קרית אתא פתחה את העונה בתיקו שכולו הפסד

עירוני קרית אתא ערכה את משחק האימון הראשון שלה לעונת 2014-2015 וסיימה אותו בתיקו 2-2. הבלם מור דהן הנבחן השתתף במשחק האימון, קרית אתא חייבת חיזוק בחלק ההגנתי.

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 19-08-2014
  • 16:43
ארבעה ימים לאחר עברו מאז התפטרותו של עודד קוטר מקרית אתא ולאחר מינויו של פטריסיו סייג למחליפו ערכה הערב עירוני קרית אתא משחק אימון מול העולה חדשה ממעלות.
 
מיקי קופל, פטריסיו סייג ועמית בר. הצוות המקצועי של קרית אתא (שמעון תורג'מן)
 
ג'רי בן חמו, מאמנה של מעלות, יוכל להיות מרוצה מהתוצאה בסיום (שמעון תורג'מן)
 
בקבוצה של סייג היה אפשר לראות את שחקני הרכש החדשים שהביאו רוח התקפית לקבוצה ביניהם הקשר הקדמי שבתאי מזרחי , החלוץ יקי וייצמן והשחקן שעיצב את הקישור של הקבוצה יירו פלקושצ'נקו. במעלות בלטו הבלם תמיר חשאן שהגיע ממכבי דלית אל כרמל.
 
תמיר חשאן, בלט במעלות (שמעון תורג'מן)
 
במחצית הראשונה היה ניתן לראות את האיכות שבקרית אתא ששלטו ללא בעיה במגרש וסיכנה לא מעט את שערה של מעלות. בחצי השני השתנו טיפה הכוחות לאחר ששתי הקבוצות שינו את ההרכבים. ניתן היה להבחין בעייפות של שתי הקבוצות במגרש.
 
יקי וייצמן כובש השער הראשון במשחק (שמעון תורג'מן)
 
בדקה ה-11 היה זה יקי ויצמן שקיבל כדור גאוני מניסן רביבו, עבר את בלמה של מעלות וקבע 1-0. השליטה המשיכה להיות של קרית אתא וכך גם נשאר עד סיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה שני המאמנים שינו את הרכבי הקבוצות והמומנטום נשאר של קרית אתא, 5 דקות מפתיחת המחצית השנייה השתלט שבתאי מזרחי על הכדור, עבר את הגנת מעלות כאילו לא הייתה במגרש ובעט מרחבת ה–16 כדור חזק וזה כבר 2-0 לקרית אתא.
 
שבתאי מזרחי עבר את ההגנה כאילו לא היתה קיימת וכבש את השני במשחק (שמעון תורג'מן)
 
קרית אתא הורידה הילוך ואפשרה למעלות לחזור אל המגרש, בדקה ה–56 קיבל אילן טל כדור שמצא את מיקי עמר שנבחן בקבוצה של ג'רי בן חמו והוא שיגר טיל מ-25 מטרים אל בין החיבורים של איתי כהן. מעלות המשיכה במגמה והתחיל להחזיק בכדור יותר מאשר קרית אתא, בדקה ה-90 חטיפת כדור של כהן ממור דהן שהגיע לקבוצה וכהן לא התבלבל מול השוער הצעיר קבע שיוויון.
 
מור דהן, איבד את הכדור שהוביל לשער השיוויון במשחק (שמעון תורג'מן)
 
באסם גנאים ממעלות (שמעון תורג'מן)

הוסף תגובה
תגובות