עיריית ראשל"צ סגרה את המגרש, שחקני הקבוצה נאלצו לנדוד לחוף הים

עיריית ראשון לציון כנראה התעלמו מהוראת בית המשפט ואסרו על שחקני ראשון לציון להתאמן במגרשם הקבוע. השחקנים נאלצו לנדוד לחוף הים כדי לפתוח את האימונים לעונה הקרובה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 30-06-2014
  • 23:01
צעד מוזר של עיריית ראשון לציון ולכאורה גם לא חוקי, מנע מקבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון לקיים את אימון פתיחת העונה כסידרו.
 
בין בעלי המועדון ולעירייה מתנהל בשבועות האחרונים מאבק על השליטה בקבוצה שהגיע לשיאו אחר הצהריים בשעה שמנהל האצטדיון העירוני מנע משחקני הקבוצה לקיים את אימון פתיחת העונה למרות צו מניעה שהוציא בית משפט השלום בפ"ת נגד הפעולות של העירייה שנועדו לשבש את הפעילות השוטפת של המועדון.
 
שחקני ראשון. זה לא כל כך נעים לראות מגרש סגור
 
שחקני הקבוצה הגיעו למגרש האימונים אבל שם חיכה להם מנהל האצטדיון, עמוס מסיקה, שאמר כי בהוראת ראש העירייה אסור לשחקני הקבוצה להתאמן במגרש. מיד לאחר מכן שינה את גרסתו ואמר כי מדובר בהוראה של רשות הספורט העירונית. 
 
אנשי המועדון ניסו להימנע מעימות אך ניסו להסביר כי מדובר בהחלטה שהיא ביזוי של צו בית משפט שהורה שלא לבצע שינויים בסטטוס קוו בין הצדדים. למרות זאת, החליפו אנשי האצטדיון את כל המנעולים למתחם שמשמש את המועדון באופן קבוע וסירבו לאפשר לאימון להתקיים כסידרו. בקבוצה התארגנו במהירות ונסעו לחוף הים הסמוך ושם התקיים האימון בסופו של דבר.
 
שחקני ראשון עוזבים את המגרש ונוסעים לחוף הים
 
האיש שנעל את המגרש, עמוס מסיקה, אמר: "אני ממלא הוראות. קיבלתי הוראה מהממונים עלי להחליף את המנעולים. וזאת מה שביצעתי. אני לא מחליט, אני מבצע את מה שמבקשים ממני".
 
אחד מבעלי הקבוצה, רון חדד, שנכח במקום, לא רצה להתראיין אך הסכים להגיב לסגירת המגרש: "זה ביזוי החלטת בית משפט".
 
שרון מימר בתדרוך
 
שחקני ראשון לא מורשים להיכנס למגרש
 
  
.  רון חדד מבעלי הקבוצה בחולצה הכחולה, ועמוס מסיקה עם החולצה הלבנה אשר מנהל את האיצטדיון 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך העירייה עושה את זה? גם ברחובות יש לנו בעיות עם העירייה (שעריים 30-06-2014, 23:40)
  2. איזה בעיות יש לכם עם העירייה,הולכים לבנות לכם עוד מגרש אימונים. (אוהד 01-07-2014, 06:31)
    עדיף שלא תדבר .
  3. כול הכבוד רק שיכון המזרח (גילי סטאר 01-07-2014, 10:35)
  4. הביזוי זה אתם מר רון חדד (לוי 01-07-2014, 16:10)
    מי אתם בעלי המגרש? מי אתם ? על מה לתת לכם מגרשי חנים? תשלמו כמו כולם על המתקנים! אתם נטע זר בעיר ואין לכם זכות להשתמש במתקנים. אתם מבזים א העיר ! גונבי דעת
  5. אין בעיה (רוני 01-07-2014, 18:07)
    זה בדיוק מה שאנחנו רוצים.לשלם כמו כולם
  6. מר בראון מספיק עם המניפוליצות (חיים 02-07-2014, 05:49)
    זה כבר שקוף , אף אחד לא אוכל את התרגילים שלך ושל ספיר! כל דנה אתם מתאמנים אימון ראשון במקום כחר איך רק השנה לא? למה זימנתם תקשורת? אתם כל הזמן עושים מניפולציות! בראון תפאוש בשיא תציל את כבודך, הכל מתרסק ואתה הראשון שתעוף, תציל את המעט כבוד שנשאר לך
  7. בושה , תרגיל של בראון וחדד להכפיש כת העיריה (נחום 02-07-2014, 05:52)
    מה עוד תעשו? חבורת גונבי דעת חצופים! כל הכבוד לעיריה כל אוהדי ראשון איתם! אנו גם נגיע לבית משפט ונבקש מהם לקבל כת טענת העיריה! לא תקבלו את משאבי העיר יותר ! על מנת להריוח לכסכם האישי על חשבון תושבי העיר! בראון וחד לכו שחרו באזור או במושב של ספיר
  8. מושחתים נמאסתם רביב ורון הביתה!!! (רועי 02-07-2014, 13:20)
    גנבים שלא השקיעו כלום רק מכרו ולקחו , כל הכבוד לעמוס והחברה העירונית ולמר דב צור !!!