אל אל כרמיאל

אסי אברהמי בטוב דעה: העונה הזו היא העונה הטובה ביותר של כרמיאל בשנים האחרונות. בטור הבא אנסה למנות את הסיבות להצלחה של כרמיאל העונה, כשיש לה הזדמנות לעשות משהו בלתי יאומן

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 24-04-2014
  • 11:32
העונה הנוכחית היא אולי העונה הטובה ביותר של כרמיאל ,לפחות שאני זוכר בשנים האחרונות , הקבוצה של בוזורגי רחוקה רק 3 נקודות מהמקום השני והיא קרובה מאוד להבטיח את מקומה בפליאוף העליון וגם שם אם אתם שואלים אותי יש לה מה למכור.
אני אנסה לעשות לכם סדר ולהגיד מהם הסיבות שכרמיאל השנה זנחה את ההתמודדות על הקבוצה ההוגנת והיא רצה לעבר הפליאוף העליון ומי יודע איך תסתיים העונה הזאת.
 
1. לא סופרים את כרמיאל
אחת הסיבות המרכזיות להצלחה של כרמיאל היא שבעצם אף אחד לא ספר אותה בתחילת העונה, תמיד דיברו על טבריה, דליה, מגדל העמק, אסי גלבוע, בית שאן והרצליה ואף אחד לא ספר את כרמיאל שבשנים האחרונות תמיד עשתה חיים קשים לכל הקבוצות ששיחקו נגדה. כשבאים נגד כרמיאל חושבים שמדובר באותה קבוצה נאיבית של השנים האחרונות ושהנקודות בכיס אבל השנה בהחלט משהו השתנה ומעניין לראות איך השחקנים של כרמיאל יתמודדו עם הלחץ ואם העניין שעכשיו כן סופרים אותם.
 
אילן סוויסה הבלתי נגמר. כרמיאל בעונה חלומית (צילום: יח"צ)
 
2. הגנה התייצבה
זה קרה בעצם באמצע העונה , אורן אידלמן המצוין חזר לכושר משחק וחזר בעצם לשחק אחרי ששקל אפילו להפסיק עם כדורגל , מאז חזר אידלמן לכרמיאל הקבוצה כמעט ולא סופגת והוא מנהיג חוליה קשה מאוד לפיצוח שכוללת גם את המגנים המצוינים אלירן עקיבא וברזני לגבי עקיבא אין שום עוררין הרי מדובר באחד המגנים הטובים בליגה ,ההפתעה מגיעה מצד שמאל, שם ברזני שהוסב בעצם מעמדת הקשרחלוץ לעמדת המגן השמאלי והוא עושה את זה מצוין . המגנים של כרמיאל לא עושים רק הגנה אלא יודעים גם לתקוף ,יחד אם אידלמן בהחלט מדובר באחת מחוליות ההגנה הטובות בליגה.
 
3. שקט שבא מלמעלה
אני מודה, לא הכרתי כל כך את ציון טויטו לפני העונה, כשאתה שחקן אתה מתרכז בכדורגל ולא שמתי לב ליושב ראש כרמיאל. טויטו הוא זן נדיר בליגה א'. יושב ראש שמעורב מאוד בקבוצה, לוקח כל הפסד ללב ותמיד מנסה לשפר את התנאים לשחקנים ולצוות המקצועי. טויטו עם תקציב נמוך מאוד הצליח להעמיד כמה שחקנים מצוינים לליגה א', אסף פחימה, אורן אידלמן, עדי אלישע, חן ידען, אלירן עקיבא וכמובן אילן סויסה הוותיק והטוב הם שחקנים שהגיעו הרבה בגלל טויטו וכרמיאל מציגה העונה סגל נהדר ,מלבד כמה התפרצויות לעבר השופטים השנה טויטו מחזיק את כרמיאל ביד רמה ומגיע לו שאפו!
 
עדי אלישע. לא ברור מה הוא עושה בכרמיאל (צילום: באדיבות אתר ONE)
 
4. עדי אלישע
שמרתי אותו לסוף אבל אין מה לעשות, עדי אלישע עד לפני שנתיים שיחק בקבוצה אלופה, הוא היה שחקן הרכב קבוע בקריית שמונה מצמרת ליגת העל ושנה שעברה הוא ירד ללאומית רק כדי לעזור לרעננה לעלות לליגת העל, מדובר בשחקן לגיטימי לליגת העל שעם כל הכבוד לכרמיאל לא ברור לי לפחות מה עדי אלישע עושה שם, אני בטוח שהטלפון של אילן סויסה עבד שעות נוספות כדי לשכנע את אלישע לחתום בכרמיאל אני יודע ששחקנים רבים השפיעו אליו ועדיין אלישע ראוי לשחק בליגת העל.
כרמיאל הרוןיחה שחן מצויין ובן אדם שקט בלי אגו, אלישע ממרכז המגרש הצליח לחבר את כל הפאזל של כרמיאל והפך אותה לקבוצה מצוינת, הניצחון על טבריה השבוע ממש לא היה מקרי וכרמיאל מצויה כיום בכושר הטוב בליגה והרבה בזכות הברומטר עדי אלישע.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אסי אברהמי היקר, (שלמה 24-04-2014, 12:00)
    כתבה מאוד מעניינת , אך איפה סהר דהן בכל הסיקור הזה ? הוא שחקן אחד הותיקים בקבוצה שנה שלישית מלך השערים של הקבוצה.
  2. שכחתה לציין שאין לקבוצה קהל לחלוטין (אברהמי הפעם פישלתה בגדול 24-04-2014, 22:51)
  3. אסי תענוג לקרוא ( אחד שמבין 25-04-2014, 12:12)
    את הסיקורים והכתבות שלך גם ברדיו כיף להקשיב לך
  4. כל הכבוד על היום! (כרמיאלי 25-04-2014, 20:54)
  5. אסי הסיקור שלך היה קולע בעיקר לגבי היור ציון והבלם אידלמון אורן (אוהד כרמיאל 25-04-2014, 21:56)
    כמו כן מגיע שפו לכל השחקנים ליור למאמן ולמנהל הקבוצה שכלם מנהלים ומתהלים ברוח חברתית וספורטיבית יוצאת דופן (כןלם בשביל אחד ואחד בשביל כולם)זו סוד ההצלחה של הקבוצה.כל הכבוד
  6. סהר דהן הוא שחקן ההתקפה הטוב בליגה (צפתי 26-04-2014, 13:08)
    אידלמן חזר וגם סהר חזר הוא מעורב בכל שער של הקבוצה גם נגד טבריה וגם נגד נהריה ראינו את ההבדל ההתקפי
  7. מידן שטיינברג הוא המגן השמאלי (כרמיאלי 26-04-2014, 13:09)
    אסי שכחת שמידן הוא המגן השמאלי והוא אחד הטובים בליגה
  8. סהרררר (דני 26-04-2014, 18:20)
    סהר הוא אחד השחקנים המעולים של כרמיאל , שקול וחכם הסהר העולה עולללה
  9. סהר דהן מוכשר ברמות (קבוצת אוהדים-נתנאל, שמעון, ניב ועוד 29-04-2014, 14:27)
    בכל הכתבה היכן סהר, למרות פציעתו הוכיח עוצמה ושערים גדולים וחשובים במשחקים ובכלל במשחקים האחרונים, שים לב לכך, אתה כתב מעולה.