כפיר מלול החל להתאמן בהוד השרון, חלוואני וגמליאל סגרו

חלוצה של עירוני מודיעין אשתקד, כפיר מלול, החל להתאמן עם הוד השרון מליגה א'. חלוצה הוותיק של כפר יונה חתם. הקשר עידן גמליאל מבקעת הירדן, סגר בקבוצה לאחר שהציג יכולת גבוהה באימונים. יניב דוד ישמש עוזר מאמן

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-07-2014
  • 08:55

חלוצה המצטיין של עירוני מודיעין בשנתיים האחרונות, כפיר מלול, החל להתאמן אצל העולה החדשה לליגה א', הוד השרון. כפיר שנחשב בשנים האחרונות לאחד החלוצים הטובים ביותר בליגות הנמוכות, בעיקר בליגה ב', החל כאמור להתאמן אצל העולה הטרייה לליגה א', הוד השרון.

כפיר בתגובה: "בהמשך לאי הבהירות בעירוני מודיעין והעובדה שעדיין לא מינו מאמן באופן רשמי, החלטתי לבדוק אופציות נוספות, ולכן התחלתי להתאמן בהוד השרון, לאחר שיחה עם נועם שוהם סיכמנו כי אגיע להתרשמות הדדית. אני אחרי שניים שלושה אימונים סה"כ, יש כאן קבוצה צעירה וטובה ואדע בימים הקרובים לאן זה מתפתח".

 

בליגה ב' היית מלך השערים כמעט כל עונה. למה ליגה א'? "אני מרגיש שאני יכול לתרום עוד שנתיים לפחות, גם אם לא ככינור ראשון. אני רעב ורוצה לחזור ליהנות מכדורגל ומאמין שהוד השרון יחזירו לי את ההנאה שבכדורגל."

 

בנוסף, החלוץ אופיר חלוואני חתם עד סוף העונה. החלוץ הוותיק מהווה תוספת כוח משמעותית להוד השרון. עוד בהוד השרון, עידן גמליאל, קשרה המצויין של בקעת הירדן אשתקד, סיכם את תנאיו בקבוצה לאחר שהרשים את המאמן נועם שוהם באימוני פתיחת העונה. שוהם בתגובה: "עידן שחקן טוב. הוא הרשים אותי כבר שנה שעברה  העונה הוא זומן לאימוני פתיחת העונה והציג יכולת גבוהה. הוא ישחק בעונה הקרובה בקבוצה לאחר שסגר את תנאיו."

 

יניב דוד, הקשר הוותיק, ומי ששיחק שנים רבות בליגות הנמוכות, החליט לפרוש ונענה בחיוב לשמש כעוזר מאמן בהוד השרון לצד נועם שוהם.

 

שיהיה בהצלחה!!

 

 

כפיר מלול בדרך לכבוש בליגה א' במדי הוד השרון. "רוצה לחזור ליהנות מכדורגל" (צילום: פזי שינדלר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לחדשים ולכולם שתהיה עונה טובה (שרוני 22-07-2014, 09:41)
  2. מלול הסרטן (מודיעיו 22-07-2014, 09:43)
    חתרן וסרטן תיזהרו ממנו.
  3. מלול בוא לבית"ר כפר סבא ( יועד 22-07-2014, 11:42)
    עזוב אותך מהוד השרון, בוא להינות בבית"ר כפר סבא
  4. הליגה הולכת להיות קשה מאוד (אילן 22-07-2014, 21:56)
    מקווה שההחתמות ימשיכו כי הליגה הזאת משוגעת קבוצות משקיעות המון כסף קדימה הוד השרון מקווה ששוהם יעשה לנו עוד קסמים גם השנה