מכבי מעלות עולה למקום הרביעי אחרי נצחון על הפועל סכנין

דניאל טאסו ואילן טל מביאים ניצחו חשוב למעלות, עם משחק הקרבה יוצא מן הכלל ובהחלט מגיע להם 3 הנק' הללו. סכנין? תמשיך להיאבק מאבקי התחתית בליגה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 11-03-2014
  • 08:30

הפועל סכנין מארחת את מכבי מעלות באצטדיון דוחא בסכנין. מזג אוויר חם מאוד ואצטדיון במצב מעולה מוכן לפתיחת המשחק את המשחק, שפט רפאל גבע ועזרו לו עוז אהרן ואמין פלאח.

 

להפועל סכנין יחסר השוער הראשון והקפטן שאדי מיעארי ששוהה בחול, גם המחליף אחמד גנאים פצוע ולא יכול לשחק ומי שיפתח הוא השוער השלישי מוחמד אבו יונס. שני הקשרים אבראהים אבו סאלח וקאסם בשיר מורחקים. החלוץ פאדי בדארנה יחסר בגלל צהובים.

מכבי מעלות הגיעה עם סגל מושלם, אושרי לוי בשער וליאור די כלבו ואליאס איוב בהגנה, מהראן עגם פתח בקישור והצטיין.

 

מהראן עגם משחק מצוין לקשר. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 5 כדור עומק מצוין של מהראן עגם, משאיר את מחמוד כאתבי לבד מול השוער מוחמד אבו יונס שמצליח להציל.

20 דקות חלפו, אילן טל ניסה בבעיטה מחוץ לרחבה אך הכדור חלף ליד המשקוף. חצי שעה מפתיחת המשחק, סכנין עוד לא הגיעה למשחק ומהראן עגם מנסה בעיטה מחוץ לרחבה אבו יונס שוערה של סכנין הצליח להדוף ברגע האחרון והמחצית הסתיימה בתוצאה מאופסת.

 

עומר זבידאת מאמנה של סכנין חושב איך לעצור את ההתדרדרות. (צילום: עלאא בדארנה)

 

המחצית השנייה נפתחה ובדקה ה-65 אבי טפטה לוקח אחריות, פורץ מהצד, חולף על המגן, מעביר כדור רוחב דניאל טאסו מנצל יציאה גרועה של השוער ונוגח לרשת 1-0 לאורחים. 20 דקות לסיום המשחק, שוערה של סכנין מרחיק כדור בבעיטה הכדור פגע באילן טל ונכנס לרשת אך דגל גבוה של הקוון פוסל את השער. דקה  ושב נפסל שער למעלות, תאייר מזעל המגן השמאלי דחק את הכדור, אך השער נפסל בגלל נבדל בשנית.

 

מעלות חוגגת ניצחון. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 80 היה זה אבי טפטה המצוין דוהר מהצד, חולף על המגן, מעביר רוחב ואילן טל נוגח לרשת. שער דומה מאוד לשער הראשון וזה 0:2 למעלות. מיד לאחר השער ואהיב זבידאת שחקנה של סכנין מקבל כרטיס אדום לאחר שבא בטענות לקוון אמין פלאח שהיה נבדל.

 

אבי טפטה, היה מאחד ממצטייני המשחק. (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה- 85 כאמל הווארי הצעיר של מעלות, מקבל כדור בתוך הרחבה מטעה את שחקני ההגנה ובועט ברגל שמאל ומזעזע את המשקוף של אבו יונס. בדקה ה- 90 עוד פעם הווארי נכנס לרחבה ומפרגל לאילן טל שבועט גם הכדור שלו נעצר בעמוד השער. בסיום, מעלות מנצחת את הפועל סכנין ועולה למקום הרביעי בטבלה. סכנין, ממשיכה להדרדר בתחתית.

הוסף תגובה
תגובות