0:0 בין אזור לכפר שלם, החמצה נדירה של חטארי

חניכיו של שי מאור רצו לחזור לנצח לאחר התיקו מול יפו בשבוע שעבר, אך לא השכילו לכבוש וסיימו רק ב-0:0 מול כפר שלם שהשיגה תוצאה נאה עבורה. מוחמד חטארי היה יכול להעניק לשוקי סדיס ניצחון יקר, אך נגח מול שער חשוף לקורה במחצית השנייה

  • על ידי: ארז נעמן
  • 30-03-2014
  • 08:04

הפועל כפר שלם ארחה את הפועל אזור ביום שישי בשכונת התקווה למשחק שהיה ברור לכולם שלא הולך להיות גן עדן לאף אחת מהקבוצות.

 

שי מאור שב לקווים של הפועל אזור לאחר שבשבוע שעבר נעדר בגלל טרגדיה משפחתית, ונראה היה שהמאמן עדיין לא מעכל את מה שעבר עליו ועל משפחתו.

 

למרות זאת, שי ניסה לשים את הבעיות בצד ולהתרכז במשחק, כשקבוצתו הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על הסיכוי להעפיל מהמקום הראשון, אך בפועל, לא הצליחה לעשות זאת. קובי כהן הוצב בעמדת הבלם במקומו של יוסי זנה שריצה עונש הרחקה, ועשה עבודה מצוינת.

 

בן סלומון על הדשא

 

המחצית הראשונה הייתה די שוממת כששתי הקבוצות בעיקר נראו כאילו הן יותר מפחדות לספוג מאשר רוצות לכבוש, כשאזור הייתה מעט יותר מסוכנת עם גיחות לרחבה של ויטלי גנון הנהדר ורפי סגל, שנעצרו פעם אחר פעם על ידי איתן אהרון וגיא עיני, שהיו נהדרים.

 

אסי חקק. שקט ובטוח

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הפועל אזור שקיוותה להשיג יתרון מהיר, אך דווקא הפועל כפר שלם הייתה יותר מסוכנת כשבדקה ה-51 טל משען שלח בעיטה חזקה שנעצרה רק בעמוד השער של יניב בן ישי.

 

בן ישי מציץ. לא הייתה לו הרבה עבודה

 

ארבע דקות לאחר מכן הגיעה החמצת העונה, ועליה חתום חלוץ כפר שלם מוחמד חטארי. מתפרצת קטלנית של כפר שלם, הכדור הגיע לרגליו של צ'יקו דננבאום שהרים מהצד כדור מדויק, חטארי מצא את עצמו מול שער חשוף ונגח בעוצמה לקורה. פשוט החמצה מדהימה.

 

הפועל אזור הגיעה להזדמנות משלה כשכדור עומק של יחי זכריה הגיע לאיציק בן סלומון שנגע בכדור קלות והסיט אותו מעט, אך דור דוידי היה עירני וקלט.

 

חטארי אחרי ההחמצה. ללא ספק החמצת העונה

 

בסיום 0:0 שלא משרת אף אחת מהקבוצות במטרותיה, נראה שכפר שלם ויתרה על המקום בפלייאוף ואילו הפועל אזור מסתפקת במיקום שלה והיא תצטרך שוב לשחקן בפלייאוף העליון בסוף העונה הסדירה.

 

איתן אהרון. מציג יכולת גבוהה גם בגילו

 

שי מאור אמר בסיום: "משחק בקצב טוב, עם החזקת כדור שלנו ושליטה מוחלטת. לכפר שלם היו שלושה מצבים של מאה אחוז גול שבגללם יכולנו גם להפסיד את המשחק. נעבוד ונשפר את הדברים הפחות טובים לקראת שבוע הבא".

 

שי מאור. "נתכונן לשבוע הבא"

 

בלמה של הפועל אזור, אסי חקאק: "רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה ובסוף יכולנו גם להפסיד. הפנים כבר בשבוע הבא נגד שעריים. מקווים שנחזור לנצח".

 

חלוצה של כפר שלם, צ'יקו דננבאום: "הגענו לשני מצבים של אחד על אחד עם השוער והחמצה מול שער ריק. הגיע לנו לנצח וחבל אבל אנחנו מרוצים יותר מהשבועות הקודמים לאור היכולת שהצגנו בעיקר במחצית השנייה".

 

אנשי כפר שלם מחייכים. המשחק היה עצוב

 

סידס מתוסכל. יכל להשיג את מלוא הנקודות

 

קובי כהן. בכושר מדהים

 

רפי סגל. נסגר היטב

 

ויטלי גנון. צריך עזרה בהתקפה

הוסף תגובה
תגובות