עדני אופטימי: "נצחון בקריית גת אינו בשמיים".

יו"ר הפועל מרמורק חנן עדני דרוך ומוכן לקראת משחק העונה מחר בקרית גת. "אחרי ההפסד מול באר יעקב הייתי מיואש, אך חדר ההלבשה הבריא כרגע בקבוצה נתן לי כוחות מחודשים, העונה הזו היא הצלחה אדירה, מה שנעשה השנה במרמורק זה מדע בידיוני".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 03-04-2014
  • 14:39

ההכנות למשחק העונה בליגה א' דרום בעיצומן. תכונה גדולה שוררת בימים בהפועל מרמורק שמגיעה למשחק מהמקום השני במרחק של 4 נקודות מקרית גת המוליכה. במרמורק יודעים כי כל תוצאה פרט לנצחון יקרב את קרית גת אל עבר הכרטיס ללאומית, ויו"ר הקבוצה חנן עדני נשמע אופטימי מתמיד ומאמין בסגל השחקנים ובצוות המקצועי: "אנחנו באים למשחק רגיל, אין לנו מה להפסיד, כל תוצאה פרט להפסד תתקבל בברכה, לקרית גת יש מה להפסיד, היא השקיעה הון עתק והיא חייבת נצחון בכדי להבטיח את העלייה".

  

החיוך חזר ללחייו של עדני לאחר שני הנצחונות הרצופים על קרית מלאכי ובאר שבע, שבאו לאחר שני הפסדים בכפר סבא ובבית מול באר יעקב. עדני שועל הקרבות הוותיק מסביר ל"גולר1" את תחושת האופטימיות והאמונה בשחקניו ובצוות המקצועי : "לאחר ההפסד מול באר יעקב הייתי מיואש, אך חדר ההלבשה הבריא כעת בקבוצה נתן לי כוחות מחודשים ואת האמונה שהשמיים הם הגבול, אם נבוא כיחידה אחת וכולם ייתנו את את הנשמה אנחנו נעשה זאת".

 

 חנן עדני. "באים למשחק רגיל,אין לנו מה להפסיד". ( צילום:רפי נחמיאס)

 

מרמורק העונה היא סיפור הצלחה אדיר, מעבר לציפיות שלך בתחילת העונה?

"מה שנעשה העונה ובשנים האחרונות במרמורק זה מדע בידיוני, עם תקציב דל (540 אלף ש"ח שכר שחקנים ברוטו עד תום העונה) אנחנו רצים כל העונה בצמרת הגבוהה ומגיעים למשחק עונה מול קרית גת שתקציבה גדול פי 4 מתקציבה של מרמורק. זו השנה הכי מוצלחת של מרמורק ב-4 השנים האחרונות מאז שירדנו מהלאומית. כיוונתי לקבוצה צעירה ותוססת ולא חלמתי על קבוצה שתתמודד על הכרטיס ללאומית בתקציב הזעום שהעמדתיי.החילוף שביצעתי בעמדת המאמן הוכיח את עצמו, וארז בנודיס הוביל את הקבוצה להצלחה אדירה".

 

 אוהדי מרמורק. "לאורך כל העונה היה לנו שחקן נוסף ביציע". (צילום: רפי נחמיאס)

 

החיבור עם הקהל הוא יוצא דופן, סיפור הצלחה אדיר?

זו עבודה של שנתיים פלוס ביחד עם יו"ר חוג האוהדים אחיקם עותמי. קירבנו עם עזרה של אנשים נוספים את הקהל לקבוצה, ואין שמח ממני שהעמל שלנו נשא פרי. בניתי קבוצה במטרה לשמח את הקהל, ויצאנו כולנו נשכרים".לאורך כל העונה היה לי שחקן נוסף ביציע, האוהדים הם השחקן ה-12 של מרמורק, ואני קורא לכולם להגיע ולתמוך בקבוצה, הפעם יותר מתמיד".

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות