אילן סוויסה: מאמן שחקן

הקפטן האגדי של כרמיאל-צפת מזה כבר 8 שנים, קיבל לידיו את משרת המאמן לעונה הקרובה. מה הוא חושב על המינוי? מה הוא מתכנן לעשות בקבוצה השנה, ומה הוא חושב על קודמו בתפקיד?

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 24-07-2014
  • 09:17

עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק? לחצו כאן ותישארו מעודכנים

מי שמכיר את אילן סוויסה יודע שהוא מקצוען אמיתי שכבר במשך כ-8 שנים משמש כקפטן הקבוצה של כרמיאל וגם כיד ימינו של היו"ר ציון

טוויטו. השנה נקרא סוויסה אל הדגל כדי למלא את תפקיד המאמן/שחקן בקבוצה. לגביי המינוי שלו אמר : "אני מאמין שזה יבוא באופן טבעי, ברור לי שאני אהיה חייב להיות יותר קשוח עם השחקנים. מה שחשוב אצלנו בקבוצה זה שכולנו חברים, זה יכול לתרום לי כי אני מכיר כל שחקן".

 

כרמיאל צפת בעונה שעברה סיימה במקום ה-3 והפתיעה את כל הליגה עם סגל שחקנים צעיר ואנרגטי. אותו סגל שחקנים אמור להמשיך גם השנה בנוסף לעוד כמה שחקנים שאמורים להצטרף. המאמן החדש אמר על כך: "השלד אמור להישאר כמו שהוא אני מתכנן להביא עוד 2-3 שחקנים שיחזקו אותנו, ומתכוון לבחון אותם במהלך משחקי האימון שנעשה ואחר כך נהייה חכמים יותר"

 

אילן סוויסה, המאמן שחקן החדש של כרמיאל . (צילום: שמעון תורגמן)

 

לאחר עונה מוצלחת של כרמיאל צפת החליטו להיפרד מהמאמן איציק בוזורגי שהוביל את הקבוצה למקום ה–3 והמכובד, בנוסף לכך

זכתה שוב בתור הקבוצה ההוגנת של ליגה א'. "אני מסכם את העונה שעברה כעונה מצוינת שלנו שעלינו על כל הציפיות של עצמנו ואני מאוד שמח שזה קרה. לגביי בוזורגי, אני חושב שהוא אחלה מאמן ולמדתי ממנו המון. אני רוצה לאחל לו המון בהצלחה בכל קבוצה שהוא יהיה", סיכם סוויסה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שכונה! (אייל מכרמיאל 24-07-2014, 11:10)
  2. פח (שלומי 25-07-2014, 14:26)
    מאמן לא יכול ליהיות אולי אפסנאי