מחנה ומכבי פ"ת משתפים פעולה

במהלך השנה האחרונה, ראשי המועדון של מכבי פתח תקווה וי"ר מחנה יהודה, ירון גריה יצרו יחסים חמים בין המועדונים. התוצאה: שחקנים אשר לא יתאקלמו במכבי, יתקבלו בחיבוק רחב במחנה יהודה. בנוסף, גורל הביתיות על הפרק

  • על ידי: אביחי חיים
  • 20-08-2014
  • 10:40

הפועל מחנה יהודה היא קבוצה חביבה מאוד במחוז הפתח תקוואי. לאחר העונה ההיסטורית אשתקד, בה סיימה הקבוצה במקום ה-10 עם לא מעט הישגים ותוצאות יפות לאורך העונה. בחודשים האחרונים אנשי מכבי פ"ת ואנשי מחנה יהודה מאוד התקרבו ביניהם ומתוקף כך התקבל "הסכם הדדי", שכל שחקן אשר לא ימצא את עצמו במכבי פתח תקווה, או בליגה הלאומית, יוכל במידה ויתאים לשחק במחנה יהודה בליגה א'.

 

ירון גריה, מחזיק את מחנה יהודה כמועדון לגיטימי בליגה א'. (יח"צ)

 

יו"ר מחנה יהודה, ירון גריה, סיפר בנושא: "היחסים בינינו לראשי מכבי פ"ת הם מצויינים. מחמם את הלב לראות את שיתוף הפעולה בין המועדונים. כרגע, אין הסכם כתוב וגם ככל הנראה לא יהיה, אך התקבלה הבנה שמחנה פתוחה לקבלת שחקני מכבי פ"ת. כל זאת מראה על שיתוף הפעולה בין המועדונים ואני בטוח שזה יתרום להם כפי שזה יתרום לנו. כמו כן, השנה ניראל מחפוד ישחק בהפועל פ"ת, כך שזה גאווה גדולה בשבילנו לשלוח שחקן לליגת העל ואני מאחל לו הצלחה רבה". 

 

בנושא אחר. שחקניה של מחנה יהודה לא מתאמנים במגרשה הביתי הסיבה: "מחלה" כפי שאנשי מחנה יהודה קוראים לדשא שקרה במתחם האימון. הועדה של ההתאחדות לכדורגל תבדוק ככל הנראה, ב-1.9 את המגרש עצמו והאם הוא מתאים לליגה א'. במחנה יעשו הכל ובטוחים שעד אז הם יצליחו לטפל במקרה, אך קיים חשש אומנם קטן שמחנה יהודה תמצא את עצמה ללא הביתיות העונה וזה כמובן מדאיג מאוד את כל הקשורים למועדון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא להאמין לתמני הזה! (שחקן בית 21-08-2014, 22:23)