"משתוקק לתחושת הניצחון"

כשהיא עם שלושה הפסדים רצופים וחמישה בשישה משחקים, קריית מלאכי שוב בסכנה. דיב פינטו מאמין שהקבוצה שלו תישאר בליגה, ומודה לאוהדים על התמיכה גם בזמנים הקשים שעוברת הקבוצה. המשכורות? "תומכים במי שצריך לשלם"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 02-04-2014
  • 15:57

עונה לא פשוטה בכלל עוברת על עירוני קריית מלאכי. הקבוצה שהוקמה בקול תרועה רמה, כשהביאה אליה שחקנים מהשורה הראשונה בליגה ונראה היה שהולכים על עלייה, הפעם במהרה לקבוצת תחתית שמחכה לנס.

 

מלאכי סופרת כעת כבר שלושה הפסדים רצופים, כשהניצחון האחרון הגיע במחזור ה-22 על מכבי שעריים בבית. דיב פינטו בן ה21, שהגיע בהשאלה מהפועל אשקלון, הפך להיות אחד מעמודי התווך של הקבוצה, וגם הוא, כמו כולם, רוצה כבר לזכות בשלוש נקודות. "אני חושב שמעבר ליכולת , מעבר לרצון, בקריית מלאכי תמיד ישאר הלב. בין אם זה מהאוהדים, בין אם זה מהשחקניםשזה מוסיף לנו הרבה", אומר הקשר.

 

"השתחררתי מאשקלון בזמן שכל הקבוצות כבר סגרו את הסגל שלהן", מספר פינטו על הדרך שעשה, כשהוא מאמין שהוא עוד יעמוד במטרות שהציב לעצמו: "אני תמיד חושב על להשתפר עוד ועוד. באופן אישי , עבדתי קשה וכמובן ממשיך.עכשיו מחכה לפירות".

 

אוהדי מלאכי. "בכל מקום בארץ אנחנו מרגישים כמו בבית" (צילום: שמיל איובי)

 

קריית מלאכי הבטיחה את ההישארות בליגה?

"לא קרוב לזה, כל משחק הוא כמו גמר גביע עבורנו.המשחק מול בת ים השבוע הוא מאוד קשה מול קבוצה טובה שרוצה לברוח מהתחתית. אני מאמין שכולם רוצים לנצח, אבל באופן אישי אני משתוקק לתחושת ניצחון".

 

אתה עוד צעיר, בסך הכל בן 21. מה הלאה?

"מחכה באמת למה שמגיע לי. לא אוריד את העיניים מהמטרהואגשים אותה. מקווה שכבר שנה הבאה".

 

מה עם המשכורות? עדיין יש בעיות?

"אנחנו תומכים במי שצריך לשלם. מקווים לתוצאות טובות"

 

דיב פינטו. "המטרה היא להישאר בליגה, ולא במשחק האחרון" (עמוד הפייסבוק הרשמי של מלאכי)

 

האוהדים ממשיכים להגיע ולתמוך בכם למרות הכל.

"ייאמר לזכותם באמת, לכל משחק מגיעים, גם עם כמות קטנה. עושים רעש גדול.בכל מקום בארץ אנחנו מרגישים כמו במשחק בית.אנחנו השחקנים חייבים לאוהדים הרבה מעבר לתוצאות שהושגו".

 

מה יהיה הישג מבחינתך?

"אשאר ריאלי לגבי הקבוצה.המטרה שלנו היא להישאר בליגה ,ולא במשחק האחרון.לנצח ולנשום קצת אוויר".

הוסף תגובה
תגובות