אסי גלבוע שולחת את אחווה לליגה ב'

שלישיית שערים של אסי גלבוע קבעו, אחווה עראבה יורדת לליגה ב'. לאורך כל המשחק, הקהל של אחווה התנהג בצורה לא ספורטיבית מה שיצר אווירה עוינת במגרש

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 14-04-2014
  • 10:00

יום ראשון 16:45 אחווה עראבה מארחת את אסי גלבוע באצטדיון דוחא. עראבה יודעת שנצחון במשחק הזה, יתן אוויר והמון תקווה בכדי להשאר בליגה, והם יעשו הכל כדי להשאיר את הנק' בבית.
 
אסי גלבוע עם מאמנה ברוך ממן, יודעת שנצחון יקרב אותם למשחקי הפלייאוף העליון. היא מגיעה למשחק ללא החלוץ אבי מלכה הפצוע, סולטאן זועבי, עבדאלה קדח,  (דוד שלו נפטר) והוא צריך להיות בהלוויה.  גם גל אלקנתי פצוע ולא נכלל בסגל. מי שפתח היו: קייס זועבי מקבוצת הנוער, שגב יונה הבלם,.גיא רפאלי והשוער השני מקסים פסטר. 

 

פתיחת המשחק. (עלאא בדראנה)


פתיחת המשחק הייתה מהירה מאוד, כאשר בדקה ה- 4 מי אם לא שאדי חטיב המגן הימני של אסי גלבוע שמכיר את אצטדיון דוחא טוב מאוד כאשר שיחק במדי בני סכנין. שאדי פרץ מצד ימין, הטעה את המגן ובעט חזק לרשת 1-0 מוקדם לאורחים מהגלבוע. שער ראשון העונה של המגן שהגיע השנה ממכבי כפר כנא, שם היה מלך שערי הקבוצה והיום הוא משחזר את יכולת הכיבוש שלו.

 

שאדי חטיב חוגג שער ראשון לקבוצה. (עלאא בדראנה)
 
בדקה ה- 27 המגן השמאלי של הגלבוע חדר פודי, פורץ מצד שמאל נכנס לרחבה ובועט כדור חזק שמכניע את השוער אדיב גזאוי ומעלה את האורחים ל 2-0. בדקה ה- 39 שאדי חטיב פורץ לרחבה של עראבה, הוא מוכשל בתוך הרחבה אך הלחץ של אנשי עראבה הכניע את השופט. גיא רפאלי לקח את הבעיטה, אך אדיב גזאוי עצר ואביב דדו בעט כדור חוזר ליד הקורה. המחצית הראשונה הסתיימה בהובלתם של אסי גלבוע על אחווה.
 

הכשלת שאדי. (עלאא בדראנה)


בהפסקה נשמעו המון דיבורים, מצד אנשי עראבה שניסו להפחיד את שחקני אסי בכל מיני איומים וקללות. הקהל של עראבה לא הפסיק לקלל כל מה שזז, בעיקר את חדר פודי ושאדי חטיב שני הכובשים של הגלבוע. התנהגות מביכה ביציעים והמשטרה נכנסה כדי לטפל בקהל.

 

הקהל של אחווה, אווירה עוינת ביציעים. (עלאא בדראנה)


במחצית השניה, ברוך ממן ביצע חילוף ראשון כאשר רם סופר פינה את מקומו לאפרים סבג. שחקני עראבה נכנסו למשחק במטרה לשבור כמה שיותר רגליים ולא לשחק כדורגל. בדקה ה-65 מאמן עראבה עבד רבאח מבצע חילוף כפול, סמיר עאסלה יצא סיאף אלהואשלה נכנס ומוחמד שחברי יצא ועבד סח נכנס.

בדקה ה- 70 שאדי חטיב פורץ מהאגף, מעביר כדור רוחב לאפרים סבג שבועט לידיים של גזאוי. 5 דקות לאחר מכן, חדר פודי פרץ מאגף שמאל העביר רוחב וסבג פספס את הכדור.

בדקה ה- 81 מוחמד נעאמנה בועט כדור מחוץ לרחבה, הכדור מטעה את השוער ונכנס לרשת 2-1 עראבה מצמקת.  בדקה ה- 90 המגן הימני של הגלבוע שאדי חטיב, ראה את ההורים שלו עוזבים את היציעים בגלל האווירה הלא ספורטיבית ורצה לסגור עניין. פרץ לאורך כל הקו הימני, עבר 3 שחקנים של עראבה ולבד מול השוער פרגן לשלומי אלבז, שכבש את השער השלישי לאורחים מהגלבוע וקבע את היורדת הראשונה: אחווה עראבה לליגה ב.

 


שלומי אלבז חוגג. (עלאא בדראנה)


בסיום, שאדי חטיב השחקן המצטין של אסי גלבוע הגיב על המקרה והאווירה הלא נעימה ביציעים: "באנו לשחק כדורגל, האווירה לא הייתה קשורה בכלל לכדורגל. אני נותן את הכל למען הקבוצה שלי, ומשחק בשביל אסי גלבוע. לא מבין את הקללות ואת הנסיונות לשבור לי רגליים, אבל אני חזק והתגובה שלי רק במשחק דרך הכדורגל ואני סולח להם על מה שקרה".

 

איש המשחק: שאדי וחטיב ומאמנו ברוך ממן. (עלאא בדראנה)


עבד רבאח, מאמן עראבה, אמר בסיום המשחק: "היו המון טעויות העונה וזה הסיבה לירידת הקבוצה.אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים שלה בטח שזה היה כך".

 

הוסף תגובה
תגובות