הפרויקט של ניסן: 0-1 ענק לצור שלום על מכבי דליה, שער נדיר לרביבו

אחרי 4 משחקים ללא ניצחון, החבורה של דני רבינוביץ' הדהימה את המדורגת במקום השני ואספה שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. הקשר כבש את שער הניצחון עם בעיטה אדירה מ-25 מטרים לחיבורים, אלקובי ונודלמן הצטיינו בשורות המארחים. דליה פספסה הזדמנות לפתוח פער בצמרת

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 20-04-2014
  • 12:58
המשחק נפתח בצורה טובה לדלית אל כרמל כאשר בדקה ה-3 נאסר אל-דין בעט חזק לפינה הרחוקה אבל שוער צור שלום, גבריאל כהן, בזינוק הרואי הרחיק לקרן. בדקה -5 גם צור שלום ניסתה את מזלה כאשר נתן נודלמן היטל בהגנת דליה ושיגר פצצה לשער, אך שוקי ביראני עצר את הכדור היטב. המארחים המשיכו ללחוץ על  שערה של דליהבלא הועיל ובדקה ה-9 זה היה שוב נודלמן שמ- 16 מטר בעט כדור חזק אל המשקוף, הכדור חזר ליוני מששה שמ-4 מטרים בעט החוצה, החמצה ענקית לחלוץ המוכשר.
 
דקה 16: טעות גדולה בהגנת צור שלום , איבוד כדור של אור שלזינגר מצא את יפתח דרי לבד מול שוער צור שלום, הבעיטה של דרי הלכה רק החוצה. בדקה – 23 זה היה שוב נודלמן הפעיל, המצטיין במשחק, ששיגר כדור נהדר לקורה והחוצה. המגמה נמשכה מצד צור שלום שהמשיכה לתקוף את שער היריבה מהצמרת, המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 כאשר בשורות המארחת כבר הבינו שבמגרשים האחרים הפועל דליה מובילה על עראבה, כפר כנא בפיגור מול מגדל העמק וזה הזמן ללחוץ על הדוושה.
 
השחקנים לפני המשחק (צילום: שמעון תורג'מן)
 
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר לראשונה כאשר בדקה ה-46 אלירן אלקובי, מהבולטים במגרש, נשלח בכדור על ידי נודלמן, הקשית מעל ביראני ורק הצלה ענקית של בלם דליה מנעה יתרון לצור שלום.בדקה ה-47 הלחץ של צור שלום הניב פרי; בעיטה חזקה של מששה והדיפה גרועה של ביראני מצאו את ניסן רביבו מרחק 25 מטרים מן השער, האחרון הניף רגל ומהאוויר שלח כדור אדיר לחיבורים –0:1 לצור שלום שידעה שמכאן היא תלויה בעצמה.
 
בדקה ה-70 עבירה של נביל נאסר אל-דין על אלקובי זיכתה אותו בכרטיס צהוב , נתן נודלמן לקח את הבעיטה שמצאה את הראש של אלקובי שנגח החוצה. שתי דקות מאוחר יותר, שלח רבינוביץ', מאמן צור שלום, למערכה את נתי תורג'מן במקומו של שגיא סבג, מהלך שהעיד על כוונות צור שלום במשחק.
 
ניסן רביבו. הניצחון רשום על שמו (צילום: שמעון תורג'מן)
 
המארחת החלה להסתגר והזמינה התקפות של דליה, בדקה ה-74 בעיטה חופשית נפלאה של עמאר זידאן ממרחק של כ-30 מטר מצאה רק את המשקוף, האורחים לחצו על הגז וכעבור 5 דקות שוב הזדמנות מצוינת לרונן פאלח להשוות כאשר היה מול שני שחקני צור שלום אבל בעט כדור חזק לשמיים.
 
בסיום, כאמור, 0-1 קטן ענק לקבוצת התחתית מהקריות שהצליחה להדהים את זו מן המקום השני שלא ניצלה את הפסדה של טבריה לכרמיאל/צפת ולא השכילה להגדיל את הפער ממנה. במחזור הקרוב תארח דליה (ככל הנראה במגרשה הביתי) את הפועל הרצליה וצור שלום תצא למשחק חוץ מול גבעת אולגה.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חגיגות בשכונה צור שלום ניצחה (איזה קהל מדהים דחף כל המשחק יששששששש 20-04-2014, 17:04)
  2. תמיד בצמרת (הידה דליה 20-04-2014, 18:14)
    מכבי דליה בלב שלמו אחלה קבוצה