"המטרה – להשתלב בפלייאוף עליון"

ליגה א' דרום בפתח ובסקציה נס ציונה ממשיכים במרץ בהכנות לעונה הקרובה ומצפים להתברג בפלייאוף העליון. אז מי הגיע? מהם הציפיות? וגם מה קורה עם המפרק? יעקב הלל עונה על הכל בראיון מיוחד לאתר "גולר1"

  • על ידי: ישראל סרנגה
  • 21-08-2014
  • 09:54
סקציה נס ציונה ממשיכה בהכנות שלה לליגה א', לפני מספר ימים התבשרה הקבוצה על כך שהיא תפגוש את כפר קאסם בחוץ במסגרת גביע המדינה ולאחר מכן תעביר את ההתמודדות הבייתה לפתיחת המחזור הראשון של הליגה.
 
במועדון הכתום עשו כמה שינויים בקיץ כשהגיעו יניב בן ישי, ברק ורד, סהר לוי, עומרי נווה. כרגע יש עוד כמה נבחנים שצפויים לסגור עד תחילת העונה.
 
סהר לוי, תוספת כח משמעותית (ירון כהן)
 
מה המטרה השנה של נס ציונה? נראה שבניתם השנה קבוצה שתאבק על מקום בצמרת
"המטרה השנה להתברג בפלייאוף העליון, בשנה שעברה הקבוצה הייתה תחת מפרק, עונה מאוד דרמטית. אנחנו רוצים לייצב את הקבוצה סביב שחקני הבית ושחקנים מנוסים. הבאנו מאמן בכיר וצוות דיי בכיר כדי להחזיר את המועדון הזה למקום של מקצועיות ותחרותיות ואני מאמין שבעזרת ה' אם נשתלב בפלייאוף העליון אז המטרה הושגה"
 
מה לדעתך יעשה בסופו של דבר את ההבדל בין הקבוצות?
"אני חושב כמו בכל דבר בחיים זה הראש, אם נשמור על מקצועיות ויהיה לנו סגל טוב ואיכותי אז אני משער שתהיה תחרות גדולה מאוד. יש בליגה קבוצות עם תקציבים מאוד מאוד גדולים כמו הפועל מרמורק, והפועל אשקלון שהצטרפה עכשיו. קבוצות עם הרבה ניסיון בליגה כמו מכבי יפו והפועל אזור. תהיה תחרות קשה מאוד ובסופו של דבר אני חושב שהדרך היא שתקבע".
 
תאר לנו את מבנה הקבוצה השנה מבחינת סגל השחקנים, הצוות המקצועי שמלווה אותך
"כמו שאתה יודע, אני משמש כמנכ"ל של המועדון וגם יותר מעורב בפן המקצועי. יש את מאמן הבוגרים איציק עובדיה, מתחתיו יש את העוזר שלו אייל ברוך שהוא מאמן קבוצת הנוער בליגת העל. הצוות כולל את מאמן השוערים ומאמן הכושר משה אהרוני. אני חושב שזה צוות מאוד מאוד איכותי ובכיר. אנחנו משתדלים לתת להם את כל הכלים, אמנם תחת מפרק אבל יש לנו אנשים שנותנים מעצמם, אם זה אלי כהן ואשר אבוקסיס שהוא בעצם סקציה נס ציונה שבא מכל הלב, הרבה אנשים נותנים מעצמם".
 
איציק עובדיה, בשקט ובביטחה בונה קבוצה חזקה ושאפתנית (גיא חזקיהו)
 
בשבוע האחרון התגלו בעיות מסוימות בעמותה החדשה שקמה וחזרה לידי המפרק של הקבוצה מהעונה שעברה, מה בדיוק קורה שם?
"הייתה אמורה להיות מכירה של הקבוצה, אבל מספר בעיות בירוקרטיות הקשורות לעמותה מנעו את המכירה וכרגע זה לא בר ביצוע. המפרק ימשיך לנהל את המועדון, ובתום הבוררות בין המפרק לעירייה נדע מה הכיוון. בכל מקרה, בסוף השנה הקבוצה תעמוד למכירה מכיוון שהמנדט של המפרק הוא לשנתיים. אני מאמין שבמהלך השנה הדברים ייעשו".
 
מה באמת חסר לנס ציונה בכדי להתמודד כשווה מול המועדונים הגדולים בסדר גודל של ליגה לאומית וליגת על?
"כסף, כסף ושוב כסף. מבחינת כוח אדם וצוות אני חושב שאין הרבה מועדונים כמו בנס ציונה וצריך להגיד מילה טובה לעירייה שנותנים לנו גם תקציב וגם מתקנים הכי ראויים ברמה של ליגת העל".
 
בשנה שעברה שותפו הרבה שחקני נוער בקבוצה ועדיין יש שחקנים שלא מתאמנים עם הקבוצה הבוגרת כמו ניר שרון ודור פרנקו, מדוע?
"כמועדון עם בעיות כלכליות, בחרנו בשנה שעברה לתת במה לשישה שחקני נוער שהיו חריגי גיל, כאשר כולם שיחקו ללא תמורה. עידו שרון, מאור ג'רסי, דניאל תרועה, דור פרנקו, דולב חזיזה וניר שרון, קיבלו את הבמה והוכיחו שהם ראויים להיות שחקנים חשובים ומשמעותיים במועדון. לגבי השנה, מאור ג'רסי ממשיך, עם עידו שרון ישבנו, מסיבה לא ברורה זה לא הסתדר ושרון בחר לנסות את מזלו בעירוני אשדוד, נתנו את ברכתנו, אך לבסוף זה לא צלח ושרון בחר שלא לחזור ולהתאמן אצלנו. דור פרנקו וניר שרון עדיין צריכים להוכיח את עצמם ואף אחד לא מנע זאת מהם, אך הם החליטו להתאמן בצורה עצמאית. לדעתי הם היו צריכים להצטרף לאימוני הקבוצה ולהיות חלק מהסגל, אך לצערי הם לא נהגו כך. כנראה שיש להם סוכן שייעץ להם להתנהל כפי שהם מתנהלים וזאת טעות".
 
מה תחשב בעינייך הצלחה בסיום העונה?
"שילוב של שחקני בית והתמודדות בפלייאוף עליון".
 
סקציה נס ציונה זקוקה לקהל שלה (ישראל סרנגה)
 
לסיום, מסר לקהל?
"אני חושב שהקהל רואה שיש איזשהו שינוי במחשבה, שינוי בגישה. אני מאוד מקווה ומצפה שהם יבואו לעודד חזרה את הקבוצה. אני זוכר כשהייתי שחקן מאוד צעיר, כשהגענו לנס ציונה היו אלפים במגרש הישן ובמקום שזה ילך ויתרחב והקהל יבוא וייתן מעצמו יש להערכתי משהו בעייתי והקהל לא מגיע וחבל. אני חושב שאם הם יבואו גם הקבוצה תהיה יותר טובה עם הדחיפה שלהם, חבל. אני מקווה וקורא להם שיבואו השנה, נראה אותם ושיבואו בהמוניהם כי קבוצת כדורגל חייבת ולא יכולה בלי קהל".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבה מעניינת מאוד (אבי 21-08-2014, 10:39)
    שחקני הנוער לחזור במידי לאימונים עוד לא קרעתם זוג נעליים וכבר רוצים כסף תתביישו
  2. סגל טוב מקווה שיתחברו (שי 21-08-2014, 10:42)
    סקירה מעניינת מאוד של הקבוצה רוצים לראות כתבות כאלה בכול הקבוצות
  3. אין להם ביכלל קהל טוב (שערוקי 21-08-2014, 11:21)
    אין להם ביכלל קהל טוב
  4. כנס (אשר 21-08-2014, 11:24)
    הקומבינות עם הסוכנים ידועה.צריך להעריך גם את אלה שלא קרעו זוג נעליים,הם מבזבזים זמן בדיוק כמו אלה שמקבלים אצלך 6,7, בחודש,,,, תן להם מה מגיע אתה בושה 1000 שקל לנעלי אצבע
  5. דברי הבל עריית נס ציונה שופכת מליונים על ספורט כנסו (עריית רחובות נותנת גרושים לעומתכם 21-08-2014, 11:26)
    על מה אתה מלין שנים שופכים עליכם מליוני שקלים איזה בעיה של כסף גם עכשיו אתם מקבלים כפול משעריים ומרמורק יחדיו.ברחובות אין מתקנים הכל על חשבון הקבוצות אין איצטדיון תקציבים עלובים ומי אחראי על זה המאמן המושחת שלכם.
  6. אחלה כתבה (אלי 21-08-2014, 12:13)
    כתבה מעניינת מאוד, כל הכבוד ישראל! יעקב הלל מנכ"ל למופת מאחל אחד כמוהו לכל הקבוצות בארץ
  7. כל הכבוד (יוסי 21-08-2014, 12:23)
    אחלה כתבה מאוד עניינית טובה רואים שיש שינוי חיובי בקבוצה וחשוב מאוד להחזיר את הקהל בחזרה למגרשים עלו והצליחו.....
  8. שיהיה לכם בהצלחה הנקמה בדרך (שערוקי 21-08-2014, 14:02)
  9. בקשר לשחקני נוער (אבי 21-08-2014, 14:09)
    אל מה מגיע כסף לשחקן נוער כמו ניר שרון שלא שיחק דקה בבוגרים בושה וחרפה קודם כל תצדיק את מקומך בבוגרים ואחרי זה תבקש כסף
  10. בקשר לשחקני נוער (אבי 21-08-2014, 14:09)
    אל מה מגיע כסף לשחקן נוער כמו ניר שרון שלא שיחק דקה בבוגרים בושה וחרפה קודם כל תצדיק את מקומך בבוגרים ואחרי זה תבקש כסף
  11. בקשר לשחקני נוער (אבי 21-08-2014, 14:09)
    אל מה מגיע כסף לשחקן נוער כמו ניר שרון שלא שיחק דקה בבוגרים בושה וחרפה קודם כל תצדיק את מקומך בבוגרים ואחרי זה תבקש כסף
  12. בקשר לשחקני נוער (אבי 21-08-2014, 14:09)
    אל מה מגיע כסף לשחקן נוער כמו ניר שרון שלא שיחק דקה בבוגרים בושה וחרפה קודם כל תצדיק את מקומך בבוגרים ואחרי זה תבקש כסף
  13. הקהל הנסציוני (מיכאל 21-08-2014, 15:05)
    אחלה כתבה לקבוצה הכתומה סוף סוף כתבה שיורדת לפרטים רואים שיש שינוי מאחל בהצלחה לכל מי שמטפל בקבוצה ממליץ להמשיך ולטפל בהחזרת הקהל ולנסות לשלב מקסימום שחקני בית
  14. מופתע מהאחים שרון ודור פרנקו (מירו 21-08-2014, 16:54)
    קודם כל הם דור שני לשחקני הסקציה - הייתי מצפה מהם ומאבותיהם (דורי ואיציק) ליותר לויאליות. מצד שני, מועדון הסקציה צריך לעשות בדק בית רציני ולנסות להבין מדוע כשרונות מבית ממהרים כל כך מהר לעזוב. חוץ מזה יעקב הילל אפס !
  15. לכל אוהדי הסקציה תתעוררו ותחזרו למיגור שים (רוברט 21-08-2014, 16:55)
    מגרשים כולם בליגה א חושבים שאין לנו קהל אבל הם לא מבינים שהסקציה בירידה גדולה בשנים האחרונות יש לנו קהל גדול שלא מגיע למשחקים ואיבד את האמון בקבוצה אבל ברגע שיש סדר והקבוצה תתגבר על המשבר שפוקד אותה כל הקהל יחזור יש לנו קהל בהרבה יותר גדול מרוב קבוצו
  16. למירו (כתום בנשמה 21-08-2014, 21:17)
    לויאליות מאז ומתמיד לא היתה לפרנקו מאז שאני זוכר את עצמי גם כשהוא היה שחקן הוא תפס מעצמו ואליך מירו בכל כתבה יש לך משהו להעיר לדעתי אתה מאלה שתמיד רוצים ברעתה של הסקציה וחוץ מזה אתה אפס!!!
  17. שאלה ליעקב הילל (מירו 23-08-2014, 18:45)
    למה אתה לא מזכיר את דולב חזיזה ? אהה, הוא מתאמן עם בני יהודה... האוהדים לא מטומטמים מר הילל ! תמשיך ללקק לעיריה ולאשר אבוקסיס במקום לעשות את העבודה שלך !
  18. יעקב הלל יא אחול בלוטה (אווה 24-08-2014, 23:36)
  19. סקציה של אפסים (אמיר 24-08-2014, 23:38)
    מנכ"ל אפס שם רגליים לשחקנים צעירים, לא משחרר שקל ושם תג מחיר של אירופה! מבזבזים כסף והשקעה בשחקנים חזירים אוכלי חינם במקום לגדל את הדור הבא! בושהה!!
  20. שמח לקרוא שאחרים חושבים כמוני (מירו 25-08-2014, 08:27)
    ולא כמו כתום בנשמה העיוור. מועדון שקבוצת הנוער שלו עלתה לליגת העל לא נלחם על הצעירים שנתנו עבורו את הנשמה. ככה לא מחזירים קהל ליציעים !