מצטייני המחזור ה-25 בליגה א' דרום

המחזור ה-25 הסתיים ואיזה מחזור היה לנו..בצמרת קרית גת ומרמורק ניצחו שבוע לפני המפגש הגדול ביניהן. בתחתית כל התחתית שכוללת את אילת, באר יעקב, ב"ש, נס ציונה וקרית מלאכי חזרו מנוצחות ממשחקיהן. אבל מי היה מצטיין השבוע? מי כוכב המחזור? ומי נבחר בנבחרת המחזור?

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-04-2014
  • 16:47

השבוע בחרתי בהרכב קצת הגנתי לאור התוצאות השבוע. הרבה שערים לא נכבשו ולכן נתתי דגש לבלמים שמנעו את השערים.

נבחרי השבוע:

 

שוער:

דורון רוזנקוביץ (קריית גת) שחקן המחזור!!!!

שוערה של קרית גת. שוער מספר 1 בליגה. ספג הכי מעט גולים ושמר על הכי הרבה משחקים ללא ספיגה. שוער שנחשב לבכיר השוערים בליגה, היה מצויין מול נס ציונה והביא עוד נקודות לקרית גת.

 

דורון רוזנקוביץ, שחקן המחזור של אתר "גולר1" (צילום: יקיר כהן)

 

הגנה:

זיו אוסון (כפר קאסם)

מאז חזרתו של ויקטור גניש לעמדת המאמן, אוסון פשוט פורח. מול קרית מלאכי אירגן את ההגנה ולמרות חסרונו המוקדם של דודי תירם אוסון אירגן את ההגנה ושמר על שוערו.

 

איתם שמאי (הפועל מרמורק)

מגינה הצעיר של מרמורק בהופעה שנייה ברציפות בהרכב הקבוצה מתגלה כשחקן מוכשר עם עתיד מבטיח. הציג יכולת מרשימה גם במשחק החולף בקרית מלאכי והשבוע מול באר שבע המשיך עם יכולת טובה עם בישול שער הניצחון למוטי מלכה.

 

איתם שמאי, הפתענה נעימה עד כה (צילום: רמי גרידיש)

 

רן אגרבלי (מחנה יהודה)

מחנה יהודה עשתה אולי את הניצחון הכי מרשים השבוע על עמישב בדרבי של העיר פ"ת. ובלמה של מחנה אגרבלי היה מצויין כששמר על חלוץ עמישב ולא נתן לו לגעת בכדור. 

 

גיא עיני (כפר שלם)

רפי סגל מהחלוצים הטובים בליגה לא נגע בכדור, זה אומר הכל על בלמה של כפר שלם, גיא עיני. עיני למן פתיחת העונה מציג יכולת גבוהה והשבוע זה התבטא בתיקו ללא שערים מול אזור החזקה. את החלק שלו הוא עשה. 

 

קובי נחמיאס, כובש שער הניצחון החשוב לזכות קריית גת (צילום: איתמר מורז)

 

קובי נחמיאס (קריית גת)

מגנה השמאלי של קרית גת. כבש את שער הניצחון מול נס ציונה, שער שהביא 3 נקודות. נחמיאס מרבה לתקוף ולעזור לקבוצתו במשחק ההתקפה. והשבוע הוא התכבד בשער הניצחון. נחמיאס הינו מגן עולה שמתאים לליגה הלאומית.

 

קישור:

גיא לוי (מחנה יהודה)

קשרה הצעיר והמוכשר של מחנה יהודה. משחק בתפקיד 50/50 ומול עמישב היה מהבולטים במגרש. חטף כדורים, ושלט במרכז השדה והוביל את קבוצתו לניצחון יוקרתי שהוכיח שיש קבוצה מצויינת בפ"ת ושמה מחנה יהודה.

 

נור סרסור, הסמל של כפר קאסם (צילום: רמי גרידיש)

 

נור סרוסר (כפר קאסם)

הסמל הכי גדול של כפר קאסם בשנים האחרונות הקפטן הבלתי מעורר ואולי השחקן הכי משמעותי במערך של הקבוצה. סרסור שיחק קשר אחורי וניהל את כל המשחק של קבוצתו. ולמרות פציעה ביד שחקן כמו סרסור לא יוותר ויתן את כל הלב למען הניצחון.

 

משה מרזאב (כפר שלם)

קשרה הצעיר של כפר שלם, משחק בתפקיד  50/50, עזר למשחק ההגנה. והוציא להתקפות את הכפר. היה מצויין מול אזור. רק  בן 20 וכבר נחשב לאחד השחקנים הטובים בכפר שלם העונה.. 

 

גל פורת (קריית גת)

המאסטר שף של קריית גת לא מפסיק לבשל וכל בישול ארוחת גורמה. השבוע בישול ענק של פורת לקובי נחמיאס מה שהבטיח ניצחון חשוב לקבוצתו. פורת מאז שהגיע למכבי "חמי יואב" קריית גת עומד על יחס של בישול לכל 90 דק' ובנוסף כיבוש שער. ללא ספק תרומה מכובדת.

 

גל פורת, המאסטר שף של קריית גת עם עוד בישול ענק (צילום: ארז נעמן)

 

התקפה:

מוטי מלכה (הפועל מרמורק)

הקשר/חלוץ המצוין כבש שער מרהיב מול באר שבע והעניק למרמורק 3 נקודות יקרות לקראת משחק העונה מול קרית גת. מלכה היה אחראי גם לבעיטת העונשין מ-11 מטרים שהוחטאה ע"י טל איילה. אחד משחקני המפתח של מרמורק במשחק העונה מול קרית גת.

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (כפר קאסם)

מספר מאמנים הרשימו בתוצאות יפות השבוע. אציין את שרון מרציאנו ממחנה יהודה שעשה בי"ס לבוזגלו כשקבוצתו גברה על עמישב 0-1 והוכיח שהוא מאמן מהטובים בליגה. וכמובן את ויקטור גניש, שלקח קבוצה שבורה כמו כפר קאסם והחזיר אותה לחיים. אם לפני חודש רצו בכפר רק להישאר בליגה, עכשיו הם כבר מרחק נגיעה מהמקום של הפלייאוף ושאפו ענק למאמן הקבוצה גניש שהוכיח את יכולתו כמאמן! שאפו!  

הוסף תגובה
תגובות