"אסור לנו לספוג כזו כמות של שערים"

כפר קאסם תארח מחר (בלוד) את אזור ושחקנה אלירן מגול מתכונן: "יהיה משחק קצבי". רפי סגל שהציטוט בכותרת שייך לו הוסיף מהצד השני: "אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-09-2014
  • 12:08
משחקי המחזור השני של ליגה א' יפתחו כבר מחר בעקבות צום יום הכיפורים ומשחק מסקרן נוסף נקבל בלוד כאשר כפר קאסם בחרה לארח שם את המשחק שלה מול הפועל אזור. שתי הקבוצות יגיעו במצב רוח שונה למשחק, מצד אחד האורחים אחרי ניצחון 3-2 על מכבי באר שבע ומצד שני כפר קאסם אחרי שקיבלה רביעייה בראש מנס ציונה.
 

אלירן מגול, סומך על שי מאור שיכין אותם כראוי למשחק (אדי חליאבין)

 

השחקנים של שי מאור יקוו מחר לנצל את העובדה שהמשחק יערך במגרש נייטרלי ולצבור עוד שלוש נקודות שיבשרו על פתיחת עונה טובה. כובש השער הראשון במשחק בשישי מול באר שבע, אלירן מגול, מהפועל אזור סיפר: "התחושות דומות לכל משחק. אין הרגשה מיוחדת למעט ההכנה שהיא קצת שונה למשחק באמצע השבוע. אני מאמין שמחר נראה משחק קצבי עם שתי קבוצות שיודעות לשחק כדורגל עם שחקנים איכותיים. המפתחות מבחינת אזור לניצחון הם לתת שער אחד יותר מהיריבה ולנסות לא לספוג. אני באופן אישי חושב שתמיד יש מה לשפר אם זה בכמה פרמטרים אבל את זה אני אשאיר לשי מאור שידע להכין אותנו בצורה טובה למשחק הזה".

 

כובש השער השלישי מול ב"ש, בן חיון, הוסיף: "יש תחושה טובה לגבי המשחק, אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים כרגע ויהיה משחק מעניין. דרך מלחמה, רצון ותשוקה שאנחנו צריכים להביא מהבית נוכל לנצח אותם. תמיד יש מה לשפר, בכל רגע אנחנו לומדים משהו חדש משי מאור והוא שומר אותנו הכי רעבים ונחושים שיש. באזור יש חומר שחקנים מצוין ואני בטוח שנעשה עונה מוצלחת".

 

רפי סגל: אחרי ההפסד במחזור הראשון חשוב לנו להחזיר את הנקודות ובטח במשחק בית (איתמר מורז)

 

מהצד השני תגיע כפר קאסם למשחק אחרי הפסד 4-2 בנס ציונה. החלוץ המנוסה, רפי סגל, שגם כבש שער מצמק בסוף השבוע התייחס למשחק: "אחרי ההפסד במחזור הראשון חשוב לנו להחזיר את הנקודות ובטח במשחק בית. יהיה משחק קשה בין שתי קבוצות טובות שמכוונות לחלק העליון של הטבלה. אתם צריכים לזכור ולדעת שאנחנו קבוצה יחסית חדשה שצריכה להתחבר, אני מקווה שכבר מהמשחק הקרוב נראה שיפור בנושא. קודם כל אסור לנו לספוג כזו כמות של שערים ונצטרך גם לעמוד כקבוצה יותר טוב בחלק ההגנתי ולנצל את היתרונות שלנו בהתקפה".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור מלחמה לתת את הנשמה על הדשא,יאללה מגול (אזור בנשמה 22-09-2014, 12:48)
  2. שי מאור שי מאור שי מאור (אזורי 22-09-2014, 13:13)
    אימפריה אימפריה
  3. להתחבר ממש מצחיק !! אז מה עשיתם עד עכשיו באימונים כנסו הכפר ן (יואב 22-09-2014, 13:25)
    תאמינו עושים צחוק מאיתנו למה יש מאמן כל האימונים עדין אומר לשחקנים להתחבר כל הקבוצות חדשות שום קבוצה לא נשארה עם אותו הסגל ממש בושה בשביל זה יש אימונים גניש תן ביטחון לשחקנים הזדמנות אחרונה שלך תפסיק לצעוק על שחקנים שלנו בושה
  4. לקאסם (יפואי 22-09-2014, 18:19)
    תעשו טובה תנצחו. תורידו את האף לנבלות האלה מחירייא