עדי שקרוקה חוזר לכפר שלם

הקשר הוותיק, עדי שקרוקה, מי ששיחק אשתקד בעירוני מודיעין חזר לכפר שלם וחתם לעונה הקרובה. עדי בתגובה: "שמח לחזור לכפר. זה כמו לחזור הביתה מבחינתי. מקווה שנעשה עונה טובה"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 18-07-2014
  • 12:50

עדי שקרוקה בן 32, קשרה המצויין של עירוני מודיעין אשתקד, חוזר לליגה א' ללבוש את בגדי כפר שלם. עדי ששיחק כ 10  שנים בכפר בהצלחה גדולה נחשב לחיזוק מצויין הן בנסיון והן ביכולת שלו. ללא ספק כפר שלם מאותת שהשנה היא מתחזקת יפה ומביאה שחקנים עם נסיון כמו שקרוקה,קרגולה ועוד ואם נוסיף את השלד של ברנשטיין, משען וטננבאום שחתמו לעונה נוספת בקבוצה, עושה רושם שהקבוצה תדבר חזק השנה.כאשר המטרה להבדיל מאשתקד, השחקנים הוותיקים יסחבו את הצעירים אל עבר הפלייאוף. 

 

עדי בתגובה לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לכפר שלם. הכפר זה מקום ששיחקתי מגיל צעיר ואני מרגיש כמו הבית שם. הביאו שחקנים טובים ואני מקווה שנשתלב בפלייאוף השנה. הליגה נראית קשה מאד השנה. כל הקבוצות מתחזקות בליגה ועושה רושם שהליגה התחזקה מאד. אבל אני מאמין בקבוצה שלנו שנעשה עונה טובה. "

 

מילה על הנהלת כפר שלם:"יש אנשים שאני מאד מעריך ואוהב שזה אביחי יחיא ואיתן אהרון שעושים רבות למען הקבוצה ובגלללם חזרתי לקבוצה השנה. טוב שיש אנשים כאלה וכן ירבו. "

 

שיהיה בהצלחה!

 

עדי שקרוקה, (צילום: אשר שלמה חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן (בני 18-07-2014, 20:20)
  2. כפר שלם השנה יהיו בפלייאוף (בני 18-07-2014, 20:20)
  3. טוב שיש אנשים כאלו?! (קולי 19-07-2014, 16:24)
    אוי ואבוי שיש אנשים כאלו בכדורגל תוצאות ידועות מראש חובות שצריך להחזיר...