בית שאן מנצחת את טבריה 0:1

מוטי אוחיון כבש את שער הניצחון של בית שאן במשחק האימון מול עירוני טבריה. בית שאן נראית טוב, והקהל מחכה לפתיחתה של הליגה

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 29-08-2014
  • 17:22

העולה החדשה לליגה הלאומית, עירוני טבריה, התארחה באיצטדיון בבית שאן למשחק אימון ידידותי ביותר. בית שאן פתחה את המשחק טוב יותר מהאורחת ועלתה ראשונה על לוח התוצאות. בדקה ה- 26, שניר שטרית מוציא כדור חוץ לחרבאווי, שמוצא את מוטי אוחיון, האחרון נכנס לרחבה וכובש מקרוב. בית שאן עולה ליתרון על העולה החדשה לליגה הלאומית.

 

(אביב עובדיה)

 

בדקה ה-40, שלום עקיבא מוכשל לפני רחבת ה- 16. שלום עקיבא ניגש לכדור, אך הכדור הולך מעל מסגרת השער. שתי דקות לאחר מכן, עדי אלישע שבלט במגרש, קיבל כדור ענק מאדיר דיין, שבועט חזק אבל מעל השער.  שניות לפני סיום המחצית הראשונה, שלום עקיבא פוגע בצורה אגרסיבית במגן השמאלי באסל. הספסל של בית שאן נלחץ, אך השחקן קיבל טיפול והתאושש במהרה.

 

(אביב עובדיה)

 

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב. בדקה ה- 52, מוטי אוחיון היתל בשחקני טבריה וניסה למצוא בכדור עומק את קראקה, אך קראקה מפספס את הכדור. ההזדמנות של בית שאן למצוא את הרשת בפעם השנייה יורדת לטימיון. בדקה ה- 55  בית שאן כובשת מרגליו של שפשה, אך השופט ביטל את השער בטענה לנבדל.

 

(אביב עובדיה)

 

חצי שעה לסיום, בעיטה חופשית לטבריה. שלום עקיבא מוכשל על ידי עדי אלישע, השופט קובע בעיטה חופשית לפני רחבת ה 16 אך עקיבא לא מצליח להכניע את השוער הבית שאני. בדקה ה- 67, מוטי אוחיון קיבל כדור מצוין משפשה שפרץ באגף שמאל בועט למסגרת השער, אך אודי לוי קלט את הכדור ברגע האחרון. ברבע השעה האחרונה למשחק, טבריה לחצה על שערה של בית שאן אך לא הצליחה לכבוש. בית שאן מנצחת את עירוני טבריה במגרשה הביתי, במשחק אימון לקראת פתיחתה של הליגה. 

 

(אביב עובדיה)

 

(אביב עובדיה)

 

מוריס אוזן ורפי בוסקילה, יחסים חמים.  (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה קבוצה בינונית בליגה א (בית שאן 29-08-2014, 20:27)
  2. סתם קבוצה טבריה (בית שאן 29-08-2014, 20:27)
  3. אנחנו עולים (קטמוני 30-08-2014, 08:50)