במקום החמישי: כרמיאל צפת מנצחת את בית שאן 0:1

שער ניצחון של ארד אלבז, העלה את כרמיאל למקום החמישי והכניסה עמוק לצמרת הפלייאוף העליון. בית שאן? החמיצה פנדל, ולא השכילה לכבוש. חניכיו של קלוד דהן בהחלט רוצים שהעונה הזאת תסתיים

  • על ידי: אביחי חיים
  • 12-04-2014
  • 19:19

מי היה מאמין? הקבוצה הקטנה מכרמיאל/ צפת נמצאת עתה במקום ה- 5 בפלייאוף העליון לאחר ניצחונה על הפועל בית שאן משער ניצחון של ארד אלבז בתחילת המחצית השנייה. אך כמה דקות לפני כן, מוטי אוחיון קיבל כדור עונשין מ-11 מטר, החטיא ושילם זאת בצד השני מבישול של חן ידען לעבר אלבז והשאר זה כבר היסטוריה.

 

קפטן הקבוצה, אילן סויסה, לא מתרגש מהמיקום של קבוצתו: "לא ספרו אותנו", מסביר. "בגלל שאנחנו קבוצה קטנה, בלי תקשורת גדולה אז אף אחד לא האמין שאנחנו מסוגלים. זה טוב לנו שלא סופרי םאותנו, ככה אנחנו באים קטנים ויוצאים גדולים".על הניצחון מול בית שאן בביתה: "ניצחנו בשיניים, כי לא הגענו לפחות במחצית הראשונה למשחק. בית שאן החמיצה פנדל, ואנחנו עשינו את שלנו וניצחנו את המשחק וללא ספק הקבוצה הצנועה היום ניצחה את המשחק".    

 

אילן סויסה, מוביל את כרמיאל למקום החמשיי. (יח"צ)

 

כובש שער הניצחון, ארד אלבז, התרגש משער הניצחון החשוב שהכניס את כרמיאל רשמית, למאבק על הפלייאוף העליון: "זה בהחלט מרגש מאוד להבקיע שער ניצחון. היה לנו משחק קשה מאוד ונלחמנו בשיניים, עבור הניצחון. ידענו מההתחלה, שאנחנו מגיעים למשחק על מנת לקחת את 3 הנק'. אנחנו אומנם קבוצה קטנה, אך מאוד חזקה עם שחקנים מכושרים מאוד ויש בינינו חיבור נפלא ומשחקים אחד עבור השני. הכנו את עצמנו טוב למשחק, ניצחנו ניצחון חשוב והפנים הלאה לעבר המשחק הבא".

 

ארד אלבז, כבש שער חשוב בניצחון של כרמיאל. (לירן דורף)

 

מוטי אוחיון, החמיץ וספג בצד השני. (יח"צ)

 

מחמיץ הפנדל, מוטי אוחיון, הגיב לאחר משחק ההפסד: "אני לא חושב שלא היינו טובים, אלא אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה פשוט הכדורים לא נכנסו". על החמצת הפנדל שהביאה לשער הניצחון של רמיאל: "אני לוקח את ההפסד הזה עליי. אני האחראי הבלעדי לכך שהקבוצה שלנו הפסידה. יכולתי לשים את הכדור ברשת, אבל החמצתי והשאר ידוע. קיבלנו גול מגעיל, השוער שלהם תפס יום מעולה ואני חושב שגם אם היינו משחקים עד עכשיו, הכדור לא היה נכנס".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוטי אוחיון ילד מפגר עדיף שתשתוק (אלון 13-04-2014, 10:19)
  2. למה אליאור לא בעט? (יוסף 13-04-2014, 10:36)
    מוטי אוחיון לא פוגע כבר מתחילת שנה שומעים עליו רק בכתבות