תיקו שכולו הפסד: 1-1 בין קרית אתא לצור שלום

עוד לפני הניצחונות של הפועל דליה ומכבי כפר כנא, חילקו שתי הקבוצות מהקריות את הנקודות ביניהן ויצאו מאוכזבות בקרב התחתית החשוב. אלקובי העלה את האורחים מהשכונה ליתרון בפנדל, אלעד צחקו נכנס כמחליף באתא והישווה גם הוא מהנקודה הלבנה. התנגשות ראשים בין אוחיון לבן לולו הביאה לפינויו של האחרון לביה"ח עם חשש לזעזוע מוח

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 13-04-2014
  • 11:12
 המשחק נפתח בצורה חמה  כשבדקה ה-5 יקי וייצמן גלש בפרעות לעבר שגיא סבג ששכב מספר דקות על כר הדשא. שופט המשחק אדהם ג'אברין הזהיר את החלוץ הקרייתי שבפעם הבאה שזה יקרה הוא ימצא את עצמו בחוץ. צור שלום התחילה להשתלט על המשחק ובדקה ה-10, דני אסולין השתלט על כדור שפגע בידו של היירו פלקשנסקי, השופט לא היסס ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. בועט הפנדלים של צור שלום, אלירן אלקובי, לקח אחריות גם הפעם ולא התבלבל מול איתי כהן, 1-0 לצור שלום.
 
דקה  13: הכנסת כדור מצוינת של ניסן רביבו שעברה את כל הגנת אתא , שגיא סבג פיספס את הכדור במילימטר, הזדמנות מצוינת לצור שלום אבדה לה.בדקה ה-21 שגיא סבג היתל בשחקני קרית אתא ושיחרר בעיטה נפלאה מ-20 מטר, איתי כהן קלט.
 
צור שלום המשיכה בלחץ על שערה של קרית אתא, אך ללא הועיל.בדקה ה-41נמאס לשופט המשחק, ג'בארין, מהמריבות ומשחקי הידיים בין עוז משה לדני אסולין ושלף לשניהם כרטיס צהוב. בעקבות זאת, תחסר צור שלום את אסולין מול גבעת אולגה בעוד שני מחזורים.
 
דני רבינוביץ'. נקודה חשובה (צילום: שמעון תורג'מן)
 
המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קטן ונזיל של צור שלום. מאמן הקבוצה, דני רבינוביץ', התייחס: " מחצית טובה שלנו, נקווה להמשכיות במחצית השנייה" לעומת זאת, מאמן קרית אתא, עודד קוטר, נשמע לא מסופק בלשון המעטה מהתצוגה שהראו חניכיו: "המחצית הכי חלשה שלנו העונה, נקווה לעלות למחצית שנייה טובה יותר".
 
המחצית השנייה נפתחה בבליץ של שחקני קרית אתא על שערה של מכבי צור שלום, כאשר בדקה ה-53 אלמוג אוחיון סובב שני שחקנים של צור שלום ומסר כדור ענק ליוחאי כהן שבעט מ-8 מטר החוצה. הלחץ נמשך ובדקה ה-60 קרן מצוינת של ישראל דרור עברה את כל השחקנים ומצאה את אלמוג אוחיון שנגח החוצה ברשלנות משני מטרים.
 
באחת מהזדמנויות הבודדות שלה במחצית השנייה, קיבלה צור שלום הזדמנות לעלות ליתרון, כאשר בדקה ה-64 סטפן דרויאנוב שלח את עדן יניב לבדו מול איתי כהן והראשון החמיץ הזדמנות נהדרת להגדיל את היתרון עבור האורחים. בדקה ה-66 נרשם חילוף ראשון בקרית אתא, כשסעיד עבאדי יצא ואל המגרש נכנס אלעד צחקו המנוסה. שתי דקות מאוחר יותר, החילוף של קוטר הניב פרי. יוחאי כהן פרץ באגף שמאל, הרים כדור לרחבה שנגע בידו של בני בניסתי. גם כאן ג'בארין לא התבלבל ושרק לפנדל לזכותה של קרית אתא , אלעד צחקו בעט כדור חזק לצד ימין, השוער גבריאל כהן רק שיפשף בקצות האצבעות, 1-1. קרית אתא חוזרת למשחק.
 
השחקנים משקיפים על הכדור. משחק שקול. (צילום: שמעון תורג'מן)
 
בדקה ה-73 אירעה תקרית די חריגה במחוזותינו, כאשר אלמוג אוחיון וחי בן לולו, שניהם שחקני קרית אתא, התנגשו ראש אחד בראשו של אחר. בן לולו נשכב על הדשא כמספר דקות בעקבות זעזוע מוח שחש ובתחילה הייתה בהלה גדולה בקרב הנהלת אתא בעקבות חשש לבליעת לשון של המגן. למקום הוזעק אמבולנס שפינה את השחקן לבית החולים. מאמן הקבוצה, עודד קוטר, הכניס למערכה את אדם וייר במקומו של בן לולו.
 
דקה 82: חילוף כפול של מכבי צור שלום: דני רבינוביץ שולח למערכה את דין לזרעא ונתן נודלמן במקומם של עדן יניב ושגיא סבג.דקה 85: חילוף בקרית אתא: יוחאי כהן עם משחק טוב יצא ובמקומו נכנס עדן גראד. גם צור שלום לא איחרה להגיב בחילוף שלה כאשר מי שנכנס הוא יניב לוי ויצא סטפן דרויאנוב.דקה 95: כדור קרן של אלעד צחקו גורם להתעופפות ענקית של גבריאל כהן שהדף. בסיום, 1-1.
 
עודד קוטר מתצפת. קריית אתא נראית נהדר (צילום: שמעון תורג'מן)
 
הדרבי של הקריות בהחלט סיפק מתח ודרמה, אבל שתי הקבוצות ייאלצו לחפש נקודות ב-3 המשחקים האחרונים שנותרו לעונה. בעקבות איבוד הנקודות ושני הניצחונות של הפועל דליה ומכבי כפר כנא, הסתבכו שתי הקבוצות עוד בתחתית, כך שקרית אתא נמצאת 5 נקודות ממקום שאליו מגיעים למבחנים, צור שלום קרובה למכבי כפר כנא (נקודה אחת בלבד) שנמצאת במיקום שמוביל למשחק המבחן.
 
מאמן צור שלום, דני רבינוביץ', התייחס בסיום:  "מרגיש החמצה ענקית. הגיע לנו לנצח את המשחק הזה ולא עשינו זאת במחצית הראשונה. ציפיתי מהשחקנים שלי ליותר מוטיבציה,  הצגנו משחק טוב ונקווה לקחת את הנקודות בבית בשבוע הבא".
בצד של המארחים אמר עודד קוטר: "במחצית הראשונה לא הגענו למשחק בכלל, אבל בשנייה טרפנו את הדשא, השגנו את הגול ולא היינו רחוקים מלכבוש את השני. פה אני רוצה לאחל החלמה מהירה לחי בן לולו שירגיש טוב ויחזור אלינו במהרה"
 

הוסף תגובה
תגובות