כפיר סויסה: "כל משחק הוא משחק העונה מבחינתנו"

מוליכת הטבלה, מכבי "חמי יואב" קריית-גת יוצאת מחר למשחק חוץ קשה מול סקציה נס ציונה. נס ציונה עם סגל שחקנים של צמרת הליגה מסובכת בתחתית בשל מינוס 9 הנקודות שספגה, וללא ספק תקשה את החיים על קריית גת. כפיר סויסה דובר קריית גת: "נגיע במוכנות גבוהה"

  • על ידי: שי צימרמן
  • 27-03-2014
  • 13:53

מוליכת הטבלה יוצאת למשחק חוץ קשה נגד סקציה נס ציונה, בעוד הפועל מרמורק הדולקת אחריה תארח את מכבי באר שבע. נפגשנו עם, כפיר סויסה, דובר מכבי "חמי יואב" קריית גת לקראת המשחק החשוב. 

 

כפיר סויסה, נס ציונה ללא הפחתת הנק' היתה מתמודדת על העליה.

 

איך התחושה לקראת המשחק נגד נס ציונה?

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד. נס ציונה היא קבוצה עם סגל שחקנים מאד טוב, שחקנים מאוד בכירים בליגה, בנוסף זה המגרש הביתי שלהם. למרות שהם נמצאים כביכול בתחתית הטבלה ובמאבקי הישארות בליגה, זה לא המקום הטבעי שלהם, וללא ספק צפוי לנו משחק קשה".

 

שבוע שעבר ניצחתם בתוספת הזמן, זה היה שער האליפות?

"הסיפור עוד רחוק מלהיות גמור וכל משחק הוא משחק עונה מבחינתנו. בנס ציונה יש שחקנים מנוסים ואם לא היו מחסירים מהם 9 נקודות, בסגל שלהם, הם היו אחת המתמודדות על כרטיס העלייה. נס ציונה כבר ניצחו העונה את יפו במגרשם, אז הכל יכול להיות".

 

 הקהל של קריית גת, ללא ספק יגיע לדחוף אץת קבוצתו (צילום: אביחי חיים)

 

איך קריית גת מגיעה למשחק השבוע?

"אנחנו כמו בכל שבוע נבוא עם מוכנות גבוהה, נבוא ונעשה ככל יכולתנו כדי לצאת משם עם תוצאה טובה. אני מקווה שבעזרת הדחיפה של הקהל הנפלא שלנו נצליח לעמוד במשימה".

הוסף תגובה
תגובות