בלעדי:הבורר דחה את תביעתו של עדי בוייטר וחייב אותו בהוצאות המשפט

תביעת הדיבה של עדי בוייטר כנגד הפועל מרמורק ויו"ר הקבוצה חנן עדני על סך של מעל למיליון שקל הגיע אתמול לסיומה לאחר שבורר ההתאחדות לכדורגל דחה תביעתו של בוייטר וחייב אותו לשאת בכל הוצאות המשפט. עדני:"שמח שהאמת יצאה לאור,תמיד אשרת את המועדון שלי בנאמנות".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 31-03-2014
  • 15:06

תביעת הדיבה על סך של מעל למיליון שקל של עדי בוייטר  נגד הפועל מרמורק ויו"ר הקבוצה חנן עדני הגיעה אתמול לסיומה לאחר שבורר ההתאחדות לכדורגל דחה את את תביעתו של השוער וחייב אותו בכל הוצאות המשפט. כזכור בינואר אשתקד לאחר ההפסד בדרבי למכבי שעריים האשים עדני את שוערו כי לכאורה "מכר" את המשחק לאחר שהיה אחראי ישיר לספיגת 3 שערים במשחק, עדני הודיע לבוייטר כי במידה ולא יילך למכונת אמת, ויוכיח את חפותו הוא לא ישחק עד תום העונה. בוייטר באמצעות עו"ד צ'רלי בוזגלו נבדק במכונת אמת ותבע את הפועל מרמורק על סך של למעלה ממיליון שקל. אתמול כאמור הסאגה הגיעה לסיומה עם נצחון גדול של המועדון הרחובותי שיוצג ע"י עורך הדין אלדד אהרוני לאחר שהבורר דחה את תביעתו של בוייטר וחייב אותו לשאת בכל הוצאות המשפט.

 

עדי בוייטר. יצא דובר שקר, ויישא בכל הוצאות המשפט. (צילום:אביחי חיים)

 

להלן פסק הדין של הבורר אלוביץ: " מוצא אני לנכון ליידע את שני הצדדים כי על פי בדיקת הפוליגרף שנעשתה לתובע על ידי מכון גזית אליו הופנה התובע על ידי וייצמן יער חקירות נמצא התובע דובר שקר בגירסתו כפי שהיא באה לידי ביטוי בתשובותיו לשאלות הרלוונטיות״ ומוסיף הבורר״ על פי וייצמן יער מדובר בשערים מוזרים ותמוהים למדי שספג התובע. ״חנן עדני הוא אדם רגשי, קולני, ציורי וכדומה אך הינו אדם אמין ביותר וגרסתו כפי שהובאה בתצהיר העדות שלו לא קועקעה בחקירה הנגדית. בנוסף לכך עדותו של התובע אינה אמינה בעיני לחלוטין".

 

חנן עדני. "שמח שהאמת יצאה לאור". ( צילום: רפי נחמיאס)

 

ע"וד אלדד אהרוני פרקליטה של הפועל מרמורק מסר את תגובתו ל"גולר1": פסק הדין מדבר בעד עצמו. הדבר היחידי שחשוב לי כעו"ד זה שהלקוח שלי זוכה ובזאת עשיתי את תפקידי". 

 

חנן עדני אמר ל"גולר1": אני שמח שהאמת יצאה לאור, צדקתי בדברתי והאמנתי לאורך כל הדרך בחפותי, אני חזק ,אמין וישר ותמיד אשרת את המועדון שלי בנאמנות, אשקול תביעת נזקים כנגד בוייטר על העונה החולפת".

 

 את תגובתו של עדי בוייטר לא ניתן היה להשיג.

 

עו"ד צ'רלי בוזגלו פרקליטו של עדי בוייטר מסר את תגובתו להחלטת הבורר: " עדני בתביעתו טען שכל הדברים שפורסמו בשמו,לא נאמרו על ידו. העיתונאים שפירסמו את הדברים לא הגיעו לבוררות ולפיכך התביעה נדחית.אין בפסק הבורר שום אמירה לגבי מכירת המשחק,אלא מתייחסת לטענה אם עדני אמר את הדברים".

הוסף תגובה
תגובות