הם ללויטה".

 

שלומי משה חוגג. ניצחון חשוב

 

עמישב פתח תקווה המשיכה במסע שלה לעבר הפלייאוף העליון, ובעטה לשעריים בישבן. זה התחיל טוב עבור הקבוצה מרחובות, שלאחר מחצית מאופסת הצליחה לעלות ליתרון מרגליו של עידו יוסף, אך עדי סלוניקי ומאור לובין בשער שני בשני משחקים העניקו 3 נקודות יקרות לאוהד בוזגלו, שהצליח להפיח רוח חדשה בעמישב, שכבר נקברה עמוק מתחת לאדמה. כעת היא שוב מועמדת לפלייאוף העליון. אוהד בוזגלו אמר בסיום: "יש כאן קבוצה של גברים, ספגנו גול משום מקום וקשה מאוד להפוך תוצאה במשחק חוץ קשה עם קהל כזה עם דחיפה של הקהל הנהדר שלהם. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק וכבר עם הפנים למשחק מול נס ציונה".

 

ליובין ובוזגלו חוגגים עם שחקני עמישב. עוד ניצחון יוקרתי

 

המשחק המוקדם של היום נערך בין מכבי ב"ש לבית"ר כפ"ס, כשהקבוצה של חיים סירוטקין מגיעה ממתחת לקו האדום וקיוותה לצבור שלוש נקודות. הבאר שבעים המפורקים נראו בדיוק כמו קבוצה עם הרבה בעיות, לא סיכנו את שערה של כפר סבא ואפשרו ליוני רביבו (34) ואלעד כהן (79) לזכות בניצחון יוקרתי בדרום, שאמנם הותיר אותם מתחת לקו האדום, אך מנע פער גדול יותר. אלעד שיק סיכם בקצרה: "איזה כיף לנצח!". רן קדוש נשמע מאושר: "עוד 3 נקודות חשובות בדרך לסיום עונה מתוק. כמו שזה נראה כרגע בטבלה אין קבוצה ממקום שלישי ומטה שממש ברחה מהתחתית וזה הולך להיות צמוד וצפוף עד הסוף. מאמינים שהדרך שלנו תנצח".

 

חיים סירוטקין. שיחרר לחץ (צילום: אביחי חיים)

 

עוד קבוצת תחתית שהשיגה ניצחון מרשים היא הסקציה נס ציונה, שפירקה בביתה 1:4 את בני אילת, שככל הנראה השבוע נחרץ דינה לרדת סופית לליגה ב'. דין יצחק כבש את הראשון לזכות המארחים כבר לאחר 12 דקות, האילתים השווה 4 דקות מאוחר יותר מרגליו של דודו אפללו, אך נס ציונה השיבה עם שלושה שערים של עדן נחמני (25) דידי אונדר (71, בפנדל) ועידו שרון בתוספת הזמן. דידי אונגר אמר בסיום: "היה חשוב מאד ההמשכיות מהמשחק הקודם, זה היה מוקש שהיינו צריכים לעבור ועשינו את זה יפה".

 

עוד קבוצה שלא נתנה לקבוצות התחתית יותר מדי להתקרב היא קריית מלאכי, שהשיגה ניצחון ביתי  חשוב על יריבתה למאבקים נגד היריבה, באר יעקב. שני פנדלים מוצלחים של אלי מזוז (29 ו-71) העניקו למלאכי ניצחון חשוב מאוד, שייתן הרבה אוויר להמשך. אין ספק שמאז שאלי מזוז הגיע לקבוצה הוא פורח, והצדיק את האמון שנותן בו המאמן. בן סיטלקול אמר בבסיום: "זה היה ניצחון של גברים, אני שמח מאוד ומקווה להמשיך במסלול הזה".

 

הוסף תגובה
תגובות