"הבנתי לאן נושבות הרוחות, ובחרתי לצאת לדרך חדשה בה אהיה מאושר"

כפי שפורסם לראשונה אתמול ב"גולר 1" דור אלקבץ בלמה של קרית אשתקד, חתם רשמית בהפועל מרמורק וינסה לרשום עליית ליגה שנייה ברציפות. " מבטיח שאתן הכל לעלות את מרמורק לליגה הלאומית". קרית גת:"הבנתי לאן הרוחות נושבות". ההנהלה:"מיכה יפרח צריך לקבל את יקיר העיר קרית גת".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 04-08-2014
  • 16:10

דור אלקבץ קפטן מכבי קרית גת ואחד השחקנים המוערכים והאהובים ביותר בקרב הקהל הקרית גתי סיים אמש את דרכו במועדון, וחתם רשמית בהפועל מרמורק בעלת היומרות להעפיל לליגה הלאומית.  אלקבץ שהיה תחת חוזה לשנתיים נוספות במועדון נפרד מהמועדון בצורה ראויה ומכובדת , ורגע לפני האימון הראשון בשורות האדומים מרחובות מספר ל" גולר 1"  את השתלשלות הדברים:"הגעתי לקרית גת, במטרה ברורה לעלות לליגה הלאומית, חשבתי שאמשיך במועדון לעוד שנים רבות. אחרי קיץ ארוך שהתחיל בטונים צורמים, הבנתי לאן הרוחות נושבות. בחרתי לצאת לדרך חדשה,למקום שיהיה לי בו טוב, ואהיה מאושר".

 

לאלקבץ מילים חמות להנהלת קרית גת ולאוהדיה:"אני מודה להנהלת קרית גת ולאוהדים שלה על שנה מדהימה וחויה אדירה. חשוב לי להגיד שהדברים נגמרו בצורה יפה, ואני מאחל למועדון בהצלחה ובמיוחד למיכה יפרח שראוי לתואר "יקיר העיר קרית גת".

 

דור אלקבץ. "בחרתי לצאת לדרך חדשה,למקום בו יהיה לי טוב ואהיה מאושר". ( צילום: יקיר כהן)

 

אלקבץ שמצא כבר בית חם בדמותה של הפועל מרמורק התייחס לקבוצתו החדשה: " אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מרמורק, עם קהל ומסורת, אני מבטיח שאתן הכל לעלות את המועדון לליגה הלאומית. אני מודה לחנן עדני, איציק יוספי ולכל החברה על האמון שנתנו בי".

 

מיכה יפרח. "ראוי לתואר יקיר העיר קרית גת ". ( צילום: יקיר כהן)

 

אלקבץ שיחליף במרמורק את אחיו הצעיר אור, ששיחק בהצטיינות בשניה וחצי האחרונות במועדון, והעונה קפץ מדרגה וישחק בשורות הפועל ירושלים מהלאומית התייחס לסיטואציה המשפחתית: " אחי עשה עונה נפלאה במדי מרמורק, היה לו חיבור אדיר עם הקהל, אני מקווה שיעלה ויצליח, אני מקווה ומאמים שמרמורק תהיה קרובה לליבי, כמו שהיתה לאחי, רק שבסוף השנה אשמח עימה דרך המקום הראשון".

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קריתי (דור המלך 04-08-2014, 16:23)
    איך משחררים כזה שחקן.זה מניה בטוחה.מרמורק הרוויחה.
  2. קרית גת (אוהד 04-08-2014, 16:42)
    הכל חרטה בגלל שהביאו בלם עליו בגלל זה הוא עזב
  3. יפרח (הביתהה 04-08-2014, 16:49)
    הגיע הזמן להחליף את ההנהלה בקרית גת.להביא אנשים אחרים שמוכנים להשקיע. אלה עייפים
  4. מיכה. ואורן. אוהבים. אותכם (קרית. גתי 04-08-2014, 18:32)
    הם. עושים. בקבוצה. עבודה. מצוינת. הם. מאוד. שקולים ולא. פאנטים. טובת. הקבוצה. חשובה. מהכול. לא. משנה אם. זה. שחקן. או. מאמן. או. כול. דבר. שקשור. לקבוצה. אני. מציע. לכול. אלה. שאוכלים. חריף. כול. היום. להחליף. פעם. אחד. לפלפל. מתוק. מכבי. עוד. תפת
  5. אמסלם יא פחדן...תפסיק ללקק לעדני, אלקבץ בא בזכות אייל גולן.. (זדה 05-08-2014, 08:12)
    עדני גמור...הוא כבר לא קובע כלום..