מכבי דליה דרסה את בית שאן

מכבי דלית אל כרמל אירחה במחזור הראשון בליגה א צפון את הפועל בית שאן, הביסה אותה 4-1 והצהירה שהיא רוצה לעלות ליגה העונה כבר למן הפתיחה. אייל עמר בתגובה:"שמח על הניצחון, אבל הראש כבר ביום שלישי מול מעלות"

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 21-09-2014
  • 00:06

הפועל בית שאן יצאה למשחק ראשון העונה מול מכבי דליה במגרש ביוקנעם בגלל שהמגרש של דליה לא מאושר . יןקנעם ודליה עשו איחוד ולכן המשחק שוחק ביוקנעם..למשחק הגיעו כ300 אוהדים 150 בכל קבוצה ולבית שאנים היה בלאגן בכניסה לאחר שכ70 אוהדים מחו על מחירי הכרטיסים (30)שקלים ונשארו בחוץ .

 

שחקני בית שאן לפני המשחק. (צילום: אביב עובדיה)

 

שחקני מכבי דליה לפני המשחק. (צילום: אביב עובדיה)

 

המשחק התחיל בסערה ובדקה ה2 מוטי אוחיון הרים בעיטה חופשית לרחבה ישר לראש של שניר שטרית הקפטן שעלה מעל כולם וכבש 1-0. מדהים לבית שאן.

 

שניר שיטרית חוגג שער יתרון מוקדם של בית שאן..(צילום: אביב עובדיה)

 

(צילום: אביב עובדיה)

 

דקה 3 ענאן נסראלדין פרץ במרכז המגרש חלף על שלושה שחקנים וכבש בקלילות וקבע 1-1 ענק!

דקה 10 קרקרה מועמר חטף כדור ברחבה מאבו חמיס מדליה התקדם קצת ומול השוער בעט החוצה.החמצה ענקית לבית שאן .

 

דקה 15 ארמלי באסם ניצל טעות איומה של עומרי היב שחלם ותפס אויר וארמלי מול שער חשוף כבש וקבע מהפך 2-1 למכבי דליה המארחת.במחצית אוהדי הפועל בית שאן מחו על ההופעה של שחקני הקבוצה במחצית הראשונה .

 

איימן אבו סאלח בועט ...( צילום: אביב עובדיה)

 

הכדור בדרך לרשת (ציילום: אביב עובדיה)

 

המחצית השניה התחילה בלחץ של מכבי דליה שהגיע לדרוס את בית שאן ובדקה ה65 אל עלי אמיר קיבל מסיר אדירה מחוגידת נידל אל עלי ניסה לעבור את עומרי היב אך הוכשל והשופט שלח לחדר ההלבשה את השוער בכרטיס אדום ונתן פנדל למכבי דליה .לפנדל ניגש אמיר אלעלי שכבש מול יורי סורקלובסקי השוער השני וקבע 3-1 לדליה

 

כרטיס אדום לעומרי היב, שוערה של בית שאן. (צילום: אביב עובדיה)

 

.דקה 85 היימן אבו סלאח בעט כדור חזק ברחבה ישר לשוער בית שאן  יורי הכדור החוזר הגיע להיימן אבו סלאח שכבש וקבע4-1 ששלח את אוהדי בית שאן בחזרה עם הראש למטה והרבה תסכול על המצב הקיים

 

אייל עמר,מאמנה המנצח של מכבי דליה, בתגובה לאחרהמשחק: "נצחון מצויין. חשוב לפתוח את העונה בנצחון, אבל אין לנו הרבה זמן לשמוח כי יש לנו עוד שלושה ימים משחק חשוב מאוד במעלות והראש שלי כבר במעלות. המטרה היא לחזור לפני החג עם עוד ניצחון. שיהיה בהצלחה".

 

 

חגיגה של שחקני דליה....(צילום: אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקון טעות (חבר הנהלה 21-09-2014, 07:34)
    את הפנדל בעט אמיר אלעלי והוא הבקיע את השער ולא ענאן נסראלדין. כולם היו מצויינים , קבוצה לתפארת הרבה הצלחה, גאווה.
  2. אוהבים אותכם תמשיכו כך (מכבי דליה 21-09-2014, 11:57)
  3. אחלה קבוצה (אוהד 21-09-2014, 18:11)