שער הגיא: מכבי יפו מנצחת את כפר קאסם 0:1

גיא אבן העלה את יפו ליתרון במחצית הראשונה, אך לא חגג מול האקסית. בסיום, כפר קאסם הייתה יכולה להשוות את התוצאה, אך חוסר מזל וחוסר דיוק מול טובלי השאיר את הנק' אצל היפואים

  • על ידי: אביחי חיים
  • 19-04-2014
  • 17:20

מכבי קביליו יפו אירחה אמש (שישי) את מ.ס כפר קאסם בשכונת התקווה לעיני כ-500 צופים. ללא ספק תקופת החגים עשתה את שלה, ועקב כך שהליגה נכנסה לסוג של תנומה בעקבות עלייתה של קרית גת, הקהל מצביע ברגליים של שתי הקבוצות ומעדיף להישאר בבית. כפר קאסם פתחה את המשחק עם מעט יותר לחץ על שערה של השוער הצעיר, גל טובלי. מוחמד סרסור מגיע למצב נגיחה טוב, אך טובלי עוצר את הכדור בקור רוח. כמה דקות לאחר מכן, אליהו ניסים פורץ ברחבה ומגיע מול טובלי שהודף לקרן שלא מומשה.

 

פתיחת המשחק, עץ או פלי? (אביחי חיים)

 

מכבי יפו החלה אט אט להשתלט על המשחק, כאשר טל שמעיה קיבל כדור נפלא מול שוערה של כפר קאסם, מג'די חלאיילה, עובר אותו בקלות אך שולח את הכדור לקורה הימנית. החמצה גדולה של טל שיכול היה להעלות את יפו ליתרון ראשון במשחק. בדקה ה-25 התנפלות של עומר פרץ על הכדור, הגיע לגיא אבן שמקרוב ובלי קושי מיוחד שלח את הכדור רק לרשת. יפו עולה ליתרון, אך גיא אבן לא חוגג ומכבד את האקסית שממנה הגיע למכבי יפו.

 

 

גיא אבן, מכבד את הכפר ולא חוגג. (אביחי חיים)

 

כפר קאסם ניסתה להשוות את התוצאה, כאשר סוהייב פריג' (נכנס במחצית הראשונה) בחן את טובלי שעמד יפה. המבחנים נמשכו, הפעם היה זה תורו של אסף לוי לבעוט לעברו של מג'די, אך הכדור עלה מעל מסגרת השער. המחצית הראשונה הסתיימה, יפו יורדת ביתרון לחדרי ההלבשה וכפר קאסם תעשה חשובים כיצד היא חוזרת למשחק. 

 

המחצית השנייה נפתחה, בבעיטה טובה של עומר פרץ שבועט גבוה מעל השער. לאחר מכן, נבדל ברור של מחמוד סרסור, הקוון נזכר להרים את הדגל מאוחר, אך סרסור מחמיץ מקרוב. חצי שעה לסיום המשחק, כפר קאסם מחזירה את הכדור למג'די שנוגע בידו בתוך הרחבה והשופט מורה על בעיטה לא ישירה.  מקרה בהחלט הזוי, הרי כולנו יודעים את החוקים ולא ברור מה עבר בראשו של מג'די כאשר נגע בידו. בכל מקרה, הכדור של עומר פרץ נשלח מעל השער.

 

הטעות של מג'די, הבעיטה מעל השער של עומר. (אביחי חיים)

 

כפר קאסם רוצה להשוות, וכמעט מצליחה לעשות זאת כאשר גראבה עותמאן מסתובב ברחבה היפואית ומדביק את הכדור לקורת השער. חוסר מזל גדול לחניכיו של גניש, מזל ענק לשחקני יפו. בדקה ה-86 רוסלן ברסקי נוגע בידו (סוחב צהוב) ורואה את הצהוב השני והאדום, החלטה שגויה של רוסלן. עד לסיום, כפר קאסם לחצה על השער היפואי אך ללא הצלחה.

 

הזדמנות ענקית לכפר קאסם. (אביחי חיים)

 

רוסלן ברסקי מורחק. (אביחי חיים)

 

ויקטור גניש, המזל לא עמד לצדו במשחק. (אביחי חיים)

 

אופיר חיים, הראש של יפו כבר במאבקי הפלייאוף. (אביחי חיים)

 

מכבי יפו מנצחת את כפר קאסם 0:1 קטן, שמשאיר אותה במקום הרביעי מרחק נגיעה מהפועל אזור. כפר קאסם שממש רצתה לקחת לפחות נקודה מיפו, ירדה למקום השישי בטבלה ובמקומה עלתה בית"ר כפ"ס שלא ניתנת לעצירה במחזורים האחרוניםם. כפר קאסם עוד לא ויתרה על מקומה בפלייאוף, אך זה כבר לא תלוי בה. יפו והקהל הגדול יחכו לפלייאוף לתמוך בשחקניהם ואולי לעשות את הבלתי אפשרי, לעלות משם לליגה הלאומית.

 

הקהל היפואי, גם הוא מחכה לפלייאוף. (אביחי חיים)  

 

גל טובלי, עבודה טובה בשער של יפו. (אביחי חיים)

 

מג'די חלאיילה, לא הצליח לעצור את אבן. (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דחוף אסף רז !! (יפו 19-04-2014, 17:41)
    עכשיו זה משחקי גארבג. תיכף מאני טיים אז למה לפספס
  2. זבללללללללל (אזוריה 19-04-2014, 17:50)
    יפו מזבלה זבללללללל אתם יכולים לעלות במעלית לא ליגה
  3. ל-1 (יפואי 19-04-2014, 19:06)
    מה אתה צריך את אסף רז? יש פה שוער לשנים, שלא עושה פוזות
  4. הכרטיס האדום של ברסקי (שטויות 19-04-2014, 20:46)
    אביחי חיים כתב הנכבד אני לא יודע על איזה שטות רוסלן עשה בצהוב השני,הייתי במשחק והשחקן בעט על היד של רוסלן בהחלט יד אבל בהחלט לא כרטיס צהוב!
  5. רוסלן מגיע לך האדום (קריית גתי 19-04-2014, 20:55)
    כנראה יש צדק בעולם שבוע אחרי התקרית עם רז קיבלת אדום!!
  6. תתקדם לא קיים יותר שחקן לשנים (ל3 19-04-2014, 20:57)
    ההווה הכי חשוב ורז שוער בן הטובים בליגה גם עם אופי חרה ( זה כבר שיקול לשנה הבאה ) אנחנו עוד 2 משחקים במאני טיים שעבדנו כל העונה. חבל !!!
  7. ל-6, מעדיף לא לעלות (יפואי 19-04-2014, 21:18)
    רק לא לבייש את המועדון
  8. אסף רז האגדי גדול שוערי יפו בכל הזמנים ! (אוהד 20-04-2014, 12:54)
  9. אסף וחבורתו (ל-8 20-04-2014, 16:43)
    כמה שזה שקוף !חלאס לפרגן לעצמך יודעים שאתה והמשפחה צמודים למקלדת..אתה פאטתייאלה דפדף ברוך שפטרנו!
  10. טובלי שוער מצויין (ל-6 20-04-2014, 16:54)
    כל הכבוד!שוער מצויין ורציני!כל פעם ששיחק הוכיח שהוא ראוי למעמד!בהצלחה
  11. חולה יפו (חולה יפו 21-04-2014, 10:43)
    חברה צריך להודות, אנחנו האוהדים הורסים הכל, לא מעריכים כלום ושום דבר, אין לנו סבלנות, רוצים לעלות כל משחק ולנצח בהליכה כאילו אין עוד קבוצות, גם מאמן ענק כמו זדה לא ידענו לקבל ולתת לו זמן, זדה אתה ענק אנחנו זבלים, הלוואי ונרד לליגה ב אנחנו אפסים!!!