הסקר הגדול: מי תנצח: קרית גת- מרמורק

משחק העונה הגיע. קרית גת מארחת את הפועל מרמורק. מי תנצח? ערכנו עבורכם סקר קצר ובו שאלנו מספר אנשים בכירים מהליגות הנמוכות ותראו מה כל אחד ענה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2014
  • 16:04

שאלנו מספר אנשים "חזקים" מהליגות הנמוכות מי תנצח את משחק העונה. קרית גת או מרמורק? לפני מספר שבועות עשינו סקר דומה במשחק של יפו עם קרית גת ותוצאות הסקר היו חד משמעי לטובת יפו. ובסוף קרית גת ניצחה. השבוע הרוב המוחלט הוא של קרית גת. האם גם השבוע הסקר שלנו יטעה? והאם זה מראה שמרמורק תנצח? 

רק שני אנשים מהסקר הקודם צדקו כשהימרו על קרית גת במשחק עם יפו. אבי לודריק ושי מאור. בוא נראה מה הפעם הם חושבים על המשחק הכל כך גורלי...

 

אבי לודריק, יו"ר מכבי שעריים: "קרית גת. אני חושב שהם קבוצה יותר טובה והנסיון כאן יכריע את המשחק."

 

שי מאור, מאמנה של אזור: תיקו 1-1. אני אמרתי מזמן שקרית גת יעלו ליגה. יש שם סגל מדהים, מאמן מצויין ובינואר הם עשו רכש נכון. אבל הפעם הם משחקים מול מאמן מצויין וקבוצה מאומנת שחוזרת לכושר טוב. המשחק יהיה מבוקר ויסתיים בתיקו. ונראה לי שמרמורק תוביל ראשונה..

 

שי מאור. מאמן מצויין שמבין בליגה א'...(צילום: ארז נעמן)

 

שוקי סדיס, מאמנה של כפר שלם:" קרית גת ינצחו. אין ספק שארז בנודיס בנה קבוצה נהדרת וחזקה במרמורק, אך קרית גת יותר בשלה למשחקים מהסוג הזה ולכן הם ינצחו.

 

משה טליאס, מאמנה של בת ים:"קרית גת תנצח. הם קבוצה יותר איכותית עם שחקנים בעלי יכולת אישית יותר טובה שיכולים להכריע משחק בכל רגע. והדבר הכי חשוב, לטעמי, שהם הגיעו לישורת האחרונה בכושר מצויין.

 

פיני בלילי: "תיקו. שתי הקבוצות ירצו לא להפסיד את המשחק כדי לא לסגור את הסיכוי להמשך. אני מאמין ומקווה שקרית גת יעלו ליגה בסופו של דבר". 

 

אלמוג ספיר: מרמורק ינצחו. לדעתי קרית גת ילחצו על מרמורק למן הפתיחה ומרמורק תעקוץ אותם במתפצות שלהם.

 

אלמוג ספיר. מאמין שמרמורק ינצחו. (צילום: אביחי חיים)

 

ויקטור גניש: תיקו. המשחק יהיה טקטקי ולא יתפתח לרמה גבוהה.  יהיה משחק שקול ויסתיים בתיקו. 

 

מאיר סלם, יו"ר הפועל אזור: מרמורק ינצחו. הם יבואו יותר מוכנים למשחק והם מגיעים עם הרבה פחות לחץ. אין להם מה להפסיד ולכן ינצחו".

 

כפיר מלול, חלוצה בכיר בליגות הנמוכות:"קרית גת ינצחו. הם קבוצה יותר טובה הם משחקים בבית עם הקהל ויודעים שזה משחק עלייה. ובעיקר בעיקר בגלל שאני מתפלל שינצחו."

 

ויקטור גניש, משחק טקטי ומאורגן שיסתיים ללא הכרעה. (צילום: רפי נחמיאס)

 

רפי אזולאי, יו"ר קרית מלאכי:" קרית גת ינצחו. הם במומנטום הכי טוב בליגה. והכי הרבה מגיע להם. הכל שם מסביב מנוהל כמו שצריך, אווירה וכייף לראות את זה. מגיע להם לעלות".

 

רוביל סרסור, מלך שערי מ.ס. כפר קאסם: קרית גת ינצחו. אני חושב שסגל השחקנים של קרית גת מנוסה יותר מאשר זה של מרמורק ולכן אני חושב שהם ינצחו".

 

נור סרסור, הקפטן והלב של מ.ס. כפר קאסם: מרמורק ינצחו. מרמורק ינצחו הרבה בגלל חבר שלי ארז בנודיס ששיחקתי איתו בבני לוד ועלינו ליגה ביחד. הוא בחור מדהים ומקווה שהוא ינצח. ומקווה שיהיה משחק ספורטיבי לשתי הקבוצות"

 

מאיר כהן, מאמנה של עמישב בעבר:" קרית גת ינצחו. אני חושב שהם די בשלים לעלות ליגה והם נמצאים בתקופה טובה וגם יש להם את מזל של אלופים שצריך כדי לעלות ליגה. ולכן אני חושב שהם ינצחו ויעלו. 

 

מאיר כהן, מאמין שקרית גת ינצחו. (צילום: רועי אסרף)

 

אילן אטלי, מאמנה של אילת: קרית גת ינצחו.  הם קבוצה יותר איכותית יותר טובה ומשחקים מול הקהל הביתי שלהם והם יודעים שניצחון פה והם עולים ליגה. 

 

שרון מרציאנו, מאמנה של מחנה יהודה: קרית גת. קרית גת קבוצה מוכשרת ונראית יותר טובה ממרמורק ולכן הם ינצחו."

 

ירון גריה, יו"ר מחנה יהודה: מרמורק ינצחו. משהו טוב יקרה למרמורק השבוע. המוטיבציה יותר חזקה. וחוץ מזה שחנן עדני ברקע ולכן אני מקווה ומאמין שהם ינצחו..

 

חיים סירוטקין, מאמנה של בית"ר כפ"ס: "ברור שקרית גת תנצח. קרית גת קבוצה יותר טובה הם נבנו לעלות ליגה והם קבוצה הרבה יותר טובה."

 

הוסף תגובה
תגובות