גניש: המטרה שלנו לחזור עם נק' מיפו

כפר קאםס מגיעה לקראת המשחק מול יפו מחר, בעמדה נוחה ללא לחץ אך עם מחויבות גדולה להוציא מיפו נק' שבהחלט יעזרו לה במטרה, לשמור על המקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון: "נעשה את הכל כדי לשמור על כך"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 17-04-2014
  • 17:29

מאמנה של כפר קאסם, ויקטור גניש, הגיע למועדון ללא ציפיות אלא אך ורק לייצב את הקבוצה שהייתה בתהום ללא תחתית לאחר עזיבתו של חיים סירוטקין את כפר קאסם. סמיר עיסא, לא הצליח לתפקד במועדון למרות נחישותוו עזב את התפקיד. ויקטור גניש נקרא להציל את המועדון, הצליח לחבר את המועדון ואת השחקנים מחדש וכיום הפלא ופלא, מדברים על כפר קאסם כמועמדת לגיטימית להיכנס לפלייאוף העליון.

 

ויקטור גניש, קרדיט גדול מגיע לו בחיבורה של כפר קאסם. (יקיר כהן)

 

ללא ספק, הוצאת את כפר קאסם לדרך חדשה.

"הגעתי לכפר קאסם, בזכות הנהלת הקבוצה. אמרתי ביום הראשון שהגעתי לכפר, שאנחנו יוצאים לדרך חדשה ואנחנו לא נחפש תירוצים. התחברנו כברו במשחק הראשון מול בית"ר כפ"ס, כאשר הובלנו 0-1 אך קיבלנו גול בדקה ה-90 והיה חשוב לנו לא להפסיד את המשחק. לאחר מכן יצאנו לבאר יעקב וניצחנו במגרש קשה, חזרנו "הביתה" עם מלאכי ועשינו ניצחון שני ברציפות, יצאנו לב"ש ועשינו תיקו, הגענו מול קריית גת ולמרות כל המחמאות שקיבלנו, הפסדנו ויצאנו ללא הנק'. 4 משחקים שיחקנו מול קבוצות תחתית, אשר נלחמות על החיים שלהם בליגה. לקחת 8 נק' מ-12 זה עשה את כל השינוי בכפר קאסם. אף אחד לא דיבר על כפר קאסם כמועמדת לפלייאוף העליון, וכרגע אנחנו נמצאים שם".

 

יום שישי, פוגשים את מכבי יפו בשכונת התקווה, מתרגש לחזור לשכונה?

"המטרה שלנו לחזור עם נק' מיפו", מסביר. "זה לא יהיה קל לשחק מול מכבי יפו גם שהם באים במומנטום שלילי לאחר ההפסד מול מרמורק. אנחנו לא מכינים את עצמנו בצורה מיוחדת, נתכונן כרגיל ונבוא לתת את הכל על מנת לקחת את הנק'. אני חוזר לשכונת התקווה שם הייתי בכפר שלם שניצלנו מירידת ליגה, תמיד טוב לשחק בשכונה. יש לי בית חם ומשפחה גדולה בכפר שלם, יש לי זיכרונות טובים שם ואני בקשר תמידי עם אביחי, איתן וכל החבורה בכפר שלם. כרגע, אני מתעסק בכפר קאסם והמטרה היא להמשיך ולסיים את העונה בצורה טובה. יש כאן הנהלה מדהימה שתומכת ונותנת לי כל מה שאני מבקש ועל כך אני מודה להן מאוד. אנחנו צריכים לקחת נק' מיפו, על מנת להיות גורם משמעותי בפלייאוף. יש לנו נקודת פתיחה טובה אך עמישב, מחנה, כפ"ס וכפר שלם מאחורינו ואסור לנו למעוד. אנחנו נמצאים בישורת האחרונה בשלושת המשחקים האחרונים בליגה, כל משחק הוא גמר גביע. עם זאת, הסיפור לא יסתיים לאחר המשחק אלא אך ורק בסוף העונה".

 

כפר קאסם תהיה בפלייאוף העליון?

"אף אחד בכפר קאסם כרגע לא בלחץ, על הפלייאוף העליון. אנחנו מסתכלים אך ורק לעבר המשחק הקרוב מול יפו ולא חושבים על המשחקים הבאים. לא קיבלתי מטרה בהגעתי לכפר להביאה לפלייאוף, הקבוצה הייתה במרכז הטבלה עברה החלפת מאמנים וברגע שהקבוצה התחברה, אז זה הביא אותנו לעמדה של מקום חמישי ואנחנו נעשה את הכל כדי לשמור על כך. אני משלב שחקנים צעירים בקבוצה, שחקן נוער שנותן לי מול באר יעקב שער ניצחון, חמודי סרסור, השחקנים האחרים עובדים קשה ומתאמצים וכל זאת, לא נעלם מאנשי כפר קאסם. יש לנו נקודת פתיחה חשובה זה פנטסטי עבורינו, אך בסופו של דבר אנחנו במקום החמישי וכדי לשמור עליו אנחנו צריכים לעבוד קשה מול יפו בבית שלה, ולהמשיך את היכולת הטובה מול שעריים ונס ציונה ואז נעשה את הסיכומים שלנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר קאסם (קריית גתי 17-04-2014, 20:09)
    מחר כל קריית גת איתכם הלוואי ותנצחו את החיות מיפו. מחר רוביל יסרס את קביליו.
  2. ל2 ו3 (מ׳ חבר של גניש 17-04-2014, 21:28)
    הענף היחיד שאתה טוב בו זה המקלדת, אתה אפס ממורמר והכי גרוע זו הקנאה. אח הקנאה שלך בגניש שוברת שיאים כל כתבה מחדש, תמשיך לעקוב אחרי גניש כי זה מה שמעסיק אותך בחיים חחחחחח
  3. מה באמת (ל2 18-04-2014, 21:50)
    גניש יאפס זה אתה שרושם תגובות יאפס
  4. אחד שיודע (לגניש יש חברים בכלל 20-04-2014, 11:03)
    הוא בוגד בכולם הפח הזה