אלי אמסלם מארח את שלום עקיבא לתחזית ליגה א צפון

הנה זה מגיע. מחזור הפתיחה בליגה א' צפון שסיפקה אשתקד שתי עולות לליגה הלאומית. אלי אמסלם מארח את שלום עקיבא, השחקן הבולט במחוז הצפוני שהוביל טבריה לליגה הלאומית. הרצליה מארחת את קרית אתא, מכבי דליה את בית שאן, ונשר את צור שלום...

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 18-09-2014
  • 16:16

ליגה א' צפון חוזרת ובגדול, ותפתח כבר היום במשחק בו תארח הפועל הרצליה את עירוני קרית אתא. רגע קט לפני שריקת הפתיחה החלטתי לארח לתחזית השבועית את קשרה מצוין של עירוני טבריה ,שלום עקיבא שנחשב לשחקן הבולט במחוז הצפוני, כשהוביל בשנתיים האחרונות את הפועל עפולה ( ואת קטמון מהדרום), ועירוני טבריה לליגה הלאומית. עקיבא פתח היטב את העונה גם בלאומית ובמשחק האחרון רשם צמד שערים ובישול בתיקו 3:3 מול נצרת עלית. עקיבא טוען כי ליגה א'  צפון השנה מאוד שיויונית,אין קבוצה שהיא מעל הליגה, וזו שתהיה עם אורך רוח וחזקה מנטלית , תצליח בסופו של דבר לזכות בכרטיס הנכסף ללאומית.

 

משחקי המחזור:

הפועל הרצליה - עירוני קרית אתא

משחק מאוד מסקרן בית שתי קבוצות שקרוב לוודאי ידברו חזק בחלק העליון של הטבלה. תומר אסולין בנה בהרצליה קבוצה מוכשרת מאוד, עם שילוב של ותיקים ( סאלח ח'אג ועידו לוי) לצד צעירים רעבים ומוכשרים. מנגד קרית אתא מגיעה עם פנים חדשות על הקוים ( פטריסיו סייג) ועם חיזוק משמעותי בדמותם של שחר סימנטוב,קובי שריקי,עומרי אלמקייס,תומר ברוקס וכ'ו. משחק שקול מאוד שיסתיים בחלוקת נקודות.

שלום עקיבא: שתי קבוצות שהביאו הרבה שחקנים חדשים. קרית אתא קבוצה חזקה אך ייקח לה זמן להתחבר. אני צופה נצחון ביתי של הרצליה.

 

גבעת אולגה - ביתר נהריה

אולגה קבוצה ביתית מובהקת עם סגל צעיר,דינמי ומוכשר. בתקציב דל הם מצליחים לשרוד ולהציג כדורגל איכותי. נהריה קיבלה משחק מאוד קשה בפתיחה והיא תחפש נקודות במקום אחר. הנקודות יישארו באולגה.

שלום עקיבא: אולגה זה אחג המגרשים הכי ביתיים בליגה, נהריה לטעמי מועמדת ודאית לירידה. אולגה תנצח.

 

 

      ברוך סהר. בנה בנשר קבוצת "גלאקטיקוס". (צילום: שגיא פלקס)

 

עירוני נשר - מכבי צור שלום

העולה החדשה מנשר תחת הדרכתו של המאמן המצוין ברוך סהר, מועמדת לרשום עליית ליגה שניה ברציפות. סהר בנה סגל נהדר אותו יוביל הסקורר הטוב בליגה אבי מלכה,לצידם של גל אלקנתי,יוני אוחיון,אלעד צחקו שולקובסקי ואחרים. צור שלום רוצה רק לשרוד בליגה בכבוד. היא תעשה זאת אך במחזור הפתיחה,היא תנוצח. נצחון של נשר.

שלום עקיבא: נשר היא סוג של "גלאקטיקוס",מצפים ממנה להרבה והיא לא תאכזב. נצחון קל לנשר.

 

מכבי דלית אל כרמל - הפועל בית שאן

המשחק המסקרן של מחזור הפתיחה.שתי קבוצות שאמורות להתמודד בצמרת הליגה. שתי קבוצות עם מאמנים מהטובים בליגה. אייל עמר בנה קבוצה איכותית והתחזק בשחקנים דומיננטים בדמותם של הבלם מוחמד אבו חמיס,והחלוצים מנשה זלקה ואמיר אל עלי, מוריס אוזן שמגיע לעמדת הקוים של קבוצת נעוריו,ינסה להפתיע ולרשום עליית ליגה שניה ברציפות, ועם הקהל הנהדר של בית שאן הכל אפשרי. המשחק ייערך ביוקנעם,דבר שייפגע ביתרון הביתיות של הקבוצה מהכרמל. בית שאן תנצח לעיני קהל רב שצפוי להגיע ולעודד אותה.

שלום עקיבא: שתי קבוצות שירוצו חזק בצמרת,אני מאוד אוהב ומעריך את מוריס אוזן,ויש לי המון חברים בבית שאן,מחזיק להם אצבעות. הולך עם בית שאן.

 

 

מוריס אוזן. האם יפתיע שוב,וירשום עליית ליגה שניה ברציפות במדי קבוצת נעוריו? (צילום: רמי גרידיש)

 

הפועל אסי גלבוע - מכבי אום אל פאחם

אסי גלבוע בניגוד לשנים עברו, בונה סגל צעיר עם תקציב דל ללא ציפיות.גלבועתהיה קבוצה צעירה ונמרצת ולראיה נצחון המפתיע בגביע על עירוני נשר. אום אל פאחם במגמת ירידה שלא תיעצר.נצחון ביתי לגלבוע.

שלום עקיבא: אום אל פאחם לא מוכנה עדיין לליגה,וקברניטיה יתעוררו קרוב לוודאי בינואר.נצחון של גלבוע.

 

הפועל מגדל העמק - סקציה מעלות

הפועל מגדל העמק תחת מאמנה החדש איתן טייב רשמה נצחון נהדר בגביע בחוץ על קטמון, והציגה יכולת מצויינת. קבוצה מאוד מחוברת עם שחקני בית מהטובים בליגה,לצד ושחקנים דומיננטים כמו בני סימנטוב מאור ג'אנח והשוער מ'גדי חאליילה. בהזדמנות זו אאחל לאיתן טייב וליו"ר הנרי אפרגן הצלחה רבה ושימשיכו במגמת ההצלחה של השנים האחרונות. עניי עירך קודמים. נצחון בית של מגדל העמק.

שלום עקיבא: מגדל העמק מציגה מגרש מאוד ביתי וסופג נקודות. מעלות תגיע עם המון התלהבות לאחר שעלתה ליגה. חלוקת נקודות.

 

 

     בני סימנטוב. מעוז ההגנה של מגדל העמק. ( צילום: לילך וייס)

 

עירוני חדרה - מ'גדל כרום

משחק מאוד שקול בין חדרה המתחדשת תחת הדרכתו של גיל פישל לבין העולה החדשה מ'גדל כרום המודרכת ע"י המאמן המצוין איימן חלאיילה שבנה קבוצה עיקשת ונמרצת. חדרה קבוצת בית חזקה,אך אני צופה פה הפתעה עם נצחון חוץ של העולה החדשה ממגדל כרום.

שלום עקיבא: משחק מאוד קשה. מ'גדל כרום עושה רושם מצוין ע"פ משחקי האימון, אחי משחק שם ואני כמובן מחזיק לו אצבעות. לדעתי יסתיים בתיקו.

 

הפועל קטמון - כרמיאל צפת

משחק שיינעל את המחזור וייערך במוצאי שבת. קטמון נוצחה במפתיע בגביע ע"י מגדל העמק, הפסד שיעשה לה רק טוב. צירופו של מיכאל קירטבה מאוד משמעותי. קטמון לעיני הקהל הגדול שלה תנצח את המשחק ללא קושי.

שלום עקיבא: כרמיאל מגיע ל"טדי" למשחק מול קטמון עם הקהל האדיר שלה. כרמיאל יעשו חיים קשים, אך קטמון לא תאכזב את אוהדיה שוב ותרד מנצחת.

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי אמסלם מ'ס1 ! (מגדל העמק 18-09-2014, 16:51)
    אוהב אותך אמסלם! היית ונשארת האיש החזק!
  2. מחר מנצחים קדימה כולם לבוא לעודד בהצלחה (היידה מכבי דליה יקנעם 18-09-2014, 17:51)
    בהצלחה למכבי דליה יקנעם
  3. בית שאן ללאומית! (אברהם 18-09-2014, 21:24)
  4. אלי ושלום חפשו מקצוע אחר (אוהד דליה יוקנעם 18-09-2014, 22:39)
    אלי ושלום תתעסקו במה שאתם מבינים, מחר תראו שטעיתם בגדול, מכבי דליה יוקנעם עושה בית ספר לבית שאן ומנצחת אותם, ואתם יוצאים טיפשים כמו כל הפרשנים.
  5. הפועל בית שאן מעל כולם כאן ואנחנו הראויים לעלות ליגה! (אולטראס בית שאן 19-09-2014, 00:21)
    יאלה שהשנה נברח ממכם בעזרת השם!