אוהדי שעריים נגד גיא אבן: "פרובוקטור", הקשר: "לא עשיתי כלום"

למטבע שני צדדים. שחקני יפו התלוננו על בלאגן בחדרי ההלבשה בסיום, אך קודם לכן קדמו מספר אירועים מתסיסים על פי אוהדי שעריים. האלונקאי טען שגיא היכה אותו. אבן בתגובה: "רק דחפתי אותו ממני, אם הוא נפגע אני מצטער"

  • על ידי: שי צימרמן
  • 29-03-2014
  • 12:56

עוד אירוע אלימות התרחש אמש בשעריים לאחר המשחק בו ניצחה קביליו יפו את שעריים 0:1. לאחר הבקעת השער, שחקנה של יפו, גיא אבן, התגרה באוהדי שעריים, מה שחימם את היוצרות ביציעי הקבוצות ויצר תגרה במהלך המשחק בין אוהדי המארחת לאוהדיה של יפו.

 

גיא אבן התסיס את אוהדי שעריים. (צילום: אביחי חיים)

 

הסדרנים הפרידו בין שני הקהלים והמשחק הדי חלש נמשך. בדקות הסיום של המשחק, שחקני מכבי יפו בזבזו זמן על כר הדשא מה שכצפוי, חימם עוד יותר את אוהדי שעריים.

 

כמו כן, גיא אבן, נשכב על כר הדשא לאחר תיקול חריף של אביב קורדובה וחיכה לטיפול הרפואי, כאשר הגיע האלונקאי מוטי נביאן אבן דחף את מוטי וטען שהוא לא רוצה אלונקה.

 

גיא אבן מעיף את האלונקה, ומתאושש בחוץ. (צילום: אביחי חיים)

 

"גיא אבן התנהג בצורה מבישה, הוא ירק לעברנו ועשה אצבע משולשת. פשוט פרובוקטור", אמרו אוהדי שעריים, "הוא בעט באלונקאי שבא לעזור לו, זו פשוט בושה וחרפה איך שהוא התנהג. בקשר לצבאג, הוא בכוונה התקרב לגדר כדי לספוג אש".

 

גיא אבן אמר בתגובה: "ממש לא ניסיתי להתסיס את הקהל שלהם, רק שמחתי עם הקבוצה שלי. אני מאחל להם הצלחה. בקשר לאלונקאי, לא היה שם שום דבר, אבל אם הוא נפגע ממני, אני מבקש ממנו סליחה".

 

הוסף תגובה
תגובות