בית שאן: ההגרלה לא האירה לנו פנים

הפועל בית שאן הוגרלה לצמד משחקים ראשוניים בחוץ, ובכך איבדה את יתרון הקהל הביתי של בית שאן. מאמנה של הקבוצה, מוריס אוזן: "כל הגרלה היא קשה, כי הליגה השנה שוויונית ויש הרבה קבוצות טובות"

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 18-08-2014
  • 16:22

הפועל בית שאן, קיבלו בהרגשה לא טובה את ההגרלה של הגביע והליגה לאחר שהקבוצה תשחק צמד משחקים בחוץ ותחסר את הקהל החם והדוחף שלה.

 

בבר קסלאסי, מנהל המועדון שנכח בהגרלה אמר: "ההגרלה לא האירה לקבוצה פנים, אבל זה מה שיש ואנחנו נתן את הכל למען הקבוצה הקהל והעיר שמלווים אותנו. אם בית שאן תנצח את חדרה, אנו נוגרל מול קבוצה ממחוז דרום ותנסה להפתיע".

 

הקהל של בית שאן, ציפה לפתוח בבית את העונה. (ירון כהן)

 

כמו כן, ההכנות של הפועל בית שאן מתנהלות במרץ. היום בשעה 5 וחצי, תארח למשחק אימון ראשון את אסי גלבוע. לאחר מכן בחמישי, תארח את אום אל פאחם שם, צוות המאמנים מוריס אוזן ואבי דנן ינסו לסגור את הסגל ולצאת לדרך. המטרה כרגע, להגיע לפליאוף העליון ולנסות להעפיל לליגה לאומית בסיום העונה.

 

מאמנה של בית שאן, מוריס אוזן הגיב על ההגרלה: "זו הגרלה לא קלה. כל הגרלה היא קשה, כי הליגה השנה שוויונית ויש הרבה קבוצות טובות. אני יכול להבטיח שהפועל בית שאן מסילות, תכבד כל יריב ותעלה נחושה,מחוייבת ואגרסיבית על מנת לנצח בכל מגרש. הכח שלנו זה מאות האוהדים שהולכים אחרינו לכל מגרש בארץ ונותנים לנו הרגשה טובה. אני מאחל לקהל עונה, שנצליח להחזיר עטרה ליושנה, ונחזיר את הפועל בית שאן למקום הראוי לה וזה מינימום ליגה לאומית".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעכשיו ממציאים סיבות לכישלון שבדרך (מוטי 18-08-2014, 16:43)
    הליגה עוד לא נפתחה וכבר מספרים סיפורים שההגרלה קשה ,חברים מי שלא מכין חמין ביום שישי לא אוכל בשבת .לכן עם כל הכבוד למוריס בית שאן השנה נחלשה מאוד ובמקום להביא רכש טוב הכסף הולך לחברי הנהלה ולעוזר מאמן בליגה א' שמרוויח סכום של שחקן רכש חבל...
  2. רק אנחנו נעלה (היידה בית שאן 18-08-2014, 18:35)
  3. בבר כסלסי כנס רגע (שחקן עבר 19-08-2014, 00:56)
    בתקופה ששיחקתי בהפועל בית שאן המנוול הזה היה מרביץ לנו היום הזבל הזה מנהל את הקבוצה בושה וחרפה. הקבוצה הזאת היא החיים שלי ומהרגע שחבורת העבריינים של בנישתי ואורי סוויסה הקומבינטור כיאלו לקחו לי חצי מהלב
  4. איתן המושפל (יוסי כהן 20-08-2014, 22:36)
    אחרי שהשפלת את בניסטי אתה גיבור להתלהם,עוד נעשה לך בית ספר יא׳טירון