מכבי קרית גת, ההחתמות ממשיכות, נחמיאס לא ימשיך?

במכבי "חמי יואב" קרית גת ממשיכים בהכנות לקראת הליגה הלאומית, גל פורת האריך את חוזהו בקבוצה, בקבוצה יסגרו עם שחקני הבית נדב כידר ושלומי משה. עם מגן הקבוצה, קובי נחמיאס, ישנם פערים גדולים במו"מ.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 01-07-2014
  • 19:04

העולה הטרייה לליגה הלאומית, מכבי "חמי יואב" קרית גת פתחה ביום ראשון את אימוניה לקראת עונת החזרה ללאומית. אחרי תקופה שקטה בחזית ההחתמות, פעלו הצוות המקצועי וההנהלה ביתר שאת ביומיים האחרונים. הראשונים לחתום בקבוצה היו הקפטן דור אלקבץ שהאריך את החוזה שלו במועדון בשנתיים נוספות, יחד עם שלושת שחקני הרכש: השוער ניל אברבנאל שמחליף בין הקורות את דורון רוזנקוביץ' (חתם בינתיים במכבי שעריים), הקשר טל איילה מהפועל מרמורק והחלוץ יוני אוזן מהפועל באר שבע. שחקן נוסף שחתם אמש בקבוצה הוא הקשר גל פורת, שהגיע לקרית גת בינואר והפך לבורג משמעותי בקבוצה כשסיים כמלך הבישולים.

 

המצטרפים החדשים, מימין לשמאל: יוני אוזן טל איילה וניל אברבנאל (צילום: מכבי "חמי יואב" קרית גת)

 

גל פורת, המאסטר שף של קרית גת, ממשיך עונה נוספת (צילום: יקיר כהן)

 

מי שלא ימשיך ככל הנראה בקבוצה הוא המגן קובי נחמיאס, שהמשא ומתן עימו נקלע לקשיים. אמש פרסם השחקן בפייסבוק סטטוס בו הוא סותם את הגולל על המשך דרכו במועדון הבית שלו. בהנהלת המועדון מעריכים מאוד את השחקן שכבר כמה שערים חשובים בדרך של הקבוצה חזרה ללאומית, אך לפי מקורבים התייצב השחקן באמצעות סוכנו וביקש הגדלה לשכרו כמעט פי ארבעה(!) משכרו הנוכחי. למרות הבקשה, הוחלט במועדון להגיע לקראת שחקן הבית ולהציע לו חזרה שכר ששוויו כמעט כפול משכרו בעונה האחרונה. השחקן וסוכנו סירבו להצעה הנדיבה, ואמש כאמור פרסם השחקן את הפוסט על סיום דרכו.

 

קובי נחמיאס, יעזוב את קרית גת? (צילום: איתמר מורז)

 

גם אצל מקורביו של השחקן נשמעים קולות מעורבים לגבי פרסום זה. שחקן עבר במועדון כתב כי "לא ייתכן שכל שחקן שמתגלים אצלו פערים במשא ומתן מול הקבוצה יפרסם סטטוס על סיום דרכו. זה טבעו של מו"מ, ובטח בליגה הלאומית, דרושה קצת סבלנות". עם זאת בהנהלה מוסרים: "לקובי לנחמיאס הוצעה הצעה שכמעט ולא מוצעת לאף שחקן, בטח בימים בהם לקחי העבר מופקים והכספים מחולקים במחשבה ותבונה. למרות הצעת המועדון החליט נחמיאס, באמצעות סוכנו החדש לא לקבל את ההצעה, הלוואי ולא היה בוחר כך".

שני שחקני בית שדווקא קרובים לסיכום בקבוצה הם הבלם/קשר נדב כידר והקשר/חלוץ שלומי משה. שני השחקנים אהודים מאוד על הקהל בקרית גת ומוערכים על ידי ההנהלה והצוות המקצועי וככל הנראה ימשיכו עם הקבוצה גם בלאומית.

 

בקבוצה יעמדו ביום חמישי למבחן ראשון במשחק הכנה מול עירוני ראשון לציון, באצטדיון העירוני בקרית גת, בשעה 17:30. בגביע הטוטו תארח הקבוצה שניים מתוך שלושת משחקיה בבית ד', את הפועל ירושלים ב-2/8 ואת עירוני ראשון לציון ב-9/8. את הבית המוקדם תסיים במשחק חוץ מול מכבי יבנה ב-16/8.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנה הבאה ליגה א (יפואי 01-07-2014, 19:54)
  2. קבוצה ללא מגרש ללא קהל (יפואי 01-07-2014, 19:54)
  3. מה עם אביחי ממן? (מה עם אביחי ממן? 01-07-2014, 20:15)
    מה עם אביחי ממן?
  4. חיזוק (נ 01-07-2014, 21:48)
    מה עם שחקנים זרים?יהיה קשה לשרוד בליגה מישהו יודע מה קורה עם זה?
  5. קובי חי בסרט שהוא שחקן (ניסים 01-07-2014, 23:04)
    קובי שחקן חלש מאוד בשביל הליגה לאומית וקרית גת עושה טובה שהיא מחזיקה אותו אין לו מקום בקרית מלאכי השחקן הזה יגמור כדורגל והכי הרבה שישחק בליגת קט רגל ואביחי ממן מה עשה בשביל לשחק בלאומית בלוף גדול מיכה תביא שחקנים עם קבלות מנוסים בלאומית