איציק עובדיה: "ניצחון שלא מסנוור אותנו, מחזור 7-8 נדע את מקומנו האמיתי"

מאמנה של נס ציונה, איציק עובדיה, נשמע אומנם מרוצה מהניצחון על כפר קאסם אך יודע שזה עדיין מוקדם להצהיר כוונות ויודע שהמטרה של נס ציונה: "לבנות שלד טוב העונה, כדי להתמודד בעונה הבאה על העליה"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 21-09-2014
  • 09:43

איציק עובדיה, מאמנה של נס ציונה, נשמע אומנם מבסוט מהניצחון הנאה על כפר קאסם אבל עדיין יודע שניצחון אחד אומנם מביא הרבה ביטחון אך יודע שעדיין הדרך ארוכה על מנת להאבק על העליה.

איציק בתגובה על המשחק:" המשחק התחיל בחוסר סדר שמאפיין את משחקי פתיחת העונה. לשמחתי היינו חדים מאד בחלק הראשון וכבר במצב השני שהגענו לאזור המסוכן ידענו לנצל ולכבוש. ברור שהשער נתן אנרגיות נוספות וכמה דקות לאחר מכן קיבלנו פנדל והמשחק משם היה כבר ברור. היינו מאורגנים בהגנה ולקראת סוף המחצית ספגנו שער, מה שגרם לשינוי ממונטום ועלינו לחצי השני פחות טובים. ולמרות הלחץ שהפעילה היריבה , ידענו לעמוד איתנים ולנצל את המצבים שלנו לכבוש ולסגור את המשחק."

 

איציק מסכם :"סה"כ אני לוקח מהמשחק הזה שיש לנו עוד הרבה עבודה. היינו חשופים מדי ופגיעים מדי. נהיה חייבים לשפר את הפרמטרים האלה ולהישתפר. מבחינה קבוצית השחקנים לקחו את המשחק ברצינות ומקצוענות שאפילו הפתיע אותי לטובה"

 

איציק עובדיה, "הרוצים לבנות סגל צעיר וחזק שיוכל להתמודד בעונה הבאה ". (צילום: גיא חזקיהו)

 

מילה על הליגה? מה אתה חושב?

"אני קודם רוצה לפרגן לאתרים מבחינה תקשורתית. זה דבר מבורך. הכיסוי התקשורתי מפתיע אותי לטובה. לגבי הליגה, היא נראית חזקה מאד עם קבוצות שיודעות לשחק כדורגל עם מאמנים מצויינים שמבינים את המשחק. ללא ספק תהיה ליגה מרתקת."

 

נס ציונה איך תשתלב בליגה?  מבחינת מטרות?

"יש לנו מטרות ברורות. המטרות לא ישתנו בגלל הניצחון ואנחנו עדיין מטרתנו היא לבנות סגל שיוכל לרוץ מספר שנים ולשלב שחקנים צעירים, להניח יסודות טובים לעונה הבאה ולנסות להתמודד על העליה בעונה הבאה או עונה לאחר מכן" 

 

מה אתה חושב כפר קאסם?

"קבוצה מוכשרת מאד, חלק התקפי מאד טוב. ולא הייתי ממהר להספיד אותם. לא קל לפגוש קבוצה שבוע אחר שבוע. ולכן היה להם מאד קשה לנצח אותנו שוב. אבל רק מחזור 7-8 נוכל לראות מצב ראלי של הקבוצה גם שלנו וגם שלהם"

 

מילה לסיום?

שיהיה לכולם שנה טובה ומהנה. עם הרבה חיוך והתקדמות אישית לכל אחד במישורים האישיים שאותן הוא בוחר."

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם בושה (בדיר 21-09-2014, 11:07)
    מה זה המשחק הזה קבוצה חלשה לא משחקים כדורגל יאלה תעיפו את מי שלא צריך הביתה
  2. נס ציונה ברמה של ליגת העל,הם ינצחו בקלות את מרמורק (לא ספרו אותם 21-09-2014, 13:36)
  3. התחלה טובה לנס ציונה (אבי 21-09-2014, 13:39)
    צריך עוד להשתפר בחלק האחורי כל הכבוד לשחקנים על הלחימה במגרש בהצלחה בהמשך
  4. כפר קאסם קבוצה טובה בהצלחה (עיאד 21-09-2014, 15:29)
  5. מחצית שניה גדולה בהצלחה כפר קאסם (אוהד שהיה במשחק 21-09-2014, 21:10)
  6. ומחצית ראשונה לא משחקים (כן אדון גניש מאמן גדול 22-09-2014, 08:50)
    גניש אתה מאמן חלש ועוד שבועיים אתה הולך הביתה