מצטייני המחזור ה-28 ליגה א' דרום

מחזור 28 הסתיים, מחזור בו קרית גת הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית. בית"ר כפ"ס בדרך לעשות את הבלתי יאומן כשהיא במקום המוביל לפלייאוף. ובתחתית, באר יעקב עם רגל וחצי בליגה ב' לאחר שלא השכילה לנצח את כפר שלם. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של גולר1?

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-04-2014
  • 15:10

ואלה המצטיינים לשבוע זה:

 

שוער:

דורון רוזנקוביץ (מכבי קרית גת)

שוערה המצויין של קרית גת מוכיח שבוע אחרי שבוע את העליונות שלו בליגה א. ללא ספק דורון היה גורם משמעותי בעליה של קרית גת ליגה והשבוע מול בת ים הוא הוכיח שוב את יכולתו מול חלוצי בת ים.

 

דורון רוזנקוביץ, שוער מצויין בקבוצה מצויינת. (צילום: רפי נחמיאס)

 

הגנה:

מגן ימין: ירדן פינטו (הפועל אזור)

מגנה הימיני של הפועל אזור עוד לא בן 20 אבל זה לא הפריע לו לשחק מצויין מול נס ציונה. שחקן שמשחק  ללא פשרות, אגרסיבי ושמר על דידי אונגר מנס ציונה שלא הורגש הרבה בזכות ירדן. היה פעיל מאד על קו ימין של אזור.

 

מגן שמאל: חיזקי טייה (מכבי שעריים)

שחקן הבית הותיק והטוב של שעריים הוכיח שוב שעם הרבה לב ולחימה אפשר לעשות הכל, ואין במה טובה יותר ממשחק דרבי להוכיח זאת. טייה שיתק את התקפות מרמורק מהאגף הימני ותמך רבות בהתקפות הקבוצה. משחק הירואי שהוכיח לכולם כי מקומו בהרכב הינו בזכות ולא בחסד.

 

בלם: 

אלעד שייק (בית"ר כפ"ס)

איזה בלם! מעוז ההגנה של ה"ביתרים"! עוצר מתפרצות של הקבוצות היריבות ומתחיל התקפות של קבוצתו. בלם שגם עושה הגנה וגם משתתף בהתקפה זה נדיר אצלנו בליגה אבל לא על פי שיטתו של סירוטקין שבה כל שחקן עושה גם הגנה וגם התקפה. בלם ענק!

 

בלם: גיל קין (מכבי יפו)

מכבי יפו לא מרשימה לאחרונה, והמזל שלה שההגנה בראשותו של גיל קין עושים את העבודה על צד הטוב ביותר ושומרים על רשת נקיה. יפו חייבת חריש עמוק לקראת העונה הבאה אבל בהגנה יש לה על מי לסמוך. גיל יכול להוביל את יפו שנה הבאה אבל הוא יצטרך עזרה משאר מערכי הקבוצה...

 

קישור:

איציק בן סלומון (הפועל אזור)

איציק זה הערך המוסף במרכז המגרש של אזור. שחקן שמגיע כל שבוע לעבוד על המגרש. וכמובן שעוזר בהנעת הכדור וכובש שערים שחקן מעל הליגה והטוב בליגה אולי בעמדה שלו. סוגר את האמצע ועוזר להתקפת קבוצתו-מה צריך עוד מקשר?

 

ברנדויין, הברומטר של שעריים ואימת מרמורק במשחקי הדרבי (צילום: איתמר מורז)

 

עוז ברנדויין (מכבי שעריים)

ברנדווין הינו הברומטר של שעריים, לא בכדי מרמורק חששו בעיקר מברנדויין ונשמו לרווחה שבדרבי החולף הוא לא יכל ליטול חלק בשל פציעה. במשחקי הדרבי האחרונים ברנדויין הבקיע בכל משחק. וגם הפעם הפגין משחק נפלא במרכז המגרש, עשה ככל העולה על רוחו וחתום על שער הניצחון הכל כך יקר לקבוצתו.

 

ברק ורד (מכבי שעריים)

הקפטן של שעריים, ברק ורד הוכיח מנהיגות ולחימה חסרת פשרות, דירבן את שחקני קבוצתו וסחף אותם אחריו למשחק הירואי שהשאיר ספק גדול מי הקבוצה שנמצאת במקום השני בטבלה ומי הקבוצה שהבטיחה את מקומה בליגה בתום המשחק. משחק גדול עם המון לב ומנהיגות.

 

ברק ורד, הפגין מנהיגות והראה מה ערכו של שחקן בית במיוחד במשחק דרבי (צילום: איתמר מורז)

 

התקפה:

שבתאי סהר (מכבי ב"ש)

רק בן 21!! שנה שעברה שיחק בנוער של הפועל ב"ש והשנה בעונתו הראשונה בבוגרים כבש כבר 6 שערים העונה ובמשחק מול אילת כבש שלושער!! שחקן צעיר ומוכשר של מכבי ב"ש שנכנס מחליף!!  וכבש שלושער!! חייב להיות בנבחרת!  נכון שזה מול אילת החלשה אבל גם מול קונוסים צריך לדעת להבקיע וללא ספק שסהר יודע להבקיע....

 

אלעד כהן (בית"ר כפ"ס)

אלעד מגיע לסיום העונה בשיא שלו. מעורב בכל התקפה של סירוטקין. מחבר את ההגנה והתקפה של כפר סבא. מתאים כמו כפפה ליד למאמנו חיים סירוטקין.

 

גל פורת, משחזר את יכולתו הנפלאה מהעונה החולפת, כוכב המחזור של "גולר1" (צילום: ארז נעמן)

 

גל פורת (מכבי קרית גת), כוכב המחזור של אתר "גולר1"!!!!

הקשר חלוץ של קרית גת שהגיע בינואר לקבוצה מוכיח שלמרות פתיחת עונה שלוותה בפציעה ממושכת, יש לו הרבה כדורגל ואת מה שיש לו ברגליים אף אחד לא יכול לקחת לו. גל כבש שער חשוב לקבוצתו והיה פעיל מאד בחלק ההתקפי  ובסך הכל היה לו משחק נהדר ששיחזר את עונתו הנפלאה בעונה החולפת. 

 

מאמן המחזור: שוקי ממו (קרית מלאכי) וחיים סירוטקין (בית"ר כפ"ס)

שוקי ממו בעונה כל כך קשה כלכלית של מלאכי, מצליח להביא את קבוצתו לעמדת הישארות בליגה. הרבה ניבאו כי מלאכי היא היורדת הבטוחה אבל ממו ידע לאסוף את השברים שהשאירו לו והעמיד קבוצה שווה על המגרש. הישג אשר שווה לאליפות! 

חיים סירוטקין: אם ממו הישגו שווה לאליפות אז מה נגיד על ההישג של סירוטקין? לקח קבוצה "שבורה". שיחרר שחקנים שלא התאימו לרמת הכדורגל שלו ומקבוצת תחתית הביא אותה למקום בפלייאוף!!  מי היה  מאמין!! הישג אשר שווה למאמן העשור!!  שאפו!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. סירוטקין שאפו גדול מאמן ענק (יואל חמו 22-04-2014, 16:05)
    תקשיבו אני אוהד את הפועל כפר סבא אבל אין לי שום בעיה אם בית״ר יופי של צוות מנהל אותה . חייב להגיד מילה גדולה למאמן הזה אתה מאמן גדול אומרים קוסם אז אתה מאסטר של הקוסמים לא היה בשום קבוצה דבר כזה עושה את הבילתי יאומן כפר סבא אוהבים אותך ומעריכים
  2. תירגעו שכחתם שנתיים לדורון הגנה של ליגה לאומית (אוהד 22-04-2014, 17:42)
    בלי קשר הוא שוער מצוין
  3. היידה שןקי ממו. כל הכבוד (מלאכי בדם 22-04-2014, 18:06)
  4. שנה הבאה עולים ליגה (מלאכי בדם 22-04-2014, 18:06)
  5. למה אין אף נציג למרמוק (עצוב לי 22-04-2014, 18:25)
  6. מה עם הקהל האדיר? כנסו (חוסני 22-04-2014, 18:28)
    ראיתם איזה כמות מרמורק הביאו לדרבי ? חוץ מהבית של אחיקם היו להם קרוב לשלושים איש !!!!! כולל כל הפמליה של טל איילה ...
  7. תגובה ל 2 (תגובה ל 2 22-04-2014, 18:36)
    אתה מדבר בלי קשר בכלל בכתבה כתוב שרוזנקוביץ' הוא שוער מצויין ללא קשר לקבוצה ואח"כ הוסיפו בקבוצה מצויינת
  8. למספר 2 דורון שוער מספר 1 בליגה הלוואי יגיע לשעריים (שיאיים בנשמה 22-04-2014, 21:17)
  9. דרבי מצויין משחק ממש של ליגת העל (קוקי השערוקי 23-04-2014, 03:19)
    כל הכבוד לקבוצה שלי שנצחה את השכונה הנידחת שמימול... כולכם גברים אחד אחד... רחובות כחולהה מאז ולתמיד ... חח מרמורק זה רק רחוב
  10. בהצלחה ענקית לבית"ר כפר סבא ( יועד 23-04-2014, 10:12)
    אין מחלים, כל הכבוד, הלוואי ויהיה נס והקבוצה תעלה ללאומית, אשתקד ההתאחדות המושחתת מנעה מהם עליה שהגיעה להם
  11. שוקי ממו ראוי להיות מאמן בליגה לאומית (דודי לוי 23-04-2014, 15:28)
    מאמן תותח עם משמעת לשחקנים עלה והצלחה יאללה מלאכי
  12. ברק ורד מלך רחובות השחקן הכי טוב בליגה תודה רבה לך ולכל השחקנים (שערוקיייי 23-04-2014, 22:34)
  13. שכחתם את אוהד שיכורים (ויקו ניסים 24-04-2014, 06:33)
    השחקן שכמה רמות מעל כולם בליגה א