כרמיאל נשארת בפסגה: ניצחון גדול 0:1 על טבריה

משחק די שקול, הסתיים בשער דרמטי בסיום של המחליף סהר דהן שניצח את המשחק ונתן לכרמיאל שבוע נוסף לקראת סגירת הפלייאוף העליון בפסגה. טבריה? כבר חושבת על הפלייאוף

  • על ידי: אביחי חיים
  • 21-04-2014
  • 09:43

שחקני והנהלת המועדון הכרמיאלי, לא ציפו לחודש אביב כה מוצלח של 4 משחקים רצופים של נצחונות. כרמיאל מוצבה במקום החמישי בטבלה, המקנה לה בשלב זה, את הזכות למשחקי הפלייאוף. זו תקופה ארוכה שלא לוקחים את כרמיאל בחשבון, אבל המועדון בשקט בשקט ועם הרבה נחישות, ויכולת טובה שהוא מציג מתברג לחלק העליון של הטבלה ועם סיכויים גדולים להשאר שם. 

 

המשחק נגד טבריה היה תמיד משחק "חם" שצופן בו ארועים רבים. כמו במשחקים הקודמים בין הקבוצות. המשחק החל במספר דקות של גישושים, אך עד מהרה התפתח למשחק טוב שכל צד מנסה את יריבתה ורק עמידה איתנה של ההגנות ויום טוב של השוערים מנעו יתרון מוקדם של הקבוצות.

 

סהר דהן, כובש שער הניצחון. (יח"צ)

 

טבריה הגדילה לעשות, כאשר מצאה את שלום עקיבא בועט בחוזקה למרכז שערה של כרמיאל, אך הדיפה גדולה של השוער בשאר מנעה את השער. מנגד, גם לכרמיאל היו מספר הזדמניות שלא נוצלו אך 5 דקות לסיום המשחק, כרמיאל כובשת שער ניצחון חשוב ביותר שמשאיר אותה במקום החמישי בטבלה.

 

יוגב אלישע מצליח לגנוב כדור מהתקפת טבריה, מוסר את הכדור למידן שטיינברג. שמתקדם לעבר רחבת ה-16 של טבריה. האחרון, מעלה כדור שננגח על ידי סהר דהן שנכנס לקראת סיום המשחק ובנגיחה חזקה, כובש אל בין חיבורי הקורות ומשאיר את טבריה המומה. כרמיאל חוגגת את הניצחון, ואת הישארותה במקום החמישי בפלייאוף. 

 

שחקנה של טבריה, מאור סיסו הגיב לאחר המשחק: "הפסד מאכזב מאוד כי אומנם אנחנו לא מציגים כדורגל גדול בזמ האחרון, אבל ממש לא היינו שווים הפסד במשחק הזה. יש עוד שני משחקים, רוצים כבר להבטיח את המקום בפלייאוף. אני מאמין שנעשה את זה, אנחנו בעונה יפה מאוד ולא צריך להמעיט במקום השני". 

 

שחקנה של כרמיאל, אילן סוויסה הגיב לאחר הניצחון: "עשינו ניצחון חשוב, לעבר המטרה. נשארו עוד שני משחקים מאוד חשובים שאסור לנו לאבד נקודות שם".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סהר דהן שחקן פילפל חריף. (אביאל 21-04-2014, 17:06)
    סהג שער חשוב ביותר של סהר עשית לי את השבוע פתודההההה.
  2. סהר עולה עולה זאת הסיסמה של השחקן הזה איזה אושר מביא הילד הזה (יצחק 22-04-2014, 08:23)