הדרבי של מחנה: מחנה יהודה גברה 0:1 על עמישב

שני אדומים בתחילת המחצית השנייה הכריעו את ההתמודדות לטובת החבר'ה בשחור שגם לפני כן לא נפלו מהירוקים של עמישב. שער אחד של דור אלברמן בדקה השישים עשה את ההבדל. עמישב תצטרך להילחם על המקום בפלייאוף

  • על ידי: ארז נעמן
  • 29-03-2014
  • 18:30

כבר רבות דובר על המגרש המזעזע בסירקין, כשכבר לא נשארו מילים. משחק הדרבי של פתח תקווה שנערך לעיני כ-250 צופים סביב המגרש לא התעלה לרמה גבוהה, בעיקר בגלל תנאי המגרש.

 

גל צרויה, שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר על אזור, הגיע למשחק עם חום, לא חש בטוב לפני הפתיחה ולא פתח בהרכב של עמישב. לעומת זאת, עומרי נווה שב מהרחקה ותפס את מקומו בהרכב, כשתמיר פור חזר לתפקידו הטבעי בקישור האחורי. המחצית הראשונה לא הייתה בשליטה של אף אחת מהקבוצות, שבעיקר הרחיקו כדורים ולא הרבו להגיע למצבים ליד השער.

 

המצב הממשי הראשון הגיע בדקה ה-45 כשמחנה יהודה זכתה בבעיטה חופשית שהוגבהה לרחבה, אך מסיקה הצליח להדוף בקלות ולשמור על שער נקי.

 

אלון לוי נשמר חזק 

 

עם פתיחת המחצית השנייה התרחש מקרה לא אופייני כשמורד מגמאדוב ספג כרטיס אדום כשפגע ללא כדור בשחקן מחנה יהודה והורחק.

 

המשחק הידרדר במהרה לשדה קרב וגם אייל שן ראה את הכרטיס האדום שלוש דקות לאחר מכן כשהתרומם לכדור גובה והשופט, שהיה קרוב, ראה שקשרה האחורי של עמישב פגע בשחקן מחנה שנחת על הארץ. השופט שלף לשן את הכרטיס האדום הישיר, למרות שכבר היה לו צהוב.

 

מחנה ניצלה את היתרון המספרי כדי לתרגם אותו ליתרון כשכדור קרן שהוגבה מהצד הגיע אל דור אלברמן שנגח מחמישה מטרים לרשת של מסיקה, שלא יכול היה להושיע.

 

גל אנגלשטיין. יציב ובטוח

 

מאותו רגע ואילך מחנה יהודה שיחקה לרוחב, כאילו היא לא ביתרון של שני שחקנים. עמישב המשיכה לשלוט במגרש אך לא סיכנה כלל את שערה של מחנה והיה חסר לה את העוקץ. בסיום 0:1 למחנה יהודה שמצליחה להשיג ניצחון יוקרתי בדרבי שבעיקר התנהל כמו בזירת בוץ. הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו עם המגרש בסירקין, שפשוט לא ראוי למשחק כדורגל.

 

גל צרויה אמר בסיום על ההפסד של קבוצתו: "אין הרבה מה להגיד. זה קורה שלא הולך, אם לומר את האמת, לא הלך לנו כלום מההתחלה".

 

מרציאנו מרצה

 

שוערה של מחנה, גל אנגלשטיין, ששוב הציג משחק שקט ובטוח, אמר: "היה משחק עם הרבה אמוציות כמו שדרבי מביא איתו בדרך כלל, אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק ואני מקווה ומאמין שרק ביחד דרך עבודה קשה נוכל לשמוח מידי שבוע עד סוף העונה".

 

כובש השער, דור אלברמן, אמר על הניצחון: "אין כמו ההרגשה לנצח דרבי אפילו שזה לא מכבי והפועל פ״ת. יש לנו קבוצה טובה שעובדת קשה וכרגע הפלייאוף העליון הוא המטרה שלנו. למרות שהיום לא היה המשחק הכי טוב שלנו ידענו לעשות את העבודה ולנצח אפילו שהיריבה קיבלה שני אדומים, זה היה לא פשוט. אני שמח שאני זה שהבקעתי את השער שבסופו של דבר הכריע את המשחק".

 

חלוצה של מחנה, ננו ועקנין, שהיה מצוין, אמר: "עמישב באו אחרי 8 משחקים ללא הפסד ועם מומנטום מצוין. היה משחק מאוד פיזי כמו שדרבי אמור להתנהל. לחצנו את עמישב לכל אורך המשחק בחצי שלהם, הם כמעט ולא הגיעו למצבים חוץ מבעיטות מרחוק. ההרחקות שלהם בעצם גמרו את המשחק ועשו לנו את העבודה קלה יותר, אבל הגיע לנו לנצח והוכחנו שמחנה קבוצה חזקה מאוד שקשה לנצח אותה. כל הכבוד לכולם שנתנו 200%, עצרנו להם את המומנטום ופתחנו את המלחמה על הפלייאוף מחדש ולשם אנחנו שואפים". 

 

דור אלברמן. "שמח שכבשתי את שער הניצחון"

 

מאור לובין. התקשה מאוד מול הגנת מחנה

 

עומרי נווה. חזר להרכב והציג יכולת טובה

 

אייל שן. השאיר את קבוצתו בתשעה שחקנים בשלב מוקדם

 

מגמאדוב. אדום לא אופייני

 

רפי עמרן עם הכדור. משחק טוב שלו

 

הוסף תגובה
תגובות