אבי צבאג סיכם במורשה

עופר בכר ממשיך לחזק את קבוצתו. היום, בלמה של מכבי קביליו יפו אשתקד, אבי צבאג, הגיע לסיכום עם המועדון. עוד בגזרת החיזוקים: איתמר ישראלי, שירן היימן, ספיר צלביאנסקי ומתן בן נעים

  • על ידי: אביחי חיים
  • 22-09-2014
  • 14:38

 לקראת המשחק המסקרן מחר בין מורשה רמת השרון להוד השרון, מורשה חיזקה היום את הקבוצה במספר עמדות על מנת לתת פייט בליגה א' דרום.  בלמה של מכבי קביליו יפו אשתקד, אבי צבאג, חתם בקבוצה לאחר מספר אימונים שהרשימו את מאמן מורשה, עופר בכר.          

 

אבי צבאג הגיב לאתר גולר 1 לאחר הסיכום: "שמח שהגעתי למורשה", מדגיש. "מורשה זה מועדון מדהים, שלא הבנתי עד כמה הוא מסודר בייחוד עם האנשים הסובבים אותו. ללא ספק, הניהול והמועדון עצמו אינו נופל ממועדון בליגה הלאומית ובטח שלא מליגה א'. עבורי זה אתגר מקצועי מיוחד לשחק במורשה השנה".

 

אבי צבאג, יהיה התחנה האחרונה במורשה. (רפי נחמיאס)

 

שנה ראשונה בליגה א', מורשה יכולה להפוך לבורג משמעותי בליגה?

"המטרה שלי, להפוך את מורשה יחד עם חבריי לסגל למועדון משמעותי בליגה א' עם עופר בכר. בכר הוא אחד המאמנים שהתחברתי אליהם, אותי הוא קנה ובזכותו אני במורשה. אני חושב שליגה א' העונה, תהיה הכי קשה. יש קבוצות חזקות בליגה (מרמורק, אשקלון, יפו וכו') אך אנחנו נסתכל לכל הקבוצות בלבן של העיניים ללא בושה. אנחנו באים לנצח בכל משחק ובכל מגרש".

 

כמו כן, עופר בכר צירף לסגל הקבוצה את השוער, איתמר ישראלי עם עבר בנצרת עילית מהלאומית, שירן היימן, ספיר צלביאנסקי, שרון נקדאי ומתן בן נעים, כאשר שמות נוספים עדיין על הפרק לחיזוק הקבוצה.                                                                                                                                                        

הוסף תגובה
תגובות
  1. גניבת השנה! (יפואי 22-09-2014, 15:00)
    אחד השחקנים הכי טובים שלנו בעונה שעברה . לא מבין איך צחי טאיר לא השאיר אותו . צריך היה לשחק בליגה לאומית לפחות מורשה עשו החתמה מצויינת! בהצלחה אבי
  2. ל-1 במקום מי? (יפואיקו 22-09-2014, 18:07)
    גיל קין? קרופניק? שבו? בתור מה?
  3. ל 1 (לוק 22-09-2014, 18:13)
    תדאג לאמדת השוער
  4. לדבר זה בחינם (שבתאי יפואי 22-09-2014, 20:38)
    מי שלא מכניס את היד לכיס עדיף שישתוק...
  5. פטפטת מיותרת (ל-3 23-09-2014, 08:55)
    דיבורי סרק!רדו מהשוער תנו לו לעבוד בשקט!שוער מוכשר תפרגנו ותחזקו כולנו נרוויח