נבחרת המחזור ה-1

מחזור הראשון בליגה א' דרום הסתיים. מרמורק ויפו נפרדו בשוויון, שעריים מנצחת את כפר שלם, אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת של ליגה א' דרום...שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-09-2014
  • 18:39

נבחרת:

 

שוער:

גליל בן שאנן (הפועל אשקלון)

אשקלון ניצחה אומנם רק 1-0 את עמישב, אבל גליל ב-10 הדקות האחרונות של המשחק היה תחת לחץ כשהשיא היה בבעיטת 11 שהוחמצה ע"י יוני רביבו אותה הדף גליל בלי שום קושי. גליל כנראה השוער הטוב בליגה, וכבר במחזור הראשון הוא הוכיח למה הביא לקבוצתו 3 נקודות.

 

הגנה:

אלעד קייזר (הפועל אזור)

מגנה הימני של אזור, הערך המוסף שלו זה בהתקפה. שותף מלא למשחק ההתקפה, בישל את הגול לאלירן מגול בהרמה ענקית ואולי הוא מוכיח שהוא המגן הכי טוב בליגה.

 

גיל קין, בלמה של יפו, היה מצוין מול מרמורק. (צילום: רפי נחמיאס)

 

גיל קין (מכבי יפו)

בלמה המצוין של מכבי יפו, הוכיח כמה היה חשוב ליפו להשאיר את גיל בקבוצה. למרות ששחררו הרבה שחקנים, לא וויתרו על גיל והוא הוכיח מול מרמורק איזה שחקן הוא. חזק, חכם, ובעיקר בעל הבית בהגנה. 

 

רפי עמרן (בית"ר כפ"ס)

עשה גול  בפריצה. בבעיטה מחוץ לרחבה והיה מצטיין על המגרש. יש לציין את טל מעבי שהיה מצויין ביפו.

 

קישור:

סולי צמח (שיכון המזרח)

המנהיג של שיכון המזרח. הברומטר של הקבוצה. סגר את האמצע ומוביל את החבורה הצעירה של טלספפה.

 

ברוך דגו (הפועל אשקלון)

היה מציין במשחק מול עמישב. הביא את הנסיון שלו בהגנה ובהתקפה והיה על כל המגרש וכמובן בשער. עמישב לא היו טובים מול אשקלון אבל בדקות האחרונות ראו את הנסיון של ברוך והוא זה שהביא את הניצחון.

 

תמיר פור (נס ציונה)

קשרה של נס ציונה. היה בולט במשחק מול כפר קאסם. קשר אחורי שעשה עבודה על המגרש, יש לציין את סהר לוי צמד. 

 

ניסים אליהו (מכבי יפו)

ניסים שחקן מהליגות הבכירות. שחקן שעובד על המגרש. כל מאמן אוהב שחקנים מהסוג הזה. שקט, עובד על המגרש, עושה הגנה, עוזר בחלק ההתקפי. ואף קינח בשער חשוב לקבוצתו.  

 

ניסים אליהו חוגג את השער החשוב לזכות יפו. (צילום: רפי נחמיאס)

 

התקפה:

אלירן מגול (הפועל אזור)

אלירן כרגיל עשה את העבודה, וכבש שער חשוב לקבוצתו. שבוע שעבר כבש צמד מול אותה קבוצה בגביע, והשבוע בליגה. מגול כנראה נכנס לכושר טוב ונראה רעב מתמיד להצליח ולהוכיח שמקומו בין החלוצים הטובים בליגה..

 

דניאל בלומנפלד (שיכון המזרח)

חלוצה של שיכון המזרח. ילד בן 19 מהפועל ראשל"צ. שיחק עונה שעברה בנוער של ראשון. הבחור בנוי חזק, שומר עם הגוף, הדרך עוד ארוכה כדי להיות חלוץ מוביל אך הוא בדרך..צמד שערים. 

 

אלירן מגול, חלוצה של אזור. מחזור ראשון עם שער ראשון. אלירן עושה את שלו! (צילום: אדי חליאבין)

 

עמית פרחי (נס ציונה)-כוכב המחזור!!

חלוצה של נס ציונה. עשו עליו פנדל וכבש צמד. שנתון 95. איציק עובדיה הביא אותו מהנוער של מכבי ת"א. גול ראשון מהאוויר והשני מ- 16 מטר לפינה. חלוץ קטן במבנה גוף עם טכניקה ומהירות מהגבוהות בליגה, ובעל חוש שערים.

 

מאמן המחזור: 

איציק עובדיה (נס ציונה)

הרבה מאמנים הרשימו אותי השבוע, אפשר לציין ביניהם את עופר טלספפה, מאמנה של שיכון המזרח, שעשה ניצחון קליל על הוד השרון, אבל הניצחון הגדול ביותר היה של נס ציונה על כפר קאסם. כפר קאסם נחשבת, לפחות בעיניי, כמועמדת להיאבק בצמרת הגבוהה ונס ציונה בונה קבוצה טובה. בשבוע שעבר בגביע, כפר קאסם ניצחו ללא קושי מיוחד את אותה נס ציונה. אז כנראה איציק עובדיה שמר על הקלפים שלו, והפתיע את כפר קאסם עם ניצחון מרשים שאפו!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא עובדיה מצטיין המחזור (שעריים בלב ובנשמה 22-09-2014, 19:56)
    את שעריים תמיד מקפחים
  2. איציק עובדיה זה אבא של גיא עובדיה? (לשערוקי 22-09-2014, 20:04)
  3. ממש לא (שערוקי 22-09-2014, 21:15)
  4. שיכוניה (יצחק כהן 23-09-2014, 08:41)
    ב" ה עוד ניצחון בבארשבע א. כ. י. ר