נתנאל בן אבו מתקרב לנתיבות

חלוצה של עירוני מודיעין, שנתן חצי עונה טובה כשכבש במדי הקבוצה תשעה שערים, ככל הנראה יגיע לקבוצה של סתיו אלימלך. אופציה נוספת שעומדת בפניו היא חזרה להפועל אשקלון

  • על ידי: ארז נעמן
  • 27-07-2014
  • 11:51
עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק? לחצו כאן ותישארו מעודכנים
 
עונה לא פשוטה עברה על נתנאל בן אבו. החלוץ, שהתרגל לחורר רשתות בליגה א' במדי עירוני קריית גת, עבר מקבוצה לקבוצה ולא הצליח לשחזר את היכולת, בעיקר בגלל סיבות שלא קשורות לכדורגל.
 
לאחר שעבר בקריית מלאכי ובשעריים, הגיע בן אבו לעירוני מודיעין ושם הצליח לשחזר במעט את יכולתו. את העונה החולפת הוא מגדיר כ"ביש מזל", אך העונה הקרובה אמורה להיות טובה יותר עבורו, כשישחק ככל הנראה באחת משתי הקבוצות הדרומיות, נתיבות או הפועל אשקלון, כשהוא קרוב לבית והתנאים טובים.
 
נתנאל בן אבו. יחתום בנתיבות או אשקלון (איתמר מורז)
 
בן אבו מסכם את העונה החולפת, ומסתכל קדימה: "התחלתי בקריית מלאכי, עזבתי אחרי חודשיים כי לא היה כסף ובדיעבד זה יצא לטובה כי לא שילמו את כל העונה. המאמן של שעריים אז, עובד לוי, רצה אותי וחתמתי שם. לרוע מזלי אחרי 4 משחקים הוא התפטר והגיע מאמן חדש שהביא איתו את השחקנים שלו כי לא הכיר אותי. לאחר מכן עברתי למודיעין לחצי עונה. בקיצור, ביש מזל אחד גדול".
 
העונה האחרונה היא העונה היחידה בשש השנים האחרונות שבה החלוץ בן ה-27 כבש פחות מ-10 שערים. החלוץ מסתכל על העונה הקרובה באור חיובי ומאמין שיחזור לעצמו. "מאמין שאחתום בקבוצה כבר בימים הקרובים, ולאחר מכן נדבר על השאיפות לקראת העונה הקרובה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. סתיו אלימלך כבר לא המאמן , המאמן החדש זה אהוד כחילה (בן אלמקייס 29-07-2014, 15:17)