קרגולה נעץ בשעריים

במשחק לא מזהיר, קרגולה היה במקום הנכון ובזמן הנכון, כדי לנעוץ את הכדור ברשתה של שעריים. מניה בטוחה כבר אמרנו? קרגולה מביא שוב 3' נק' חשובות ליפו. שעריים? כנראה שמבחינתה העונה הסתיימה

  • על ידי: אביחי חיים
  • 31-03-2014
  • 12:08

מכבי שעריים אשר רוצה לברוח לקראת סוף העונה מהמקום ה-10 אירחה את מכבי קביליו יפו אשר נמצאת חזק בפלייאוף העליון. האיצטדיון בשעריים היה מפוצץ בצבעי הכחול לבן המסורתיים של מכבי שעריים ומכבי קביליו יפו. אוהדי מכבי שעריים עשו מחווה גדולה לאחותו של חלוץ הפועל מרמורק, חנן פדידה, אורטל הלל והביעו את תמיכתם במשפחת פדידה וכמובן שכולנו מצטרפים לתפילה שאורטל תחזור לקו הבריאות. 

 

אוהדי שעריים ושחקני הקבוצה, מביעים תקווה להחלמה מהירה של אורטל. (צילום: אביחי חיים)

 

אוהדי יפו, שמחים לאחר הניצחון. (צילום: אביחי חיים)

 

המשחק התעכב ברבע שעה ונפתח ב-15:30 בשל התעלפותו של קוון המשחק שי דמרי אשר פונה מהמגרש באלונקה. מבקר המשחק, אבנר דיאמנט החליט לקחת את האחריות ולעלות בתור קוון על כר הדשא.

 

אבנר דיאמנט, במדי הקוון. (צילום: אביחי חיים)

 

בנוסף לכך, היה גם משחק אומנם די חלש ושתי הקבוצות לא ממש איך נאמר שיחקו כדורגל גדול, אך בדקה ה-65 גול טיפוסי מראשו של אסף לוי לעברו של אורי קרגולה,  נעץ את שער הניצחון והעלה חיוך על השפתיים היפואיות. מן העבר השני, שעריים בהתקפה חלשה ביותר כמעט ולא סיכנה את אסף רז ותמוה מאוד הדבר, כיצד עוז ברנדווין אחד משחקניה המוכשרים של מכבי שעריים, ישב על הספסל ולא שיחק אפילו דקה אחת במשחק.

 

יפו חוגגת לאחר שער הניצחון. (צילום: אביחי חיים)

 

לאחר הבקעת השער, שחקנה של יפו, גיא אבן, התגרה באוהדי שעריים מה שחימם את היוצרות ביציעי הקבוצות ויצר תגרה במהלך המשחק בין אוהדי שעריים לאוהדיה של יפו, הסדרנים הפרידו בין שני הקהלים והמשחק הדי חלש נמשך. גיא אבן, נשכב על כר הדשא לאחר תיקול חריף של אביב קורדובה וחיכה לטיפול הרפואי, כאשר הגיע האלונקאי מוטי נביאן אבן דחף את מוטי וטען שהוא לא רוצה אלונקה. בדקות הסיום של המשחק, שחקני מכבי יפו בזבזו זמן על כר הדשא מה שכצפוי, חימם עוד יותר את אוהדי שעריים.

 

היציעים מתחממים. (צילום: אביחי חיים)

 

קרגולה צלע שהוחלף... (צילום: אביחי חיים)

 

גיא אבן, התגרה באוהדי שעריים. (צילום: אביחי חיים)

 

כרמלי התלונן על העברת הזמן. (צילום: אביחי חיים)

 

עוז ברנדווין על הספסל, החלטה משונה של כרמלי. (צילום: אביחי חיים)

 

טענות רבות היו לאוהדי שעריים לעבר השופט המרכזי, שחקני הקבוצה, מאמן הקבוצה, גדי כרמלי, וכעסם על ההפסד התבטא לעבר גידופים על שחקניה של מכבי קביליו יפו, אשר התעלמו בחוכמה ונכנסו לחדר ההלבשה. יפו מנצחת במגרש קשה, ומשיגה לעצמה 3 נק' נוספות במאבקם על השגת הביתיות בפלייאוף העליון. שעריים תצטרך להסתכל כבר עכשיו לעבר המשחק הבא, ועם יד על הלב שעריים לא תרד ליגה, אך אוהדי הקבוצה והנהלת המועדון רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב בפה.     

 

אופיר חיים, מתגלה אט אט כמאמן מוכשר. (צילום: אביחי חיים)

 

גדי כרמלי, ינסה להוציא את שעריים מהבוץ. (צילום: אביחי חיים)

 

מאמנה של שעריים, גדי כרמלי, הגיב לטענות האוהדים: "הכעס מוצדק, היה מאופק במשך 90 דקות.הקבוצה הפסידה 4 פעמים ברציפות בניגוד לציפיות והקהל כועס, אני מבין זאת ומקבל. על ספסולו של עוז ברנדווין הגיב: "זו החלטה מקצועית נטו, חשבתי שמי ששיחק במקומו יתרום יותר. אני מקווה שהוא יחזור, ויתן את מה שהוא יודע". 

הוסף תגובה
תגובות