גלבוע פותחת את הליגה ברגל ימין

תחת הדרכתו של ברוך ממן, רשמה אסי גלבוע ניצחון במחזור הפתיחה על מכבי אום אל פאחם

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 22-09-2014
  • 07:53

במגרש התענך בגלבוע, פגשה הקבוצה המקומית אסי גלבוע את מכבי אום אל פחם לעיני כ- 200 צופים. באסי גלבוע נעדרו, רם סופר המורחק עד שתתקבל ההחלטה בבית הדין בשל התלונה של עירוני נשר על שיתופו במשחק הגביע נגדם. כמו כן, חדר פודי המגן השמאלי שעבר ניתוח והתלבש אך לא נטל חלק במשחק.

 

גיא צרפתי, מתחמם לקראת המשחק. (עלאא בדראנה)


לעומת זאת, במכבי אום אל פחם היו לא פחות מ-9 שחקנים חדשים בהרכב, כאשר הוותיק ביניהם היה המגן השמאלי אחמד חג'אג בן ה-39 שחקנה של הפועל שפרעם בעונה שעברה. גם אבי עמר, החלוץ החדש פתח בהרכב. פתיחת המשחק הייתה במגמה טובה מבחינת הקבוצה המקומית של אסי גלבוע כאשר הקבוצה הציגה כדורגל קבוצתי נהדר.

 

קייס זועבי. (עלאא בדראנה)


בדקה ה- 12, אייל ברזני ניסה להפתיע את השוער עומר מחאמיד בבעיטה מ- 20 מטרים אך השוער היה ערני וקלט. אסי המשיכה לתקוף בעיקר דרך האגף הימני, שם היה המגן הימני שאדי חטיב שנמצא בכל מקום במגרש. בדקה ה- 19 אייל ברזני הגביה כדור חופשי מצד שמאל שאדי חטיב נגח וזעזע את משקוף השער של עומר מחאמיד.

 

הגלבוע חוגגים את השער הראשון העונה. (עלאא בדראנה)


בדקה ה- 25, גלבוע עולה ראשונה על לוח התוצאות. מומו אלבז מעביר כדור באמצע המגרש לאסי גומא, שמ- 22 מטרים בועט טיל לחיבורים ומעלה את המקומיים ליתרון ראשון במשחק. עד לסיום המחצית הראשונה לא השתנתה התוצאה. 
 

בפתיחת המחצית השנייה, שאדי חטיב מתחיל במהלך ומעביר לאחד המצטיינים קיס זועבי הצעיר, שמ- 18 מטרים בעט ליד העמוד.

בדקה ה- 77  הגלבוע מתקרבים. מומו אלבז מוכשל, אסי גומא מגביה היישר לראשו של אייל ברזני אשר כבש מקרוב והכפיל את התוצאה. 

 

אייל ברזני, חוגג עם האוהדים. (עלאא בדראנה)

 

לקראת הסיום, עאדל בשר שלח כדור עומק לראייד גבארין שבעט לתוך השער וצימק רק ל 2-1. שניות לפני השריקה, אפי סבג קיבל כדור בתוך הרחבה וניסה בצ'יפ להקפיץ מעל השוער, אך הכדור פספס את המסגרת. אסי גלבוע שומרת על התוצאה ומנצחת במחזור הראשון של העונה. 

 

שאדי חטיב סוגר את גבארין. (עלאא בדראנה)
 

מאמנה של אסי גלבוע, ברוך ממן, הגיב בסיום הניצחון: "שיחקנו כדורגל טוב. היינו עדיפים על אום אל פאחם בהרבה דקות מהמשחק, אך אנחנו צריכים ללמוד שכדורגל משחקים עד שריקת הסיום וגם שאנחנו מובילים 2-0 זה לא נגמר".

הוסף תגובה
תגובות