"מה הוביל לשינוי? חיים סירוטקין"

בית"ר כפ"ס הפכה למועמדת רצינית לפלייאוף העליון, לבלם וקפטן הקבוצה ברור לגמרי מה הסיבה לכך. שיק: "כפ"ס זה מועדון גדול, שלא מתנהל בתקציב של הגדולות". על השאיפה לסיים בחמש הראשונות: "זה יהיה הישג מרשים"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 17-04-2014
  • 22:48
מי היה מאמין שרגע לפני שהמחזור ה-28 נפתח, אלעד שיק ובית"ר כפ"ס יהיו במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום החמישי, שיוביל ככל הנראה למשחק מול הפועל מרמורק עם פתיחת הפלייאוף העליון.
 
בלם הקבוצה והקפטן הבלתי מעורער, אלעד שיק, יודע בדיוק מה הוביל לשינוי בקבוצה, שעד לא מזמן נחשבה למועמדת לירידה: "ללא ספק חיים סירוטקין. זה היה ברור לכולם כשחיים הגיע שלא נרד ליגה, אבל הכל התחבר נורא מהר ועכשיו אנחנו קרובים לפלייאוף. בנוסף לכך, ההנהלה נותנת שקט לכולנו גם ברגעים הקשים וזה תמיד מחזק, אבל בסופו של דבר אנחנו לא תלויים בעצמנו ככה שאנחנו מחפשים בעיקר ליהנות מכדורגל ברמה גבוהה".
 
כפ"ס עברה עונה לא קלה, בלשון המעטה. שלושה מאמנים, הרבה שחקנים שבאו ועזבו, ובשביל לצאת מזה צריך הרבה אופי, ללא ספק. "זה בהחלט לא כל כל כך פשוט להחליף הרבה שחקנים ומאמנים בעונה אחת", אמר שיק, "אבל אני חושב שהמועדון הוא זה שבונה את האופי של השחקנים ובית"ר כ"ס אומנם לא מתנהל בתקציבים של הגדולות אבל הוא מועדון גדול ולכן גם ברגעים קשים הייתה אמונה שהכל יהיה בסדר".
 
שיק וסירוטקין. יגיעו לפלייאוף העליון? (צילום: אביחי חיים)
 
"גם אם נעלה וגם אם לא זו עונה שבא כולם למדו משהו", המשיך שיק, "אני חושב שכל מי שנמצא כרגע במערכת מהשחקנים למאמן להנהלה ועד מקסים סוסן שיושב בראש המערכת, כולם למדו משהו. השחקנים הבינו שזה מועדון שנותן לשחקנים הרבה יותר מכל מקום אחר, אם זה חיים שלקח חצי שנה חופש וחזר ואני מאמין שזה לימד אותו הרבה והנהלה עשתה טעויות ולמדה מהן ואני חושב שזה לא פחות חשוב מלעשות עונה בצמרת, ככה נבנות הקבוצות הגדולות שלב שלב".
 
עלייה לפלייאוף, הצלחה מסחררת?
"לא אוהב את המושג הזה, אבל בהחלט הישג מרשים מאוד אבל שוב זה לא תלוי בנו ואנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו וזה להציג כדורגל טוב וכמובן לנצח ואם זה יעבוד ונעלה לפלייאוף זה יהיה שכר נהדר למה שעשינו מאז שחיים חזר".
 
הקפטן החמיא למאמנו: "חיים מביא כדורגל אחר, דרך שונה. אני לא מכיר מאמן אחר שמאמין בדרך שלו. חיים נותן חופש בראש בכך שכל שחקן יודע מה הוא צריך לעשות בלי לחשוב וככה אתה עולה למגרש בשקט ופשוט בה ליהנות וכשאתה עושה משהו מהנאה אז זה פשוט יותר קל".

הוסף תגובה
תגובות
  1. טללה טלילי כולם בכפר סבא חיים בסרט מצחיק.השכונה תופסת בגארביץ טיים (חיים בסרט הודי 18-04-2014, 01:13)
    ובליגות ג ובמקומות עבודה. מה זה שיק או שוק? מה המצאתם את הכדורגל בכפר סבא ?
  2. שחקנים (שרון 18-04-2014, 07:56)
    מינואר הגיעו שחקנים מצוינים כמו יוני רביבו עידן ציון המגן שחקנים מצוינים וכמובן המאמן שנותן להם גיבוי טוב והם אוהבים אותו
  3. כן במשך שנים (לאחד 18-04-2014, 07:59)
  4. אולי די כבר (יואל 18-04-2014, 08:45)
    כל היום סירוטקין מגיע לבאר ולא שותה ריסק את כפרא קאסם בתקציב של שתי מליון
  5. ל מגיבים 1. 3. ו גם 4 (איציק הגדול 19-04-2014, 01:26)
    גארבץ?הרגע נכנסו למקום 5 אתה צודק,שכונה אבל איך הכדורגל ?אה יא מוג'רום?ולא לא המצאנו את הכדורגל פשט משחקים אותו הכי יפה ופשוט,3. ו 1 אותם אנשים אבל,,,שיהיה שבת שלום