אוהד רון מארח את מיכה יפרח : תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

אוהד רון מארח והפעם את מיכה יפרח, היו"ר החזק של מכבי "חמי יואב" קרית גת. יפרח חושב ששתיים מיריבותיו בצמרת יאבדו נקודות השבוע. האם יפרח יחלוף על פני שותפו אורן יצחקוב וינחש מעל 5 משחקים? הכל בתחזית הבאה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2014
  • 17:14

יו"ר מכבי "חמי יואב" קריית גת ואחד מבעלי הקבוצה,  מיכה יפרח, הינו איש עסקים מצליח ואדם אשר חי ונושם כדורגל ואת קבוצתו במיוחד. לדעתו יש לנו השנה ליגה מאוד חזקה ובצמרת דברים יסגרו רק במחזור האחרון. מנגד בתחתית לדעתו אילת ובאר יעקב יסיימו את דרכם העונה בליגה א'.

 

אוהד רון מארח את מיכה יפרח, יו"ר מכבי "חמי יואב" קרית גת...(צילום: איתמר מורז)

 

ונעבור למשחקים:

 

בני אילת- בית"ר כפ"ס, אילת צפון, 12:45

בני אילת ירדה ליגה. בעיני היא אכזבת העונה הראשונה. כפ"ס נמצאת במומנטום טוב, מנסה לאגור נקודות כדי לברוח מהתחתית הכל כך רותחת. לכפ"ס אסור למעוד למרות שמדובר במשחק חוץ לא קל. הימור שלי: כפ"ס תנצח.

מיכה יפרח:  2, אילת כנראה נפרדה מהליגה, מנגד לבית"ר כפ"ס יש עדיין את היומרות לפלייאוף עליון וחיים סירוטקין יוציא 3 נקודות מהמגרש הזה.

 

מכבי עמישב פ"ת- הפועל מחנה יהודה, סיריקין 13:30

הדרבי הגדול של העיר פ"ת בליגות הנמוכות. מצד אחד עמישב שנמצאת במקום החמישי ונמצאת במומנטום מדהים נגד מחנה יהודה שאומנם גם היא נמצאת במומנטום טוב אבל היא את שלה עשתה העונה ובגדול כאשר נשארה בליגה. אני לא חושב שמחנה תפריע ואולי אפילו תנסה לעזור לשכנתה מעמישב להגיע לפלייאוף. הימור שלי: עמישב ינצחו. 

מיכה יפרח: 1, מחנה יהודה נשארה בליגה אחרי שעשתה עונה יפה מבחינתה. לעמישב עדיין יש תוכניות לפלייאוף והם כנראה ישיגו את המטרה.

 

ננו ועקנין. ינסה לנצח את הדרבי (צילום: רמי גרידיש)

 

נס ציונה- מכבי עירוני "חמי יואב" קרית גת, נס ציונה, 15:00

נס ציונה היא עוד אכזבת העונה. סגל שחקנים מהטובים בליגה ונלחמים על הירידה. ושלא יגידו לי שיש להם מינוס נקודות כי עם סגל כמו שיש להם הם כבר מזמן היו צריכים להילחם על מקום בפלייאוף למרות המינוס. קרית גת מנצחת משחקים בשיניים. בנס ציונה יהיה אומנם משחק פתוח ולא ישחקו הגנתי, אבל יחד עם זאת הסגל של נס ציונה לא פחות מרשים אותי מהסגל של קרית גת. הימור שלי: תיקו.

מיכה יפרח: 2, נס ציונה קבוצה טובה שמיקומה בטבלה לא משקף ומפתיע לא רק אותי אלא את כל מי שמבין בכדורגל. יהיה משחק מאוד קשה אבל בסופו של דבר אני מאמין שהנקודות ילכו לקריית גת.

 

מכבי עירוני בת ים- מכבי באר יעקב, בת ים, 15:00

משחק חשוב מאין כמוהו לשתי הקבוצות. בת ים בבית חייבת לקחת נקודות כי אם את באר יעקב בבית הם לא ינצחו אני לא רואה את מי כן. מנגד באר יעקב עם מינוס הנקודות שקיבלה בגלל הפירוק ישחקו כדי לא להפסיד ותיקו יחשב עבורם הצלחה. הימור שלי: תיקו.

מיכה יפרח: 1 באנקר, בת ים במשחק הזה תבטיח כמעט באופן וודאי את המיקום שלה בליגה. באר יעקב אחרי הפחתת הנקודות, חוץ מהניצחון במרמורק, לא מוצאת את עצמה, משהו לא טוב קורה שם.

 

שחקני קריית גת. הבעלים מאמין בהם

 

הפועל כפר שלם- הפועל אזור, שכונת התקווה, 15:00

לא ברור לי מה עובר על כפר שלם. קבוצה שהיתה במומנטום טוב לפתע מגיעה למצב שהיא לא מסוגלת לנצח. השבוע הם פוגשים את אחת הקבוצות החזקות בליגה -אזור. אזור שאלמלא פתיחת העונה הלא טובה שלה היתה כבר בפור על הליגה מהמקום הראשון. אולם יחד עם זאת אני מאמין שכפר שלם יחזרו לעצמם השבוע וינצחו את אזור. הימור שלי: כפר שלם ינצחו.

מיכה יפרח:  2, אזור קבוצה מצויינת תשחק נגד קבוצה טובה אך שלאחרונה לא משיגה תוצאות טובות, ולא נראה לי שנגד אזור כפר שלם יצליחו להביא נקודות. הניצחון יהיה של אזור ומוקדש לשי מאור שעושה עונה מצויינת ובמיוחד אחרי השבוע הקשה שעבר עליו.

 

מכבי שעריים- מכבי יפו, שעריים, 15:15

שעריים תחת הדרכתו של גדי כרמלי היוותה יריב ראוי מול קרית גת. יפו שוב כמו שנה שעברה מנצחת את כל המשחקים כשאין עליה לחץ וכשהיא מגיעה למצב שהיא יכולה לעלות ליגה היא נלחצת ולא עומדת בציפיות או בלחץ. הימור שלי: שעריים ינצחו.

מיכה יפרח:  X, למרות הפערים בטבלה משחק שקול של שתי קבוצות טובות. שעריים חייבת לעצור את רצף ההפסדים (3 הפסדים רצופים) ולהבטיח את מקומו בליגה.

 

שחקני אזור חוגגים. יחגגו גם השבוע?

 

הפועל מרמורק-מכבי ב"ש, מרמורק, 15:15

מרמורק מתחילה לחזור לעצמה כשניצחה את קרית מלאכי במלאכי, ניצחון יפה לכל הדעות. מכבי ב"ש שחשבנו שהיא היורדת הראשונה הפתיעה את כולם והתאוששה יפה הרבה בזכות מאמנה יהודה זגורי שייצב את השורות. הימור שלי: מרמורק תנצח.

מיכה יפרח: X, ב"ש בתקופה טובה ואני חושב שהיא תשיג שם תוצאה טובה.

 

מ.כ. כפר קאסם- מכבי קרית מלאכי, וינטר,  יום שבת!! 21:00 .

כפר קאסם תחת הדרכתו של ויקטור גניש לאט לאט מתחילה לחזור ולנצח משחקים בתצוגת כדורגל יפה. קרית מלאכי זו קבוצה של הרבה לב ונשמה והיא לא תפסיד את המשחק הזה. הימור שלי: תיקו.

מיכה יפרח:  2, מלאכי קבוצה לוחמת שצריכה את הנקודות ולדעתי היא תשיג את הנקודות בוינטר.

הוסף תגובה
תגובות