בדרך הנכונה: קריית גת מנצחת את נס ציונה 1:2

מכבי "חמי יואב" ממשיכה לדהור קדימה לאחר שניצחה את סקציה נס-ציונה בתוצאה 2:1. האורחים מהדרום הובילו 1:0 מפנדל של שלומי משה, נס ציונה השוו מפנדל משלהם (עידן בלסטרה), וקובי נחמיאס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70

  • על ידי: יקיר כהן
  • 29-03-2014
  • 10:45

מובילת טבלת ליגה א'-דרום, מכבי "חמי יואב" יצאה למשחק חוץ קשה מול סקציה נס-ציונה הנאבקת על חייה בתחתית. בשורות נס-ציונה חסר בהרכב מלך שערי הקבוצה, עדן נחמני, עקב פציעה. בשורות קרית גת חסרו בהרכב נדב כידר ועומר מולאי המוצהבים.

 

אוהדי קרית גת. עודדו במשך 90 דקות (צילום: יקיר כהן)

 

 

חזר לאצטדיון נס ציונה. דור אלקבץ (צילום: יקיר כהן)

 

כ-400 צופים הגיעו לאצטדיון בנס-ציונה, 350 מהם אוהדי קרית גת. מכבי "חמי יואב" קרית גת, בעידוד המסיבי של הקהל, פתחה בצורה טובה וכבר בדקה הראשונה כדור קרן שננגח על ידי קובי נחמיאס נעצר רק בידיים של דניאל שערי. בדקה ה-6 גיא עובדיה ניצל טעות בהגנת נס ציונה ורק יציאה טובה של השוער שערי מנעה שער.

 

אוהד אדלשטיין. פעיל מאוד בהתקפת קרית גת (צילום: יקיר כהן)

 

כעבור דקה שרון גורמזנו הכין כדור לגל פורת שבעט לידיו של שערי. לנס-ציונה לקח רבע שעה לייצר הזדמנות ראשונה – דולב חזיזה נשלח קדימה, הספיק לבעוט אך יציאה מצוינת של דורון רוזינקוביץ' מנעה שער בטוח. נס ציונה קיבלה ביטחון והחלה לשלוח שחקנים קדימה, בדקה ה-25 בעיטה חופשית של דניאל אונגר חלפה מעל שער קרית גת.

 

דניאל שערי. הרבה עבודה במחצית הראשונה (צילום: יקיר כהן)

 

בדקה ה-29 של המשחק אוהד אדלשטיין שהיה פעיל מאוד בהתקפת קרית גת, הוכשל ברחבה. השופט ניר כוכב שהיה קרוב לאירוע, הורה על הנקודה הלבנה, ובצדק. את הפנדל ניגש לבעוט שלומי משה, שבקור רוח בעט לפינה ורץ לחגוג עם הקהל שהוא כל כך אוהב. 1:0 לקרית גת.

 

שלומי משה מכין את הכדור (צילום: יקיר כהן)

 

הכדור ברשת. 1:0 לקרית גת (צילום: יקיר כהן)

 

חוגגים עם הקהל (צילום: יקיר כהן)

 

בדקה ה-39 הזדמנות לגל פורת להגדיל את היתרון, לאחר שקיבל מסירה משרון גורמזנו, בעט כדור מסובב שכמעט מצא את החיבורים. לקראת סיום המחצית מור יעקב מנס-ציונה הוכשל ברחבה, ספק פנדל, השופט הורה להמשיך. במהלך המחצית שהסתיימה בתוצאה 1:0 לקרית גת, אנשי נס ציונה מחו ובאו בטענות קשות כלפי השופטים על כך ששרקו פנדל אך ורק לטובת קבוצה אחת, ואותם קיפחו.

 

ניר כוכב. פנדל לכל קבוצה (צילום: יקיר כהן)

 

חלפו בדיוק 4 דקות בתוך המחצית השנייה ונס ציונה קיבלו את מבוקשם – ניסים אסייג הוכשל ברחבת קרית גת, השופט קבע פנדל לנס ציונה. את הפנדל בעט עידן בלסטרה שלא התבלבל, בעט לפינה השמאלית והשווה את התוצאה. 1:1. חלפו שתי דקות ונס ציונה כמעט השלימה מהפך – עמית אזולאי מצא עצמו בעמדת בעיטה טובה כ-10 מטרים משער קרית גת, בעט והחמיץ בסנטימטרים ספורים.

 

עידן בלסטרה מכניע את רוזינקוביץ'. נס ציונה משווה (צילום: יקיר כהן)

 

פנדל חד ומדויק. בלסטרה (צילום: יקיר כהן)

 

בדקה ה-63 קובי נחמיאס פרץ באגף השמאלי, הגביה כדור רוחב שהגיע לראש של גורמזנו, שוב שערי היה במקום. בדקה ה-66 מאור ג'רסי קיבל כדור רוחב, נגח ונעצר אצל רוזינקוביץ'. בדקה ה-70 קרית גת חזרה להוביל. גל פורת הרים כדור רוחב שעבר את כל הגנת נס ציונה, מצא את הראש של קובי נחמיאס, שהגיע מאחור ונגח חזק לפינה ופנימה. 2:1 לקרית גת. האווירה בקהל – טירוף.

 

קובי נחמיאס חוגג עם חבריו (צילום: יקיר כהן)

 

חלפו 5 דקות ונס ציונה כמעט השוו פעם נוספת. דולב חזיזה בעט חזק וסחט עצירה מדהימה לרוזינקוביץ', הכדור ניתז לעברו של ניסים אסייג, האחרון ניסה את מזלו מטווח קרוב במספרת שלרוע מזלו רק גילחה את המשקוף.

 

ניסים אסייג. הכי קרוב לשוויון (צילום: יקיר כהן)

 

נס ציונה המשיכו להחמיץ החמצות מסמרות שיער, קרית גת מבחינתה המשיכה להניע כדור ולחכות לשריקת הסיום. השופט סיים את המשחק וקבע ניצחון חשוב לקבוצה מהדרום, שמוכיחה שבוע אחרי שבוע מלחמה ואופי חזק. נס ציונה יאלצו להסתפק במחמאות וינסו לחלץ נקודות יקרות במשחקי הליגה הבאים והמכריעים.

 

דורון רוזינקוביץ'. הציל את קרית גת (צילום: יקיר כהן)

 

קובי נחמיאס, שחקן קרית גת, כובש שער הניצחון:"משחק קשה מאוד. באנו במצב שאנחנו צריכים את הנקודות והם צריכים את הנקודות, הם נאבקים על הירידה, אנחנו על העלייה. אחד המשחקים הקשים ביותר שהיה לנו, אם לא המשחק במהלך העונה. בסופו של דבר הרצון ניצח את המשחק".

 

ליאור זדה, מאמן מכבי "חמי יואב" קרית גת:"בגדול בשלב הזה של העונה הכי חשוב זה לנצח. היה ברור לנו מההתחלה שהולך להיות לנו משחק מאוד מאוד קשה מול נס ציונה. הם קבוצה שהמיקום שלה משקר והם משחקים כדורגל, שהוא לא כדורגל של קבוצת תחתית. בשלב הזה חשוב מאוד לנצח, משחק לא מבריק שלנו אבל אבל אני שמח שניצחנו. אני שמח שראובן ויוגב נכנסו והביאו את השינוי במחצית השנייה. אני מאוד מאוד שמח, הפנים לשבוע הבא. אנחנו מבינים את המשמעות של ניצחון על מרמורק ומה הוא יעשה בעצם, אבל אסור לשכוח שעומדת מולנו קבוצה שנותנת עונה גדולה. היא תבוא ותנסה לפתוח את הליגה מחדש, אנחנו נבוא ונתכונן הכי טוב שיש, בצניעות".

 

עופר טלקר, מאמן סקציה נס-ציונה:"זה משחק שמבחינתנו בהתייחס למצב בטבלה הוא בגדר פספוס. אני חושב שהיה לנו משחק לא רע וחבל שאיבדנו נקודות פה. אני חושב שהיינו טובים מול מכבי קרית גת ובסך הכל קיבלנו שני גולים, אחד מפנדל, השני ממצב נייח שחלמנו בו. אני חושב שהמהלכים שמהם באו הגולים לא מחויבים למציאות, אני חושב שנס ציונה הגיעה להרבה מצבים, למספיק מצבים, בטח נגד קבוצה כמו קרית גת. יכולנו להפוך את התוצאה, שילמנו את המחיר בגלל נאיביות".

 

שילמנו את המחיר בגלל נאיביות. טלקר (צילום: אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות