עפולה: 3 שחקנים ישוחררו בגלל גירעון של 200 אלף ש"ח בתקציב

השלושה שאמורים לשלם את המחיר הם: גל ברזני, אור אליהו ועמיר אבלס. לגבי האחרון הייתה מחלוקת בין המאמן להנהלה. אפשרות נוספת שעלתה על הפרק: לשחרר את אורן עידו, אבל המאמן סירב. גורם בהנהלה: "המאמן לא צריך להיכנס לפאניקה בגלל השחרורים". העלייה לרבע גמר גביע הטוטו זיכתה את הקבוצה ב-40 אלף שקלים

  • על ידי: אורי דוד
  • 31-08-2014
  • 11:33

רגע לפני פתיחת העונה, המאמן ירון הוכנבוים קיבל מסר מהנהלה, לפיו יש לדלל את הסגל בהקדם האפשרי. הסיבה: גירעון של כ-200 אלף שקלים בתקציב הקבוצה.    

  בניסיון לכסות את הבור הכלכלי, מתכוונים בהפועל עפולה לשחרר שלושה שחקנים מהסגל. השלושה שאמורים על פי ההערכות לשלם את המחיר הם: השוער המקומי גל ברזני ושני הקשרים הצעירים אור אליהו ועמיר אבלס שעד כה לא עברו בבקרה התקציבית.

   על פי גורמים בקבוצה, המאמן הוכנבוים קיבל בהבנה את העובדה שיש לצמצם את הסגל על מנת לכסות את הגירעון בתקציב, אם כי קיימת מחלוקת לא פשוטה בין המאמן להנהלה לגבי זהות השחקנים שאמורים לקבל הודעת שחרור. כך, למשל, לגבי שחרורו של הקשר עמיר אבלס שהגיע מהפועל בית שאן. עליו, כך טוענים בקבוצה, ניסה המאמן לשמור. אפשרות אחרת שהוצעה על ידי גורמים בהנהלה ונתקלה בסירוב מצד המאמן היא לשחרר את הקשר אורן עידו ובכך להימנע משחרורם של השלושה הראשונים.

 

הנהלת עפולה...חייבים לשחרר שחקנים...(צילום: אורי דוד)

 

   בקבוצה חוששים גם מהאפשרות שהפרת החוזים של אותם שחקנים באופן חד צדדי תגרור בעתיד תביעות משפטיות נגד המועדון. 

   מחלוקת נוספת שפרצה בין המאמן להנהלה נסבה סביב השאלה מי יודיע לשחקנים על שחררום. האם זה יהיה המאמן הוכנבוים או שמא חברי ההנהלה שכן לא מדובר על שחרורים על רקע מקצועי אלא בגלל גירעון תקציבי.    

  "צר לנו שאנחנו נאלצים לשחרר מספר שחקנים מהסגל וביניהם שחקנים מקומיים", אמר גורם בהנהלה והוסיף: "הקבוצה חייבת לעמוד במסגרת התקציבית. אין לנו ברירה אחרת אלא לשחרר מספר שחקנים. המאמן לא צריך להיכנס לפאניקה בגלל השחרורים האלה. זה לא משהו שאמור לשבור את הקבוצה כי גם ככה השלושה האלה לא היו מתוכננים להיות בהרכב".

הוסף תגובה
תגובות
  1. לטפה תפסיק לערבב ,כל חייב לעוף מהקבוצה כנסו (נעים 31-08-2014, 12:05)
    מה יהיה ?? הוא יישב על הספסל ועוד שנה הוא לא יהיה שווה רכלום אוהד דוד הוא השוער של הפועל עפולה
  2. גל ברזני צריך להיות שוער ראשון (משה טפה 31-08-2014, 12:30)
  3. לך תעשה כביסה מה אתה קשור לענף? (לטפה 31-08-2014, 15:17)