שתו מהבאר: בת ים גברה על באר יעקב 0:1

יוסי פליקר אשר בהחלט מרגיש בבית, מנצח לבת ים את המשחק ומרחיק אותה מסכנת התחתית. באר יעקב? תסיים עונה קסומה ככל הנראה בירידתה לליגה ב'

  • על ידי: אביחי חיים
  • 30-03-2014
  • 10:00

עירוני בת ים אירחה את מכבי באר יעקב למשחק קריטי בתחתית. המשחק עצמו לפחות במחצית הראשונה התנהל ליד שערו של דין ססי הצעיר, שעושה עבודה נפלאה בשער הבת ימי, כאשר רון למל מאותת שהנה אוטוטו הוא חוזר. שחקנה של הבאר, ירין הלל הגיע למצב אחד על אחד מול השער, אך החמיץ. המשפט הידוע: מי שלא כובש סופג? יוסי פליקר הראה לירין איך עושים זאת נכון וכבש את שער הניצחון רבע שעה לסיום המשחק והעניק ניצחון חשוב לבת ימים שעושים עוד צעד לעבר הבטחתם בליגה א' גם בעונה הבאה.

 

אבי דבח, לאחר עונה קסומה ככל הנראה ירד ליגה. (צילום: אביחי חיים)

 

מאמנה של באר יעקב, אבי דבח, לא מרים ידיים בנוגע לסיכויים והוא מאמין שהכל אפשרי: "כל עוד יש סיכוי תיאורטי, אנחנו נילחם ונעשה את הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. אנחנו לא מרימים ידיים ונגיע לכל משחק במטרה לנצח ואם יהיו מעידות, אנחנו ננצל זאת כדי להישאר בליגה".

 

משה טליאס, ככל הנראה השאיר את בת ים בליגה. (צילום: אביחי חיים)

 

מאמנה של בת ים, משה טליאס היה מרוצה מהניצחון החשוב: "היה משחק תחתית לא קל, הניצחון הזה שלנו הוריד אותם ליגה, אך אנחנו עשינו מה שצריך כדי להישאר בליגה. אני חושב שעוד 3 נק' יבטיחו לנו את ההישארות. היה לנו שבוע לא קל, שהתחלנו אותו מיום שבת לאחר ההפסד מול בית"ר כפ"ס. התייחסנו למשחק בשיא הרצינות, ידענו שבמידה וננצח זה יתן לנו הרבה אוויר וזה באמת מה שקרה. פליקר כבש גול גדול היישר לחיבורים, ואין ספק שפליקר הוא שחקן של גולים, וגם במשק לא טוב הוא יודע איך להכריע את התוצאה".

 

יוסי פליקר, עם שער חשוב שמציב את בת ים בפורמה טובה. (צילום: אביחי חיים)

 

כובש שער הניצחון, יוסי פליקר הגיב בסיום: "כל הקבוצה נכנסה יחד למצב הזה, של להילחם על החיים שלנו וביחד אנחנו נצא מזה. זה לא נגמר עד שזה נגמר., הליגה הזאת מלאת הפתעות. אנחנו לא נוריד את הרגל מהגז, עד שזה לא ייגמר".   

הוסף תגובה
תגובות