תחזית ליגה א' דרום

הכדורגל חזר למגרשים ואיתו הריגושים, המתח, העצבים והרגעים המרגשים והמהנים. יפו הפסידה במו רגליה 3 נק' מול מרמורק, כפ"ס ביצעה מהפך, השיכון הביסו ללא רחם ונס ציונה פירקו את כפר קאסם. התחזית השבועית והפעם: אביחי חיים ופיני בלילי

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-09-2014
  • 12:23

השבוע, הבמה ניתנת לצעיר בחבורה אביחי חיים (23 בשבוע הבא). אביחי במשך 3 שנים מצלם, כותב ועורך באתר גולר 1. לקראת מחזור הליגה השני העונה באמצע השבוע, אביחי ינסה לנחש את התוצאות ולגבור על אוהד רון ( 5 ניחושים) ואורן יצחקוב (7 ניחושים)  במטרה לנסות את מזלו ולעלות למקום הראשון בטבלה.

 

אביחי החליט לתת את ההזדמנות לשחקן נבחרת ישראל בעבר, מתור הזהב של הפועל ת"א, עם לא פחות מ-7 שנים בליגה התורכית, "התרנגול התורכי" הלוא הוא פיני בלילי. לקראת סיום העונה שעברה, היה ברור שעירוני בת ים תחדל מלהתקיים. בלילי ראה זאת, וחיפש את האתגר הבא. חברו הטוב אייל ברקוביץ כחלק מהחזרת הזהות למועדון, הביא את פיני בלילי ויגאל אנטבי למחלקת הנוער של הפועל במטרה שילמדו מדור העבר ויישמו בעתיד הקרוב. בלילי מונה למאמן החלוצים של הנוער ובאחריותו הדור הבא של חלוצי המועדון לשנים הבאות.  פיני בלילי אשר חי את ליגה א' דרום ומכיר את השחקנים הקבוצות ואף את מה שהולך מאחורי הקלעים ינסה לחזות את תוצאות המשחקים האם יצליח? "יש לי הרבה חברים בכל מיני קבוצות כאלה ואחרות ואני מאחל לכולם בהצלחה. שתהיה שנה טובה לכולם ושיהיה הרבה בלאגן חיובי".

 

 

אביחי חיים מארח את פיני בלילי. (צילום: אלונה סטבלצוב ואביחי חיים)

 

ונעבור למשחקים:

עמישב פ"ת- בית"ר כפ"ס, סירקין 15:00

שתי הקבוצות בנו קבוצות חזקות מאוד. בית"ר כפ"ס בנתה תלכיד מנצח ועם חדוות המשחק על כר הדשא, המקצועיות על הקווים של חיים סירוטקין והטיקי טקה המפורסם רק ניצחון בא בחשבון. מנגד, עמישב פ"ת בנתה קבוצה על סמך יכולות אישיות של שחקנים ושחקן כמו יוני רביבו בהחלט יכול ברגע קסום אחד לשנות את המשחק. הימור שלי: תיקו עם שערים. 

 

פיני בלילי: שתי קבוצות שהיו למעלה, עם שני מאמנים מצוינים. אני אלך על עמישב, כי הם אחרי הפסד חוץ ובית"ר כפ"ס ניצחו בבית במחזור שעבר ואני בטוח שעמישב לא ירצו להפסיד. בשביל שחיים סירוטקין לא יכעס אני יגיד תיקו, אבל אני חושב שעמישב ינצחו.  

 

מכבי קרית מלאכי- מכבי שעריים, קריית מלאכי 15:00 

עם כל הסימפטיה שיש לי לקבוצה החביבה של שוקי ממו, ללא ספק מכבי שעריים צריכה לעבור את המשחק הזה בקלילות. נכון, אומרים שאין משחק קל בכדורגל אך לפחות על הנייר שעריים הרבה יותר מוכשרת, הרבה יותר מסוכנת ובעיקר עם הרבה יותר ניסיון. אני בטוח שאוהדיה של שעריים למרות השעה הלא נוחה יגיעו ויתנו תמיכה גדולה לשחקניהם. מנגד, קריית מלאכי שחילצה תיקו במשחק הקודם נגד מורשה תנסה לסגור ולקלקל כמה שאפשר לשעריים, אך משחק כזה שעריים צריכה להתפוצץ. הימור שלי: 2 סולו בקלאס. 

 

פיני בלילי: עם כל הכבוד למלאכי, שעריים עם יומרות גבוהות והפתיחה מאוד חשובה להמשך. למרות שזה משחק חוץ, שעריים ינצחו את המשחק.

 

שעריים יחגגו 3 נק' נוספות על מלאכי, בדרך לצמרת הטבלה. (איתמר מסלווי)

 

הפועל הוד השרון- הפועל מורשה רמת השרון, כפ"ס לויטה, 15:00

נועם שוהם יהיה חייב להתאושש במשחק המיני דרבי מול רמת השרון. לאחר ההשפלה במחזור הפתיחה לחטוף שלישייה מול שיכון המזרח, שחקניו יהיו חייבים להרים את עצמם ולהתחיל להילחם עבור עצמם אז ברוך הבא לליגה א' הוד השרון. מנגד, מורשה רמת השרון הייתה אמורה להתחיל את העונה עם 3 הנק' אך חוסר מזל הביא להם רק נק' מול מלאכי העיקשת. עופר בכר ממשיך בבנייה המחודשת של מורשה. ועם הצטרפותו של אבי צבאג, השוער איתמר ישראלי ושחקנים נוספים מורשה עשויה להיות אחת מההפתעות הנעימות של העונה. הימור שלי: מורשה מנצחת.

 

פיני בלילי: סוג של דרבי בין העולות החדשות של הליגה. אם שואלים אותי, אני הולך על תיקו 1-1. 

 

מכבי ב"ש- שיכון המזרח, וסרמיל, 15:00

מכבי ב"ש בהחלט קבוצה מפתיעה. לאחר שעד לפני מספר שבועות עוד הכינה את עצמה לליגה ב', הגיע הפירוק של עירוני בת ים וטרף את הקלפים ולאחר מסע ההישרדות הלא מוצלח, באר שבע שוב בליגה א'. במחזור שעבר הם הראו שהם לא באו להיות טרף קל ונלחמו כמו אריות מול הקבוצה החזקה של אזור. וסרמיל הוא תמיד מגרש קשה לכל קבוצה, כך שעם מאמץ רב ומלחמה על כר הדשא באר שבע תוכל להוציא נק' יותר מזה? זו כבר תהיה הפתעה. מנגד, שיכון המזרח היא ללא ספק אחת הקבוצות המסקרנות של העונה. עופר טלספפה בנה שם קבוצת כוכבים עם כהן צדק, מרציאנו, אלנתן סלמי ועוד לא מעט שחקנים מוכשרים על מנת להיות בפלייאוף העליון כבר העונה. הימור שלי: ניצחון דחוק של שיכון המזרח.

 

פיני בלילי: מכבי ב"ש אומנם גם בגביע וגם בליגה הפתיעו מאוד, אבל הם עדיין לא מוכנים מספיק לליגה א'. השנה הם קיבלו מתנה ואני מקווה בשבילם שהם יצליחו לשרוד. אני אלך עם שחר בוריה ושיכון המזרח בראשותו של עופר שבנה קבוצה טובה. אני חושב שהם יהיו באמצע הטבלה ואני הולך עם השיכון. 

 

הפועל מחנה יהודה- מכבי קביליו יפו, מחנה, 15:00

שחזור מושלם של משחק הגביע התקיים מחר במגרש במחנה. הפעם, שחקניו של שרון מרציאנו יבואו הרבה יותר נחושים עם "רעל" בעיניים על מנת שהשפלה של חמישה שערים לא תהיה מחר. אנגלשטיין יצטרך לעמוד יציב ואיתן מול ההתקפה המהירה והמסוכנת של מכבי יפו. כמו כן, יפו תבוא עם הרגשה טובה לאחר התיקו מול אחת מהטוענות לכתר העלייה, הפועל מרמורק. אוהדי יפו יגיעו למחנה על מנת לראות ניצחון נוסף ואם תשאלו אותם, אז 4 נק' לאחר שני מחזורים בפתיחת העונה לאחר היסטוריה של הפסדים ואכזבות בפתיחת העונות הקודמות, אין יפואי אחד שלא היה חותם על כך בעיניים עצומות. הימור שלי: ניצחון קטן למכבי יפו שייתן הרבה רוח גבית להמשך.

 

פיני בלילי: זה משחק קשה מאוד. עם כל זה שמחנה ירצו לנקום, יפו בונים קבוצה לעלייה ואם יפו ירצו לעלות לאחר התיקו מול מרמורק הם חייבים לנצח את מחנה יהודה. אני עם יפו.  

 

צחי ישלים פתיחת חלומית? (רפי נחמיאס)

 

מועדון ספורט כפר קאסם- הפועל אזור, לוד,  15:30

לא מרחם על ויקטור גניש בשבת האחרונה. מבחינתו, ללא ספק זו הייתה "השבת השחורה". תצוגת נפל ובעיקר אכזבה גדולה הציגו שחקניה של כפר קאסם אשר נרמסו ללא רחם ע"י נס ציונה של איציק עובדיה כנקמה על הדחתה מגביע המדינה. ויקטור גניש חייב לעורר את שחקניו אחרת, גם הם וגם הוא עלולים למצוא את עצמם מהר מאוד רגל וחצי מחוץ למועדון. מנגד, שי מאור והפועל אזור אשר נאבקו קשה במחצית השנייה בעיקר מול מכבי ב"ש, יודעים שלשחק נגד כפר קאסם זה תמיד קשה. עם זאת, הפועל אזור ירצו להשיג המשכיות ושלוש נק' נוספות במטרה להיצמד לצמרת הטבלה כבר מההתחלה בניגוד לעונה אשתקד. מה גם נוסיף שסגל ירצה להראות את יכולותיו מול קבוצתו אשתקד. הימור שלי: כגודל הציפיות גודל האכזבות- תיקו.  

 

פיני בלילי: אחרי שכפר קאסם קיבלו תבוסה קשה מול נס ציונה, הם לא ירשו לעצמם להפסיד. אזור אחרי הניצחון על מכבי ב"ש, יבואו במטרה לנצח ובקיצור תיקו 1-1. 

 

הפועל מרמורק- סקציה נס ציונה, מרמורק, 16:15

 

איזה משחק קיבלנו כבר במחזור השני של העונה. מצד אחד קבוצת המיליונים של אייל גולן ואלדד פרי הפועל מרמורק, אשר די עשתה במכנסיים מול ההתלהבות של שחקניה הצעירים של מכבי יפו במחזור הראשון של העונה, לאחר שניצלה בנס מהפסד מפתיע. מנגד, נס ציונה אשר טרפה את כפר קאסם חיה הרבה בזכות הילד המוכשר עמית פרחי, ברק ורד ותמיר פור הנהדרים. ורד אשר היה עד לא מזמן קפטן של היריבה השנואה, מכבי שעריים, ירצה בוודאי לזכות בנק' חיוביות אצל המועדון הכתום ואף במועדון שעד לא מזמן היה ביתו השני מכבי שעריים. הימור שלי: עם כל הכבוד לנס ציונה, מרמורק בבית זו קבוצה שונה לגמרי. 1 סולו. 

 

פיני בלילי: אני אומר זאת בנחרצות, 0-2 למרמורק. מרמורק עולים ליגה. 

 

הפועל מרמורק, בבית תחזור להילחם. האוהדים האדומים יראו ניצחון? (רפי נחמיאס)

 

הפועל כפר שלם- הפועל אשקלון, שכונת התקווה, 17:00 

במחזור הקודם, כפר שלם עשתה הרבה צרות למכבי שעריים עד שהבקיע את שער הניצחון. אני צופה שכך יהיה מול הפועל אשקלון החזקה והמנוסה. שוקי סידס, ינסה לעקוץ את היורדת לליגה א' הפועל אשקלון ואולי לבצע את הפתעת המחזור מה שללא ספק כל הקבוצות בליגה יהיו מרוצות. מנגד, הפועל אשקלון אשר מתחילה להתחבר אט אט נראית כקבוצה אימתנית שרוצה לדרוס את הליגה. בפועל, היא מאוד התקשתה מול עמישב פ"ת במחזור שעבר. חבלי לידה? התאקלמות? נו מילא. הימור שלי: כפר שלם מפתיעה ומנצחת את האשקלונים.

 

אורי קרגולה, יפתיע את האשקלונים? (אביחי חיים)

 

פיני בלילי: כפר שלם תמיד עושים בעיות לקבוצות בבית. הכפר הם בכללי קבוצה מאוד נחמדה, מה גם יש להם את אורי קרגולה כך שכל מילה מיותרת ואני עם הכפר. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים עולים ליגה בהליכה (כחול אולה 23-09-2014, 12:36)
    גם מנצח בקרית מלאכי וגם נראה להם בקהל מי חזק יותר
  2. אביחי חיים בתמונה מזכיר לי את קטורזה צעיר (יפואי 23-09-2014, 12:41)
  3. כתבה מעולה (כתב בגולר 23-09-2014, 12:57)
    אחלה כתבה אביחי שאפו
  4. אביחי אתה עושה עבודה מצויינת תמשיך ככה ויאללה אזור לתת את הנשמה (אזור בנשמה 23-09-2014, 13:00)
    על הדשא ,שנה טובה לכולם
  5. אחלה (יפואי 23-09-2014, 13:52)
  6. ומה אתה אומר על בלילי? (ל2 23-09-2014, 17:11)
  7. מכבי יפו אכזבה ענקית,תמשיכו ככה הליגה בורחת (הדרך הבטוחה למקום אחרון 23-09-2014, 17:13)
  8. הגנה של אזור כמו רשת דייגים (נתי 23-09-2014, 17:46)