באסי גלבוע מודאגים: "אנחנו מועמדים לירידה"

הקבוצה תפתח את אימוניה היום (א'). נכון לעכשיו רק 3 שחקנים חתומים (חטיב, סופר וצרפתי). גורם בקבוצה: "המצב מדאיג. ישנים בעמידה". המאמן מרגיע: "אין צורך להיות בפאניקה. אסי גלבוע לא תרד ליגה". שאולוב וגומה מועמדים להצטרף

  • על ידי: אורי דוד
  • 20-07-2014
  • 10:32

המצב באסי גלבוע מעורר דאגה? תלוי את מי שואלים. הקבוצה תפתח ביום ראשון הקרוב את אימוניה ונכון לעכשיו רק שלושה שחקנים חתומים במועדון, מה שמעורר דאגה רבה בקרב חלק מאנשים המועדון.  

  "בהיעדר שחקני רכש איכותיים ושחקנים מקומיים בולטים, זה ברור שאנחנו מועמדים לירידה", שחקן בקבוצה הביע את דאגתו. "אני מקווה שמישהו יתעשת במהרה ויבין שהמצב חמור. אחרת אנחנו נהיה בבעיה קשה". גורם במועדון הוסיף ואמר: "הם מתייחסים לשחקני הבית כמובנים מאליהם. עדיין לא פנו לאף אחד מהם. עושה רושם שישנים פה בעמידה. זה יכול להתנקם בנו במהלך העונה".

  

ברוך ממן, "ליגה א' זו ליגה חובבנית. ולא נשלם את הסכומים הגבוהים שדורשים השחקנים" (צילום: לילך וייס)

 

לצד הגורמים המודאגים, יש גם מי שעדיין שומרים על אופטימיות מופגנת ואחד מהם הוא המאמן ברוך ממן. "אין צורך להיכנס לפאניקה. הכל בסדר", ניסה להרגיע המאמן, "אנחנו נפתח את האימונים ולאט לאט נבנה את הסגל. ליגה א' זו ליגה חובבנית ואנחנו לא נשלם את הסכומים הגבוהים ששחקני הרכש דורשים. זה נכון שרק שלושה חתומים אבל אנחנו לוקחים בחשבון גם את כל שחקני הבית ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה. אני לא מאמין שהם ילכו לקבוצה אחרת. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם 4 שחקנים שעלו מהנוער".

  לגבי התחזיות הקודרות הוסיף המאמן בנימה אופטימית: "אנחנו ננסה לצרף מספר שחקני חיזוק. אין ממה להיות מודאגים. אסי גלבוע לא תרד ליגה".

  בתוך כך, בניסיון לחזק את הסגל ינסו באסי גלבוע לצרף בימים הקרובים את החלוץ סבי שאולוב ששיחק אשתקד במכבי כפר כנא ואת קשר הפועל חדרה אסי גומה. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שימו לב (ילה גלבוע 20-07-2014, 10:40)
    כדאי ורצוי לשים לב לכמה משחקני הנוער כמו רוי דן שחקן עם טאצ בכדור ובעיטות כמו של אבי נמני בזמנו ראיית משחק יוצאת דופן יכול להיות בלם קשר התקפי ואפילו חלוץ אלון מזרחי שחקן שמאלי מעולה יכול לשחק גם כמגן וגם קשר שמר כהן שחקן התקפי טוב קחו אותם כדאי
  2. סוף סוף שחקנים מצויינים מקווה שיסגרו (קובי 20-07-2014, 11:15)
    סבי ואסי מצויינים אבל חייבים עוד 4 שחקנים לפחות
  3. כל הכבוד לברוך ממן ולארז שטיין סוף סוף עושים סדר בקבוצה כנסו (מיסטר כדורגל 20-07-2014, 13:30)
    כל אלה שבוכים מנווטים על ידי אורן כי אבי מלכה נזרק מהקבוצה . וכל מי שיש לו עניין בקבוצה שמח מאוד שברוך הוא המאמן כך שישחקו הרבה שחקני בית . ומי שלא נוח לו שיחפש קבוצה אחרת . אסי גלבוע הפכה להיות קבוצה שפויה עם הרבה שחקני בית ועם רכש טוב הקבוצה תהיה ב
  4. עם רכש טוב הקבוצה תהיה בצמרת ולא צריך לדאוג תנו לברוך לעבוד (מיסטר כדורגל 20-07-2014, 13:32)
  5. תבינו זה לא הכסף זה המאמן (אויויו 20-07-2014, 13:34)
    אף אחד לא רוצה לשחק אצלו
  6. ברוך ממן אתה מאמן חובבן (בושה 20-07-2014, 13:36)
    רציתם שחקני בית קיבלתם