התחתית בליגה א' צפון בוערת

רגע לפני שהעונה מסתיימת אסי אברהמי עושה לנו סדר בתחתית ליגה א' צפון. יורדת אחת כבר יש, הבאה תבוא מתוך ארבע קבוצות נוספות. מי תהיה היורדת הנוספת?

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 16-04-2014
  • 09:58
שלושה מחזורים נשארו ויורדת אחת כבר ככל הנראה יש לנו, אחווה עראבה, שתשחק בעונה הבאה בליגה ב', אבל מי הקבוצה שתצטרף אליה? זה הולך להיות מעניין במיוחד, אני אנסה לעשות לכם סדר, מה נותר לכל קבוצה ומי לדעתי בסוף העונה תרד לליגה ב'.
 
המצב העונה מסובך ולא זכור לי שנים רבות תחתית בוערת כל כך , קריית אתא, צור שלום, מכבי כפר כנא והפועל דליה, כולן נלחמות ובסוף רק אחת תרד.
 
קריית אתא -29 נקודות 
בגדול באתא היו בטוחים שנשארו בליגה כבר לפני חודש אבל אז הקבוצה חזרה להסתבך ואחרי הפסד ותיקו במחזורים האחרונים הסערה שוב מרחפת מעל עודד קוטר. אתא צריכה עוד ניצחון אחד כדי להבטיח סופית את הישארותה, הבעיה שמי שמסתכל על טבלת המשחקים מגלה שלאתא נותרו המשחקים הקשים ביותר והיא עלולה לא להוציא ולו נקודה אחת. במחזור הקרוב תצא אתא למשחק חוץ קשה מאוד בהרצליה שמגיעה אחרי תבוסה בכפר כנא, תומר אסולין חייב ניצחון אם הוא רוצה להישאר בתמונת הפלייאןף העליון וכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה כישלון גדול לאסולין כך שלאתא הולך להיות קשה מאוד.
 
עודד קוטר. יתקשה לנצח, אך יישאר בליגה (צילום: לילך וייס)
 
שבוע אחר כך אתא מגיעה הביתה ופוגשת את מגדל העמק של רפי בוסקילה שגם היא רוצה מאוד פלייאוף עליון ואסור לה לאבד נקודות , כל נקודה קריטית עבור קבוצות הפלייאוף העליון והנה קיבלתם עוד משחק סופר קשה לאתא. במחזור האחרון תפגוש אתא את כפר סבא שכל הנראה יהיה זה משחקה האחרון בליגה א' אחרי שחגגה את עלייתה אבל כמי שמכיר את פליקס נעים אין סיכוי שהוא יזלזל במשחק הבית האחרון של ליגה א' ויש מצב שהמשחק בכפר סבא יכריע גורלות. אני בכל אופן מאמין שאתא תישאר בליגה ולא רק בזכותה אלא כי שאר קבוצות התחתית ייאבדו גם כן נקודות
 
צור שלום -25 נקודות
צור שלום התחילה גרוע את החצי השני של העונה ובילתה לא מעט זמן במקום שמוביל לליגה ב', מראה סימני התאוששות ונמצאת בעמדה שהכל תלוי רק בה. המשחקים שנותרו לה על הנייר סבירים מאוד. נכון שבמחזור הקרוב היא תארח את מכבי דליה מהצמרת אבל במגרש הקטן בביתה, צור שלום יכולה להפתיע כל קבוצה. לאחר מכן תצא למשחק חוץ באולגה שנראית רע מאוד ולמעשה סיימה את העונה. זהו משחק שצור שלום חייבים לנצח ובמחזור האחרון תפגוש צור שלום את הקבוצה שכבר ירדה לליגה ב' ואין לה שום עניין בליגה, אחווה עראבה. כך שמי שמסתכל קדימה צור שלום יכולה בהחלט להישאר והיא תלויה רק בעצמה והרבה בניסן רביבו המצוין.
 
כפרי אזולאי. הרבה תלוי בו (צילום: חיים מויאל)
 
מכבי כפר כנא -24 נקודות
כפר כנא מחזיקה לדעתי בסגל המנוסה ביותר מקבוצות התחתית אבל היא תיאלץ לשחק שני משחקי חוץ ורק אחד בבית , אולי ההגרלה הקשה ביותר. השבוע היא תצא למגדל העמק שגם היא חייבת נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון. זהו משחק על 6 נקודות ולדעתי כפרי אזולאי וחבריו יכולים לעשות הפתעה ולחזור עם נקודות. לאחר מכן תפגוש את כפר סבא בבית שככל הנראה תבטיח את עלייתה בשבוע הקרוב ובמשחק האחרון תצא לנהריה במשחק שכנראה לא יישנה דבר למקומיים אבל אבי סבג לא ייוותר לאף קבוצה, תהיו בטוחים. לדעתי כפר כנא לא תרד ותזכרו מה שאמרתי.
 
הפועל דליית אל כרמל -23 נקודות
דליה היום במקום שמוביל לליגה ב' ולטעמי יהיה לה קשה מאוד לשרוד למרות ניצחון נאה באולגה ולמרות שהשבוע סביר להניח שינצחו את עראבה החלשה. שני המשחקים האחרונים יכריעו. הראשון בבית שאן שזהו מגרש קשה מאוד ולמרות תקופה לא טובה של הקבוצה המקומית בית שאן לא תעשה טעויות לדעתי מול דליה והמשחק השני בבית במחזור האחרון מול טבריה שתרצה להתכונן היטב לפלייאוף העליון ולא תוותר וטבריה היא קבוצה טובה בהרבה מדליה, ללא ספק דליה צריכה נס כדי להישאר בליגה ולצערי ההימור שלי היא שהקבוצה של רונן ויינשטיין שלא במקרה הוא המאמן ה-3 העונה של דליה לצערי דליה לא תצליח לשרוד אבל שוב, זו רק דעתי. אני לא רואה קבוצה אחרת שתיפרד מליגה א'. אשמח לדעת מה אתם חושבים?
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לך מושג (פלוני אלמוני 16-04-2014, 10:46)
    המשחק של כפר כנא מול מגדל העמק הוא בכפר כנא, תבדוק קודם לפני שאתה כותב ומטעה. היורדת השנייה תהייה צור שלום או קרית אתא כי שתיהן בכושר רע. חג שמח!!!
  2. המשחק בין כפר כנא למגדל העמק בכפר כנא (ערן 16-04-2014, 11:22)
    אסי שים לב לטעות
  3. דליה הביתה (כפר כנא 16-04-2014, 13:36)
    לא לקחת בחשבון בית הדין יוריד שלוש נקודות לדליה
  4. הכל יצא לך הפוך (מיקי קופל 19-04-2014, 09:04)
    קרית אתא במשחק נכון הוציאה נקודה יקרה בהרצליה וכפר כנא הפסידו. זה אומר שהתרחקנו משמעותית מכפר כנא. דליה יפסידו לבית שאן ואנחנו ננצח את מגדל העמק או תיקו וכולם יכולים לעשות חמוצים בהערכות שווא