שפרעם בפלייאוף העליון

הפועל שפרעם הייתה צריכה רק תיקו, על מנת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, וכך היה כאשר חוסיין בושנאק כבש צמד שערים לרשתה של ביתר חיפה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 20-04-2014
  • 07:32

הפועל שפרעם מארחת את ביתר חיפה למשחק חשוב ביותר. שפרעם צריכה נקודה בכדי להבטיח מקום במשחקי הפלייאוף העליון, ביתר חיפה חייבת נצחון בכדי לברוח ממאבקי התחתית לפליאוף התחתון. שפרעם של ניסים אדרי מגיעה למשחק עם סגל מאוד חסר כאשר גם וסים חלאחלה, סאמר חמאדי, ומוראד חריב מורחקים בכרטיסים צהובים. נור אבו גלייל, והיתם סעדי פצועים, עבד סיף המגן הימני חוזר מפציעה ויפתח בהגנה לראשונה מאז יותר מחודשיים.

 


ענאן בושנאק עם האוהדים. (עלאא בדראנה)

 

עבד סיף, חוזר למגרשים. (עלאא בדראנה)


ביתר חיפה של עופר מזרחי מגיעה ללא המורחק אורן זילכה. פתיחת המשחק, הייתה טובה מאוד מצד המקומיים אמג'ד נומירי ניהל משחק מצוין באמצע המגרש בדקה ה- 8 בניגוד למהלך המשחק, הגנת ביתר חיפה מרחיקה כדור כאשר שחקני שפרעם תוקפים, הכדור המורחק מקפץ ברחבה של שפרעם ושלומי ביטון נוגח לרשת 1-0 לביתר חיפה.

 

הנהלת שפרעם מכבדת את השחקנים שלה בפרחים במשחק האחרון במגרש הביתי העונה. (עלאא בדראנה)

 

דנניאל קאופמן, מחלק הוראות. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 29 כדור רוחב גבוה של ביתר חיפה השוער עורסאן חמאדי יוצא לכדור, אך חומי לוי עמד בדרכו ופגע בכתף. השוער נפל ואמיר עודה דחק את הכדור לרשת. השופט מוחמד חאמד, אישר את השער והחליט שלא היתה עבירה על השוער.

בדקה ה- 35 חוסין בושנאק מוכשל בתוך הרחבה של ביתר חיפה, השופט מוחמד חאמד מחליט שזו הצגה ושולף לו את הכרטיס הצהוב ומאפשר לו לקבל טיפול.

 

המחצית השנייה נפתחה. שפרעם ממשיכה ללחוץ ובדקה ה- 47 חוסין בושנאק מוכשל ברחבה של ביתר חיפה, וחוסין בושנאק כובש מול דניאל קאופמן לרשת ומצמק ל 2-1. בדקה ה- 70 עבד סיף בעט כדור חזק, אך השוער דניאל קאופמן הציל. בדקה ה- 80 מועתז ספורי, בעט כדור חזק אך הכדור עבר על קו השער ולא נכנס.

 

הקהל בשפרעם בטירוף. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 90 ענאן בושנאק, קפטן שפרעם, התקדם לאמצע המגרש של ביתר חיפה, בעט טיל חזק שהיה בדרך לרשת אך שלומי ביטון הרחיק ביד ומנע מהכדור להיכנס לרשת. השופט שרק לבעיטת עונשין מ- 11 מטר ושלף את הצהוב לביטון. חוסין בושנאק בועט חזק לרשת 2-2.

 

ענאן בושנאק חוגג. (עלאא בדראנה)

 


ניסים אדרי: "מתחילה ליגה חדשה". (עלאא בדראנה)


השופט מוחמד חאמד מסיים את המשחק. בשפרעם היו מרוצים מהתוצאה וחגגו את הבטחת המקום בפלייאוף העליון. ביתר חיפה תהיה חייבת נקודות במשחק האחרון, בכדי לא להסתבך במשחקי הפלייאוף התחתון.

 

חגיגות העליה לפלייאוף.(עלאא בדראנה)


ניסים אדרי מאמן שפרעם אמר בסיום: כל הכבוד לשחקנים שלנו השגנו את המטרה הראשונה שלנו. עכשו מתחילה ליגה חדשה אצלנו ואנחנו נשחק בפליאוף העליון  וזה אתגר חדש".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרב העונה מעלות תרשיחא בשישי ( אוהד אדום וצהוב בחיפה 20-04-2014, 12:16)
    חייבים לנצח ולהישאר סופית בליגה, כי בשנה הבאה תהחה בליגה ג הפועל רובי שפירא חיפה שתעלה בלי יריבות
  2. כתב אין לך מושג (שחקן 21-04-2014, 17:38)
    כתב גרוע חחח דקה 90 פנדל עלק שלומי ביטון מציל כדור ביד יגרוע איך הגעת לזה תרשום שהיה שופט מכור כמוך חתיכת אפס שמן