עדן יניב וידין אשכנזי חתמו במעלות

העולה החדשה לליגה א' צפון, סקציה מעלות, החתימה את שני השחקנים הצעירים עדן יניב וידין אשכנזי. סוכנם עידו קרן בתגובה: "מדובר במקום מצוין ונקווה שהחיבור של השחקנים עם הקבוצה יהיה טוב".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 23-07-2014
  • 11:47

העולה החדשה לליגה א צפון, סקציה מעלות, החלה את הכנותיה כאשר החיתמה את עדן יניב, חלוצה הכשרוני של מכבי צור שלום ואת ידין אשכנזי, הקשר המצויין מנהריה, מי שנחשב לאחד השחקנים הבולטים בליגה א' צפון אשתקד.

 

מעלות תחת הדרכתו של ג'רי בן חמו, מי שהעלה את הקבוצה אשתקד לליגה א' והגיע לשלב רבע הגמר בגביע, החתים את השניים בידיעה שמדובר בשני שחקנים מאוד כישרוניים. עדן שיחק בצור שלום וידין אשכנזי קשרה של נהריה היה מצוין בעונה החולפת.

 

יש לציין  שאשכנזי היה  מועמד למכבי נתניה במהלך העונה שעברה אך לבסוף השידוך לא יצא אל הפועל. מעלות החתימה בין היתר את פואד נאסר אלדין מנהריה, רונן פלאח מדליה, השוער טארק נאטור מועמד. את מירב הקרדיט למעלות יש לזקוף לאיש החזק בקבוצה הלא הוא דני חזן היו"ר, שעושה עבודה נהדרת בקבוצה ורואים תוצאות בשטח.

 

עידו קרן, סוכנם של השנים בתגובה לחתימה עם שחקניו:"מעלות זה מקום נהדר עם אנשים חמים מאד ואין לי ספק שהחיבור בין השחקנים לקבוצה יהיה חיבור מצויין שיוכיח את עצמו"

 

 

   

מימין לשמאל, נועם אמיר, עדן יניב,דני חזן היו"ר,  עידו קרן וידין אשכנזי. (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקנים טובים אבל חייבים עוד שחקנים מליגה הלאומית (מעלות 23-07-2014, 13:11)
  2. איזה נוף יש לכם במעלות (יפואי 23-07-2014, 14:04)